Αρχική > Uncategorized > Ιδού το τραίνο…

Ιδού το τραίνο…

Ιανουαρίου 16, 2009 Σχολιάστε Go to comments
Τα βαγόνια είναι full

Τα βαγόνια είναι full

Advertisements
Κατηγορίες:Uncategorized
  1. Tania
    Ιανουαρίου 16, 2009 στο 14:55

    Στην πραγματικότητα είναι θλιβερό και όχι αστείο όλο αυτό. Τα παιδια που ψήφισαν ΠΑΣΠ ως επί το πλείστον είναι αδύναμα, άβουλα και ανασφαλή πλάσματα που έχουν ανάγκη να ανήκουν κάπου και να ορίζουν άλλοι τις ζωές τους και να τα κατευθύνουν. Αυτό πρέπει να το αντιμετωπίζουμε με συμπαράσταση και φιλευσπλαχνία και όχι με σαρκασμό και γέλιο. Χώρια που πριν από λίγο διάβασα μια μελέτη του 2008 που λέει ότι το 67% περίπου του πλανήτη έχει δείκτη ευφυίας κάτω από το φυσιολογικό όριο. Τραγικο; Ο κόσμος κυριαρχείται από αδύναμους πνευματικά ανθρώπους…

  2. jItaNo EsKaPado
    Ιανουαρίου 16, 2009 στο 15:02

    nai alla
    einai kai asteio
    always look at the bright side of life…

    Diladi o kosmos kyriarseitai apo Paspites?
    \
    oxi…
    den borw na to dexto

  3. dhmosiografiskh
    Ιανουαρίου 16, 2009 στο 15:04

    αφού όλοι ΠΑ.ΣΟ.Κοι είμαστε!!!!

  4. mantepse poios
    Ιανουαρίου 16, 2009 στο 17:52

    ta paidia pou psifizan pasp psifisan kata ths katalipsis ayto ithelan kai auto epeleksan.den tous katatazei auto sta avoula atoma oute graftikan sthn pasp.epidh exoun diaforetikh apopsi apo sas den shmainei oti einai kakoteroi sas.shkothikan kai irthan sth suneleush giati dn ithelan katalipsi auto deixnei oti palepsan gi ayto pou ithelan me to tropo toys.

  5. Μάνος
    Ιανουαρίου 16, 2009 στο 18:49

    Δεν μίλησε κανείς γι αυτούς.Κάθε άποψη είναι σεβαστή. Εμείς λέμε για εκείνους που έχουμε να δούμε 3 χρόνια στη σχολή και ξαφνικά εμφανίστηκαν χτες για να ψηφίσουν.
    Αν πρέπει να διαμαρτύρεστε για κάτι θα έπρεπε να είναι ότι αποφασίζουν για σας άτομα που έχουν παρατήσει τελείως τη σχολή. Εμείς τουλάχιστον είμαστε κάθε μέρα μέσα.Και στα μαθήματα και παντού. Ακόμη κι αν διαφωνούμε συμμετέχουμε και ξέροντας για τα τρομακτικά προβλήματα της σχολής διαμαρτυρόμαστε. Αυτοί,η μόνη επικοινωνία που έχουν με τη σχολή είναι μέσω τηλεφώνων ηγετικών στελεχών την ΠΑΣΠ.
    Δεν μπορει να αρνείσαι ότι έγινε αυτό. Επαναλαμβάνω δεν λέμε ότι όλοι ήταν έτσι.Ήταν όμως αναμφισβήτητα ένα μεγάλο ποσοστό. Μέσα στη σχολή είμαστε και βλέπουμε λίγο-πολύ ποιοί συμμετέχουν..

  6. Tania
    Ιανουαρίου 16, 2009 στο 20:51

    προς: «mantepse poios»:
    Εντελώς πληροφοριακά με την έκφραση «ως επί το πλείστον» ή »επεί τω πλείστω» εννοούμε χρόοοοονια τώρα «ως προς την πλειοψηφία», «οι περισσότεροι» δηλαδή. Δεν είπα ποτέ ότι όλοι είναι άβουλοι ή κατώτεροι. Διάβαζε προσεκτικότερα άλλη φορά σε παρακαλώ – μη θίγουμε υπολείψεις άδικα-
    Πρώτον, το ότι κανείς από τους 62 που ψήφισαν ΠΑΣΠ δε μίλησε και δε το ξεκαθάρισε σώζοντας έτσι την υπόληψή του, σημαίνει κάτι. Η σιωπή δηλώνει συγκατάβαση και αδράνεια, όχι αγώνα.
    Δεύτερον, το θέμα της συνέλευσης δεν ήταν για ‘μένα «Εξεταστική ή όχι» αλλά «Αλλαγή ή επανάπαυση»
    Τρίτον, αν έχετε πάρει βιβλία και είστε εντάξει και με τη συνείδησή σας, Καλή επιτυχία στην εξεταστική!
    φιλικά

  7. mantepse poios
    Ιανουαρίου 16, 2009 στο 21:18

    proton kai ego de milhsa gia olous mh kolas stis lekseis,deuteron giati na milhsoyn?ti na ksekatharisoun?akoustikan oi apopseis ths pasp kai tis upostiriksan eprepe na shkothoun kai na poun »ego dn eimai ths pasp alla de thelo katalipsi»?h sioph xrhsimopoieitai me polous tropous px siopili diamaryria den exei mono mia ermhneia.kai o agonas an mporoume na to poume etsi den einai o idios me ton diko sou exei na kanei me ta dika tous pisteuo.triton den orizeis esy to thema ths syneleyshs kai oloi autoi pou hrthan eixan pio pano thn eksetastikh apo ton agona.kalos h kakos.
    tetarton me entakses sth kathgoria auton ton paidion xoris na yponohso oti anoiko s auth,.h sxolh exei polla provlimata ,sigoura kai h katastash prepei na diorthothei.kai telos euxaristo kai antapodido!!

  8. Tania
    Ιανουαρίου 16, 2009 στο 21:29

    Και πως θα διορθωθεί; Πότε; τι μπορούμε να κάνουμε εμείς; Άνευ πλάκας θα χαρώ πολύ να διαβάσω τις ιδέες σου…

    • paramme
      Ιανουαρίου 16, 2009 στο 21:38

      Αυτό εξυπακούεται «mantepse poios»: Προτάσεις και ιδέες οποιουδήποτε για το οτιδήποτε είναι σεβαστές και ευπρόσδεκτες. Εάν δεν επιθυμείτε να δημοσιευτούν ωστόσο, δεν έχετε παρά να μας τις στείλετε στο mail μας: paramme.blog@gmail.com

  9. mantepse poios
    Ιανουαρίου 16, 2009 στο 21:40

    katarxas na ksekathariso oti tha milhso gia provlimata ths sxolhs oxi ths koinonias.h katalipsi mporei na htan meso kapote alla tora pia kaneis de th pernei sta sovara.aneksartita me tous logous pou esy th kaneis o perissoteros kosmos to vlepei san moda,kai etsi dn se pernoun sta sovara akoma kai an exeis dikio.pio praktiko tha tan na piesoume tous anthropous pou einai ypeuthinoi gia th sxolh me ypomnimata me prospatheies na syzhthsoume mazi tous kai kirios otan theloume na allaksoume kati na stoxeuoume sena pragma th fora.kai pistepse me an sth syneleysh milagane ta paidia ths katalipsis pio poly gia ta provlimata ths sxolhs pio polloi tha tous akolouthousan.genika pisteuo oti prepei na mplekomaste sta podia ton ypeuthinon sunexos oxi na toys katargoume giati kalos h kakos autoi tha dosoun th lush.

  10. Tania
    Ιανουαρίου 16, 2009 στο 21:49

    Διαπιστώνω ότι είσαι πολύ πρακτικό άτομο, και χαίρομαι που έχεις άποψη και αποδεικνύεις ότι δεν είσαι …βαγόνι! Συνέχισε να γράφεις και να βοηθάς! Έχουμε ανάγκη από ιδέες και πρακτικές. Όλους μας έχει κουράσει η θεωρία και το μπλα μπλα. Ελπίζω κάποια στιγμή να διαβάσω και τις ιδέες για αλλαγή των προβλημάτων της κοινωνίας. Καλό σου βράδυ!

  11. pantelis
    Ιανουαρίου 16, 2009 στο 21:51

    Κατ’ αρχάς είναι λάθος να τίθεται θέμα ευφυίας. Η λέξη αυτή δεν έχει καμία σχέση με τα άτομα τα οποία ψήφισαν το πλαίσιο της ΠΑΣΠ. Και επειδή σίγουρα θα παρεξηγηθώ, ελπίζω να σας προλάβω:
    1. Το μεγαλύτερο μέρος αυτών των ατόμων κατέβηκαν στη συνέλευση μόνο και μόνο για να στηρίξουν πλαίσιο αντι-κατάληψης. Και η ΔΑΠ να το κατέβαζε, αυτό θα ψήφιζαν. Αυτό δείχνει ότι δεν έχουν την ευφυία να αντιληφθούν τη συνέλευση σαν μία πολιτική διαδικασία, αλλά σα μία μαλακία που πάμε αναγκαστικά μόνο και μόνο για να μη χάσουμε την εξεταστικούλα μας.
    2. Οιοσδήποτε στηρίζει πλαίσιο της ΠΑΣΠ, ή τη στηρίζει στις εκλογές προφανώς και δεν έχει ευφυία γιατί η παράταξη αυτή (όπως και η ΔΑΠ) δεν έχει κανένα πολιτικό υπόβαθρο, όπως ακριβώς και το μΠΑτΣΟΚ, από το οποίο προέρχεται. Και ευφυία σημαίνει μεταξύ άλλων,πολιτική σκέψη και κριτική ικανότητα.
    3.Ατάκες του στυλ «έχω το ποτάκι μου κερασμένο, και τις σημειώσεις μου και στ’αρχίδια μου όλα και γι’αυτό ψηφίζω ΠΑΣΠ» δείχνουν κάποια νοοτροπία, σεβαστή στο βαθμό που δεν κατηγορείς τα σκυλιά επειδή τρέχουν σε αυτούς που τα ταΐζουν.
    4. ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΖΩΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΝ ΣΑΣ ΚΡΑΤΑΝΕ ΑΠΛΗΡΩΤΟΥΣ, ΑΝ ΑΣ ΑΠΟΛΥΣΟΥΝΕ, ΑΝ ΣΑΣ ΨΕΚΑΣΟΥΝ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΕΧΡΙ ΚΑΤΩ(αν αποκτήσετε ποτέ τα κότσια να αντισταθείτε), ΑΝ ΣΑΣ ΣΠΑΣΟΥΝΕ ΣΤΟ ΞΥΛΟ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ, ΑΝ ΣΑΣ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝΕ ΕΝ ΨΥΧΡΩ, ΝΑ ΜΗ ΒΡΕΘΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΝΑ ΔΙΑΚΟΨΕΙ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥΛΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΣΑΣ.

    ΝΑΙ, ΕΓΩ ΥΠΟΓΡΑΦΩ.

  12. Γιώργος Άφωνος
    Ιανουαρίου 16, 2009 στο 22:35

    Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω σε τι ωφελούν όλα αυτά τα γενικόλογα και όλες αυτές οι προκατασκευασμένες ιδέες με τις οποίες εκφράζονται οι περισσότεροι φοιτητές της σχολή μας. Παρακολουθώ τις αναρτήσεις και τα σχόλια του blog από την ημέρα που δημιουργήθηκε και βλέπω ότι κυριαρχεί η σαχλαμάρα και απουσιάζει η βασική νοητή κατεύθυνση του αυτό-προσδιοριζόμενου από εσάς αγώνα!
    Τι ήταν αυτό που κατάφερε να προσφέρει η κατάληψη στην σχολή μας και στα προβλήματα της σχολής μας; (δηλ, στην έλλειψη ουσιαστικής και ολοκληρωμένης μόρφωσης, στην απουσία τεχνικού και δομικού υλικού, στην απάθεια και αδιαφορία των φοιτητών, στην έλλειψη οργάνωσης και στην ανυπαρξία παροχής γραμματειακής υποστήριξης, καθώς και στην απουσία ουσιαστικής συμπληρωματικής εκπαίδευσης).
    Γιατί αφού η ομάδα της κατάληψης αποτελείται από ανεξάρτητους φοιτητές, αρκείται στο να πυρπολεί μόνο δυο από τις υπάρχουσες κομματικοποιημένες παρατάξεις; (δηλ, ΠΑΣΠ και ΠΚΣ)
    Είναι σαχλό να πιστεύουμε πως αποτελεί αριστουργηματικό επίτευγμα η δημιουργία και η συντήρηση ενός ιστολογίου και μάλιστα να παρουσιάζεται το επίτευγμα αυτό ως μορφή πάλης και αγώνα, την στιγμή που δεν παρέχει ούτε τις ελάχιστες από τις δυνατότητες ενός ιστολογίου. (αρκεί να ρίξει κανείς μια ματιά στα χιλιάδες blog και θα δει πολύ πιο προσεγμένες και ολοκληρωμένες δουλείες-τουλάχιστον άλλοι έχουν φροντίσει να μην εμφανίζεται κάτω από το όνομα του ιστολογίου του μήνυμα του WordPress: Just another WordPress.com weblog.)
    Επίσης, από την στιγμή που υποστηρίχτηκε σε μερικά από τα σχόλια του ιστολογίου ότι όσα παιδιά συμμετέχουν στην κατάληψη, συμμετέχουν και στην παρακολούθηση των μαθημάτων-πράγμα το οποίο δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω-δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να μην γνωρίζουν τι θα πει λογοκρισία και μάλιστα την στιγμή που σκοπεύουν να ασχοληθούν με το επάγγελμα του δημοσιογράφου, συνώνυμο την λογοκρισίας. Δεν νομίζω ότι είναι δεοντολογικά σωστό να απαγορευτεί στον οποιοδήποτε το δικαίωμα να εκφράζει την άποψη του είτε αυτή είναι μια δισέλιδη παρουσίαση ιδεών είτε απλά μια μονολεκτική συμβολική μορφή λόγου (πχ, τα διάφορα γελάκια και άλλου τύπου σύμβολα). Επίσης, δεν μπορεί κάποιος να κατηγορεί μερίδα φοιτητών του τμήματος για την ρηχότητα των ιδεολογικών τους απόψεων και την απάθεια-άγνοια τους που τους καθιστά άβουλα στρατιωτάκια κατευθυνόμενα από αλκοολούχα βυτιοφόρα και την ίδια στιγμή να μην σχολιάζει το ίδιο το μπλοκ και την ανάρτηση των διαχειριστών που παροτρύνει όσους αφήνουν σχόλια να μην απαντούν σε απόψεις που οι ίδιοι θεωρούν μη-ολοκληρωμένες και ρηχές. Αυτή η κίνηση από μόνη της είναι προσπάθεια επιρροής τις κρίσης αυτών που αφήνουν τα σχόλια τους και σίγουρα δεν είναι δημοκρατικό.
    Φυσικά και φτάνει πλέον με τις θεωρίες και με τις θεωρητικές προσεγγίσεις των υπαρκτών πρακτικών προβλημάτων της σχολής μας και πρέπει να γίνει κάτι ουσιαστικό και να παραχθεί επιτέλους κάτι γόνιμο από όλες αυτές τις συζητήσεις και τους άπειρους διαξιφισμούς.
    Και τελειώνοντας θα ήθελα απλά να παραθέσω ένα μικρό περιστατικό που συνέβη πρόσφατα σε ένα από τα μαθήματα της κ. Παναγιωταρέα του οποίο δείχνει με απόλυτη παραστατικότητα το αγωνιστικό επίπεδο των φοιτητών της σχολής μας καθώς και το ανεπτυγμένο επαναστατικό τους πνεύμα:
    «Η ώρα κοντεύει περίπου δώδεκα και η μεγάλη κυρία της ελληνικής δημοσιογραφίας έχει γείρει ελαφρά στον θρόνο της και παραδίδει μερικά από τα άριστα μαθήματα δημοσιογραφικής ηθικής και πρακτικής, μέχρι την στιγμή που κάποιος ανίδεος νεαρός φοιτητής τολμά να διακόψει τον αστείρευτο ειρμό σκέψης της, με την είσοδο του στον ιερό ναό της γνώσης με την συνθηματική ονομασία 4Α! Τότε αυτή του ζητά να αποχωρήσει από το μάθημα και αν επιθυμεί να μπει ξανά μέσα όταν αυτή κάνει διάλειμμα.»
    Αυτό λοιπόν είναι το πανεπιστήμιο που έχουμε, που ο κάθε μέτριος καπηλεύεται την αρρωστημένη αναξιοκρατία και ασκεί ανούσια εξουσία σε ένα χώρο που θεωρητικά αποτελεί την πηγή της ελευθερίας και της ανάπτυξης της σκέψης και του λόγου.
    Μπράβο μας!

  13. mantepse poios
    Ιανουαρίου 16, 2009 στο 23:29

    vasika 2 parathrhseis 1 to blog theoreitai »epiteugma» an mporo na to theso etsi giati dn provalei ti grammi enos kommatos alla mia diaforetikh apopsi.an pisteueis oti prepei na ginoun veltioseis dn exeis para na to proteineis.2 dn ypirkse pouyhena logokrisia apo tous idrites tou blog.ola ta sxolia akoma kai ta gelakia yparxoun.episis an varethikes ta logia proteine prakseis.

  14. mantepse poios
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 00:19

    pros panteli
    mia poly kalh ermhnia ths eufuias pou molis diavasa einai na antilamvanete kaneis ton kosmo gyro tou.
    1 nai opoios kai na katevaze plaisio kata ths katalipsis tha to psifizan giati protimoun thn eksetastikh apo th katalipsi kanane mia epilogh pou theoroun oti einai kaliterh gi aytous th prokimenh stigmh.fysika kai antilamvanontai oti einai mia politikh diadikasia gi auto kai epeleksan meria.dn phgan anagkastika ithelan na psifisoyn kata kai kata poso shmantikh einai h eksetastikh krinei monos tou o kathenas.
    2 h dap kai pasp einai organoseis poy sthrizontai apo ta 2 megalytera kommata ths xoras kai exoun sugkekrimenes politikes theseis.epeidh einai diaforetikes ap tis dikies sou dn katatazontai stis ilithies idees kai oi anthropoi poy tous stirizoun den katatazontai stous mh eufieis.
    3 o kathenas poreuetai me th dikia tou nootropia kai tha xei tis analoges epiptoseis kales h kakes
    4 pisteueis oti mporeis na allakseis to kosmo kai einai kalo os ena shmeio prepei omos na valeis proteraiothtes kai stoxous.opos eipa kai prin dn allazoun ola me mia katalipsi.

  15. Tania
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 07:10

    προς Γιώργο Άφωνο:
    Ως δημοσιογράφος που θέλεις να αποκαλείσαι (που αν θυμάμαι στο παρελθόν είχες θέσει την ίδια προυπόθεση και σε ‘μένα), όφειλες να ψάξεις και να μάθεις τι έκανε η κατάληψη: Μία μέρα πριν τη συνέλευση ακόμα, από τις 8:00 το πρωί είχαν πάει δέκα περίπου άτομα στην Πρυτανεία (Υπάρχει σχετική δημοσιευμένη φωτογραφία και στον Αγγελιοφόρο) για να μιλήσουν με την Τσατσάκου. Στείλανε επιστολές διαμαρτυρίας στα ΜΜΕ, συνεργαζόνται με τους δημοσιογράφους στον ΑΣΥΝΤΑΧΤΟ ΤΥΠΟ και πολλά άλλα που σε αφήνω να τα ερευνήσεις μόνος σου για να ικανοποιηθεί το δημοσιογραφικό σου δαιμόνιο. Χρησιμοποιείς καλά το γραπτό λόγο αλλα αυτό δε σημαίνει ότι είναι ανάγκη να γράφεις 15 ανούσιες σειρές κατακρίνοντας τα πάντα, ανευ επιχειρηματολογίας και στόχου, επιδεικνύοντας τις λογοτεχνικές σου ικανότητες. Α! Μόλις παρατήρησα ότι υπογράφεις και ως «ορθογράφος». Αν ήσουν έστω και σε μια δραστηριότητα της κατάληψης και άκουγες κάποια άτομα που μας μίλησαν, θα είχες ακόμα σκυμμένο το κεφάλι από την ντροπή και δε θα τολμούσες να ξαναγράψεις από την αίσθηση ένδειας που θα αποκτούσες.

    • paramme
      Ιανουαρίου 17, 2009 στο 07:16

      Παιδιά, ας ηρεμήσουν λίγο τα πνεύματα…

  16. Tania
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 07:22

    Ζητώ συγγνώμη. Έχετε δίκιο. Απλά το μόνο πράγμα που με εκνευρίζει περισσότερο ως άτομο είναι να μιλάει κάποιος χωρίς να γνωρίζει και να επαίρεται κι όλας γι αυτό. Θα γινόμασταν σοφότεροι αν ακούγαμε, παρατηρούσαμε και διαβάζαμε περισσότερο, παρά αν μιλούσαμε. Καλημέρα!
    P.S Μακάρι το περιστατικό με την Παναγιωταρέα που ανέφερες να ήταν μεμονωμένο «Γιώργο Άφωνε». Αν θέλεις να μιλάς για «σαχλαμάρα» συνέχισε να παρατηρείς το προσωπικό της σχολής και αυτούς που σε κυβερνάνε, και λιγότερο αυτούς τους 20 – 30 συμφοιτητές σου που είχαν τα κότσια να δηλώσουν τη δυσαρέσκειά τους και να εξεγερθούν.

  17. Γιώργος Άφωνος
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 09:52

    Απλά είναι ιεροσυλία να χρησιμοποιεί κάποιος τον όρους: αγώνας, επανάσταση κ.ο.κ για να περιγράψει μια μουδιασμένη κίνηση αντίδρασης χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα.
    Και πάλι νομίζω πως δεν κατάλαβες αυτό που είπα (λυπάμαι που γίνεται προσωπικό το θέμα) μιας και δεν ζήτησα να μου πεις ποιες είναι οι δράσεις της κατάληψης, πίστεψε με τις γνωρίζω απλά και μόνο επειδή είμαι φοιτητής του τμήματος, αλλά ποια είναι τα αποτελέσματα των δράσεων, όταν εσείς οι ίδιοι δεν κρύβεται πως η κατάσταση πλέον είναι τραγική και πως από την στιγμή που θα ανοίξει η σχολή θα έχουμε να αντιμετωπίσουμε χιλιάδες άλυτα προβλήματα.
    Απλά ήθελα να μάθω ποια από τα προβλήματα που υπήρχαν πριν την κατάληψη έχουν πλέον λυθεί και δεν θα τα ξανασυναντήσουμε μπροστά μας τώρα που η σχολή βρίσκεται εκτός κατάληψης.
    Δεν θέλω να κάνω κριτική σε κανέναν, απλά ενημέρωση για τα αποτελέσματα των δράσεων της κατάληψης δεν υφίσταται. Επίσης εσείς είστε αυτοί που προσπαθείτε να βγάλετε μερίδα του συνόλου των φοιτητών του τμήματος χαζούς και νοητικά ελλιπείς και μόνο τώρα που δεν πέρασε το κοινό πλαίσιο της κατάληψης αναρωτηθήκατε για την εγκυρότητα της λειτουργίας των γενικών συνελεύσεων (που μάλλον λέγονται γενικές απλά και μόνο επειδή ακούγονται μόνο γενικότητες και αοριστολογίες) και για την μερίδα των φοιτητών που αποτελεί προέκταση των κομματικών συμφερόντων μέσα στον πανεπιστημιακό χώρο.

  18. Tania
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 10:29

    Πιστεύεις ότι πολλοί δεν ήξεραν που είναι η σχολή μας; Το γεγονός ότι έμαθαν ότι στην οδό Εγνατίας 46 λειτουργεί η σχολή δημοσιογραφίας & ΜΜΕ του ΑΠΘ και σ’ αυτήν υπάρχουν νεαροί, δραστήριοι δημοσιογράφοι που διαμαρτύρονται για την κατάντια των ΜΜΕ και δεν τους κάνουν πλάτες, είναι επίτευγμα. Η συνεργασία και η συμπαράσταση δημοσιογράφων, λογοτεχνών και καθηγητών είναι επίτευγμα. Το γεγονός ότι ασχολήθηκε ο Τύπος της πόλης και μπήκαν στην διαδικασία να μας κριτικάρουν κιόλας είναι επίτευγμα. Θα συμφωνείς και εσύ ότι η ανατροπή και οι αλλαγές δε γίνονται από τη μια μέρα στην άλλη. Καταφέραμε πράγματα και συνεχίζουμε. Από τότε που ήμουν 1ο έτος φωνάζαμε για την γραμματεία που λειτουργούσε μία μόνο ώρα. Πέρασαν χρόνια για να γίνει 2 ώρες το ωράριό τους. Βλέπεις λοιπόν; Υπομονή και επιμονή χρειάζεται.

  19. Γιώργος Άφωνος
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 10:55

    Δεν διαφωνώ με τίποτα από όλα όσα είπες. Από Δευτέρα όμως τα προβλήματα θα βρίσκονται στην οδό Εγνατίας 46 και θα μας περιμένουν. Δεν μπορεί η σχολή να παραμείνει κλειστή (εννοώ υπό κατάληψη και όχι κλειστή με την στενή έννοια) λοιπόν για πάντα μιας και όπως ξέρουμε οι αλλαγές χρειάζονται χρόνο και μάλιστα αρκετό. Πρέπει να σεβόμαστε την απόφαση της Γενικής Συνέλευσης όποια και αν είναι αυτή ακόμη και αν διαφωνούμε με τον τρόπο που αυτή διεξάγεται και που παίρνονται τελικά οι αποφάσεις. Η σχολή πλέον είναι ανοιχτή (εννοώ εκτός κατάληψης και όχι ανοιχτή με την στενή έννοια) και οι αλλαγές μπορούν να συνεχιστούν. Ο αγώνας δεν μπαίνει σε καλούπια ούτε περιορίζεται από το εάν υπάρχει ή όχι κατάληψη σε κάποιο πανεπιστημιακό χώρο. Η κατάληψη είναι απλά ένα μέσο αντίδρασης αλλά όχι το μοναδικό και σίγουρα όχι το πιο αποτελεσματικό. Το να καθόμαστε και να αναλύουμε ακόμη το εάν έπρεπε να γίνει ή όχι κατάληψη είναι χάσιμο χρόνου, μιας και ήδη έχει παρθεί η απόφαση από τους φοιτητές. Το θέμα είναι τι κάνουμε τώρα. Επίσης δεν νομίζω ότι το συγκεκριμένο μπλοκ μπορεί να θεωρηθεί εναλλακτική μορφή ενημέρωσης ή πληροφόρησης μιας και δεν περιέχει ακτιβιστικές ή άλλες παρόμοιες δράσεις. (ρίξε μια ματιά στο: adbusters.org)

    • paramme
      Ιανουαρίου 17, 2009 στο 11:11

      Γιώργο Άφωνε, το blog μας είναι μια εναλλακτική μορφή ενημέρωσης και πληροφόρησης που περιγράφει τόσο τα εντός της σχολής μας όσο και τα της κοινωνίας. Ασφαλώς και συνεχίζουμε τις δράσεις (ενδεικτικά αναφέρουμε ότι σήμερα πολλοί συμφοιτητές μας έχουν πάει από τα χαράματα στη Λάρισσα για να δώσουν στους επισκέπτες του blog όταν γυρίσουν μια ακριβή ανταπόκριση).
      Όσον αφορά τα υπόλοιπα που έγραψες, για άλλη μια φορά πανηγυρίζουμε που αναγνωρίζετε ότι υπάρχουν προβλήματα στη σχολή μας και επιθυμείτε να λυθούν. Εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι η Κατάληψη και για πρακτικούς ακόμα λόγους είναι το δραστικότερο των μέσων. (Ενδεικτικά πάλι, αναφέρουμε ότι χθες είχε πορεία αλληλεγγύης για την Παλαιστίνη, και από τους συμφοιτητές μας πήγαν μόνο όσοι είχαν περιθώριο για άλλη μια απουσία σε εργαστήριο)

  20. alexus alexus
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 11:16

    τάνια, σε παρακολουθώ από την αρχή του blog και είναι απίστευτο το πόσο δεν μπορείς να δεχτείς μία αντίθετη γνώμη και πως παραφέρεσαι αμέσως μόλις κάποιος κριτικάρει την κατάληψη. ηρέμησε λίγο μπας και ανοίξει το μυαλό σου. δεν είναι απαραίτητο όλοι να συμφωνούν μαζί σου, ούτε και με την κατάληψη.

  21. pantelis
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 11:28

    Εκφράσεις όπως»μπας και ανοίξει το μυαλό σου», νομίζω ότι χρησιμοποιούνται από άτομα τα οποία δεν έχουν ιδέα για τι μιλάνε. Το γεγονός ότι ένα άτομο έχει ξεκάθαρα επιχειρήματα υπέρ μιας άποψης, ισχυρά ή μη(ισχυρά κατά τη γνώμη μου, στην περίπτωση της Τάνιας), και τα παραθέτει δε δείχνει ούτε ότι θεωρεί πως θα έπρεπε όλοι να συμφωνούν μαζί της(αν και εγώ το θεωρώ), ούτε ότι παραφέρεται. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ανθρώπου που παραφέρεται ήμουν εγώ χθες το βράδυ όταν έκανα το σχόλιο, ξεκάθαρα εν βρασμώ. Παρ’ όλα αυτά δεν αναιρώ ούτε μετανιώνω.

  22. Tania
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 11:31

    Ευχαριστώ για την υπόδειξη alexus alexus. Αν μου έλεγες και που ακριβώς τα είδες όλα αυτά θα με βοηθούσες ακόμα περισσότερο. Το να είσαι στεναχωρημένος και να το δείχνεις δεν είναι κακό. Το να έχεις πάθος μέσα σου και να υπερασπίζεσαι τις απόψεις σου επίσης δεν είναι κακό. Δε με γνωρίζεις προσωπικά (νομίζω) για να μπορείς να έχεις και άποψη για το άτομό μου. Πάντα ήμουν διαλλακτικότατη και λυπάμαι που δεν το παρατήρησες. Παρακαλώ ειλικρινά αν τα παιδιά του paramme και οι υπόλοιποι επισκέπτες θεωρούν ότι παρεκτράπηκα, να μου το επισημάνουν.

  23. alexus alexus
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 11:31

    «Τα παιδια που ψήφισαν ΠΑΣΠ ως επί το πλείστον είναι αδύναμα, άβουλα και ανασφαλή πλάσματα που έχουν ανάγκη να ανήκουν κάπου και να ορίζουν άλλοι τις ζωές τους και να τα κατευθύνουν.»
    καλά σοβαρά το θεωρείς ξεκάθαρο επιχείρημα υπέρ μιας άποψης;;; αν είναι δυνατόν ρε παιδιά.

  24. jItaNo EsKaPado
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 11:32

    Loipon…
    Irthe kai i seira mou…

    1on, oute sta pio trela mou oneira den pisteva oti i eikona afti tha ferei tetoia gonimi kai polymorfi syzitisi sto blog.
    defteron:
    Den eida OUTE ENA apo ta vagonia, e sygnwmi, paidia pou irthan na psifisoun tin PASPARA na allaxe gnwmi stin poreia…
    na akouse afta pou thelame na poume, na symfwnise, na diafwnise..
    Den eida kanenan na diafwnei toso poly apo aftous, pou na sikwsei to gamwxero tou kai na mas kanei erwtiseis…
    Pali oi idioi kai oi idioi erwtapantousan.
    Ti leei afto? leei oti ta palikaria kai oi kopelies irthan me ta aftia tous sfragismena me voulokeri, to opoio exafanizotan mono otan milouse i pasp, kai sto plaisio tis.

    Den apaitw apo kanenan na mas psifisei, alla re paidia IMARTON, gia tin timi ton oplwn, kante eti gia plaka mia erwtisi, deixte oti endiafereste, na mas voulwsete emas pou sas katigoroume…
    dystyxws tpt apola afta…
    Opws eipe kai o Antrikos poly swsta meta ti synelefsi, «Emena an me legane treno, tha eixa prosvlithei»
    E loipon, afta ta atoma, oute prosvlithikan oute tpt, kamia antidrasi den eida, oute ston xaraktirismo «treno» oute kai sta plaisia katalipsis.
    Mono mia siopiri syngatavasi kai enoxi.

    Episis, tha to xanapw, apo ta 60fevga atoma pou psifisan Interail, den eixa dei POTE sti zwi mou tous 20, kai eixa na dw toulaxiston dyo xronia allous 15.

    Kai mporw na sas pliroforisw oti eimai apo ta atoma pou exoun liwsei sti sxoli
    kai sta mathimata kai sta panta.

    Epipleon:

    Exetastiki me vivlia tis 2 teleftaies meres

    Xwris ta paraitita mathimata, pou kai na ginontan den tha mas voithousan pouthena

    Me tis listes twn vivliopoleiwn na einai elipesteres se onomata apo to deltio eidisewn tou ALTER se apta stoixeia.

    Ena ptyxeio pou tha to paroume kai, meta ygxwrisews diladis, tha to topothetisoume ston popo mas.

    Mia sxoli pou ESKEMENA den sou mathainei ta vasikotera pragmata tis dimosiografias, to stisimo enos stathmou, to montaz klp, afou afto pou thelei einai na se exafanisei, na dwsei trofi stis idiotikes sxoles twn kanaliwn kai to pio symantiko, NA SE KANEI AVOULO ORGANO TWN MEGALOKANALARXWN pou me to prosxima oti eisai ena douvari kai miso tha vrei alli mia lavi gia na se ekmetaleftei mexri to medouli…

    alla xexasa, den yparxei, leei, kamia logokrisia sta kanalia kai tis efimerides.

    Kali exetastiki kai propantwn

    KALI TYXH
    idi zoume to avrio, parte to xampari
    kai den einai wraio, den einai etsi opws to oneireftikame…

  25. Tania
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 11:40

    Προφανώς alexus alexus αυτό είναι και το μόνο που σε ενόχλησε γιατί κάτι άλλο δε νομίζω να είπα. Αν με γνώριζες θα ήξερες ότι είμαι τόσο ήρεμο και ευγενικό άτομο που δε θα επέτρεπα στον εαυτό μου να ξεφύγει. Και πάλι το συγκεκριμένο σχόλιό το κατέθεσα επειδή γνωρίζω. Τόσα χρόνια ξέρω τι γίνεται, συναναστρέφομαι και άτομα που έχουν αυτόν τον φόβο της αποσυναγωγής και της εξέγερσης και τα πήραν υπό την προστασία τους οι ΠΑΣΠιτοπατέρες. Λοιπόν, μάλλον πρέπει να χαλαρωσεις εσύ φίλε μου και αν έχεις και καμιά μύγα να τη διώξεις. Φιλικά

  26. alexus alexus
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 11:41

    “Τα παιδια που ψήφισαν ΠΑΣΠ ως επί το πλείστον είναι αδύναμα, άβουλα και ανασφαλή πλάσματα που έχουν ανάγκη να ανήκουν κάπου και να ορίζουν άλλοι τις ζωές τους και να τα κατευθύνουν.”

    επιμένω είναι απαράδεκτη κριτική. επίσης, όσο δεν βλέπετε εσείς αυτούς που ψήφισαν πασπ ποτέ στη σχολή ή στις συνελεύσεις, άλλο τόσο δεν βλέπω κι εγώ (που δεν ανήκω σε καμία παράταξη-σημείωση) τους καταληψίες στα μαθήματα της σχολής (και πηγαίνω σχεδόν σε όλα-άλλη σημείωση).
    κατά τα άλλα, όντως συμφωνώ στο ότι αυτή η κατάληψη είχε πολύ καλές δράσεις και αξίζει επαίνους γιατί αυτό είναι σπανιότατο.

  27. alexus alexus
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 11:43

    και ίσως να προλάβω μερικούς για τον χρόνο που διαθέτω για τα μαθήματα της σχολής, ότι επίσης δουλεύω ταυτόχρονα από το πρώτο έτος.

  28. alexus alexus
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 11:45

    το ειρωνικό σχόλιο με τη μύγα που πρέπει να διώξω δεν θα το σχολιάσω καν, επειδή είμαι τόσο ήρεμο και ευγενικό άτομο που δε θα επέτρεπα στον εαυτό μου να ξεφύγει.

  29. jItaNo EsKaPado
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 11:58

    «όσο δεν βλέπετε εσείς αυτούς που ψήφισαν πασπ ποτέ στη σχολή ή στις συνελεύσεις, άλλο τόσο δεν βλέπω κι εγώ (που δεν ανήκω σε καμία παράταξη-σημείωση) τους καταληψίες στα μαθήματα της σχολής»

    e tote mallon exeis kapoio provlima orasis giati apo ta paidia tis katalipsis to 90% einai taktikoi thamones tou magazakiou pou onomazetai Sxoli dimosiografias kai MME

    και ίσως να προλάβω μερικούς για τον χρόνο που διαθέτω για τα μαθήματα της σχολής, ότι επίσης δουλεύω ταυτόχρονα από το πρώτο έτος

    Den nomizw na perimeneis kapoio epaino giafto, ta perisotera apo ta paidia tis katalipsis kanoun to idio pragma, an oxi se full time, alla se part time douleies.

    I ergasia sou loipon afti poso akrivws xrono sou afinei na erxesai sti sxoli kai na krineis an ta atoma pou einai stin katalipsi patane?

    Episis tha ithela na se rwtisw, xwris na ginw adiakritos, an douleveis se kapoio kanali i kati sxetiko me to epaggelma mas, i se kapoia alli douleia…
    an symvainei to prwto tote ta symperasmata mou taxw vgalei

    an symvainei to deftero, akomi prospathw na katalavw…

  30. Tania
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 12:07

    Συγγνώμη ειλικρινά αν σου φάνηκε τόσο σκληρή η κριτική μου και τραυμάτισε την ευαίσθητη ψυχή σου. Δεν ήξερα όμως ότι είσαι και ο μπάτσος της σχολής ή ο απουσιολόγος και παίρνεις παρουσίες. Το ότι δεν πατάνε ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ παιδιά στη σχολή να σε προβληματίζει. Το ότι στα μαθήματα είναι 3 και ο κούκος να σε ανησυχεί. Μερικοί (όπως εγώ) είναι τόσο απογοητευμένοι με το επίπεδο και τη λειτουργία της σχολής που ασχολούμαστε με άλλα πράγματα ή έχουμε βγει ήδη από ανάγκη στην αγορά (της μαύρης τις περισσότερες φορές)εργασίας.

  31. alexus alexus
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 12:08

    σου λέω πως δουλέυω σε άσχετη δουλειά. στα σχόλιά μου παραπάνω σχολιάσα τα εξής: την απαράδεκτη κατά τη γνώμη μου φράση της τάνιας, το ότι πολλά από τα παιδιά της κατάληψης δεν πατάνε στα μαθήματα, το ότι η κατάληψη είχε πολύ καλές δράσεις, το ότι δουλεύω σε άσχετη δουλειά με τη δημοσιογραφία (μια που ρώτησες) και ταυτόχρονα παρακολουθώ τα μαθήματα.
    οπότε, πες μου τι ακριβώς προσπαθείς να καταλάβεις.

  32. alexus alexus
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 12:11

    τάνια συμφωνώ μαζί σου, αλλά ταυτόχρονα με τους αγώνες για τη βελτίωση της σχολής, αφού μας απογοητεύει, πρέπει πιστεύω να παρακολουθούμε και τα μαθήματα, ώστε να έχουμε άποψη για το τι γίνεται και να ξέρουμε τι διεκδικούμε.

    • paramme
      Ιανουαρίου 17, 2009 στο 12:20

      Απίστευτο! Τάνια συμφώνησε μαζί σου μετά τον «Γιώργο Άφωνο» και ο «alexus alexus». Μη σε ξαναδούμε να παρεκτρέπεσαι… χαχαχαχα. Παιδιά βλέπετε λοιπόν, πως πολλά περισσότερα είναι τα πράγματα που μας ενώνουν παρά που μας χωρίζουν;

  33. alexus alexus
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 12:26

    ποιο ακριβώς είναι το «απίστευτο»; είδες να διαφωνώ σε τίποτα ιδεολογικό με την τάνια, πέρα από το ύφος στη γραφή της;

    • paramme
      Ιανουαρίου 17, 2009 στο 12:34

      Σύντροφε, χαλάρωσε λίγο… Ήταν απλά ένα κωμικό σχόλιο για να ελαφρύνουμε λίγο το κλίμα. Μας συγχωρείς αν το παρεξήγησες και αυτό.

  34. jItaNo EsKaPado
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 12:37

    alexus, afto pou prospathw na katalavw einai pws ginetai doulevontas se allo tomea, na min mporeis na katanoiseis to pws OTI exoume kanei mexri stigmis, einai giafto akrivws, gia na min vgoume kai doulevoume opou nanai kai to ptyxeio na to kornizaroume ston toixo.

    Akomi kai prin to ptyxeio tha eprepe kanonika na mas dinontai apeires efkairies (xwris glypsimo, roufianema klp) na exaskoume swsti dimosiografia.

    epeisis mallon den bikes sto kopo na diavaseis to megalo mou post olokliro, afou ekei exigw akrivws ti symvainei me ta «mathimata» tis sxolis.

    Tha katalaveis pws afta pou toses meres stin katalipsi emeis exaskisame, itan poly kalitera kai pio xrisima apo dimosiografikis apopsis apo afta pou mas mathainoun(den mas mathainoun, monoi mas oti piasoume) sti sxoli 4 xronia.

  35. alexus alexus
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 13:04

    «alexus, afto pou prospathw na katalavw einai pws ginetai doulevontas se allo tomea, na min mporeis na katanoiseis to pws OTI exoume kanei mexri stigmis, einai giafto akrivws, gia na min vgoume kai doulevoume opou nanai kai to ptyxeio na to kornizaroume ston toixo.»
    σε ποιο σημείο είπα ότι δεν πιστεύω πως ότι κάνετε στην κατάληψη το κάνετε για τη βελτίωση της σχολής και την αναβάθμιση του πτυχίου;

  36. jItaNo EsKaPado
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 14:07

    tote giati den symfwneis me tin katalipsi?

  37. alexus alexus
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 14:09

    και ξαναρωτάω, που ακριβώς λέω ότι δεν συμφωνώ με την κατάληψη;

  38. jItaNo EsKaPado
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 14:27

    «αλλά ταυτόχρονα με τους αγώνες για τη βελτίωση της σχολής, αφού μας απογοητεύει, πρέπει πιστεύω να παρακολουθούμε και τα μαθήματα»

    borei na to antilifthika lathos

  39. alexus alexus
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 14:39

    ε μάλλον jitano

  40. jItaNo EsKaPado
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 14:52

    ok

    apla den xekatharises akrivws ti thesi sou kai sy, eipes kapoies apopseis alla pio poly analwthikes sto na epitetheis askopa stin Tania

    Wraia, se kaloume loipon kai sen na pareis meros sti syllogikotita pou tha synexisei na yparxei meta tin katalipsi, me energo omws rolo

  41. Ιανουαρίου 17, 2009 στο 19:05

    Α πα-πα… Χαμός και πανικός από σχόλια (σημειώνω για αυτούς που το έχουν πολλάκις θίξει ότι το «1 σχόλειο» που ανγράφεται ανορθόγραφα είναι ζήτημα μετάφραση του wordpress. συγγνώμη που δεν έχω γνώσεις κώδικα για να το διορθώσω)… Πολλά και διάφορα γράφονται και λέγονται… Αν μη τι άλλο επανήλθαν η/ο punkie και ο Άφωνος, και είχαμε και νέες προσθήκες στο team… Έμορφα!!
    Λεπόν, καλώς ή κακώς, έχουμε παρατηρήσει να συμβαίνει το εξής…: Η σχολή έχει κάθε χρόνο και περισσότερα προβλήματα (δήλωση με την οποία πιστεύω κανείς δεν διαφωνει…). Ταυτόχρονα, κιάθε χρόνο γίνονται εκλογές στις οποίες συμμετέχουν όλες οι παρατάξεις και εκλέγονται μερικές εξ αυτών στο ΔΣ, με πρώτη την ΠΑΣΠ. Ανελλιπώς… Κάθε χρόνο… Έχουμε ΔΣ δηλαδή 12 μήνες, 365 ημέρες το χρόνο. Πέρα από τις ιδεολογικές μου διαφορές με την έννοια του ΔΣ, θα το δω λίγο πρακτικά. Αφού το ΔΣ είναι εκεί για να λύνει τα προβλήματα τότε γιατί λύνει ελάχιστα, αν κάποια, από αυτά και γιατί τα προβλήματα πληθαίνουν κάθε χρόνο…? Άρα Γιώργο Άφωνε, το ΔΣ δεν δουλεύει, δεν προσφέρει… Τι λες, το καταργούμε? Εγώ μέσα είμαι.
    Πάλι επί του πρακτικού, σου θυμίζω ότι τα λίγα (γιατί είναι όντως λίγα, δε διαφωνώ) που πέτυχε η κατάληψη, τα πέτυχε εντός τριων εβδομάδων, γιατί τόσο καιρό ήταν κατειλλημένη η σχολή. Το αν γίνει ποτέ κάτι σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα, δε χρειάζεται να σου το πω, το ξέρεις. Ακόμα και με εκείνη τη γαμημένη συνδιδασκαλία της Παναγιωταρέα φέτος, πήρε 1 και μήνα για να γίνει κάτι… Σκέψου λίγο τα δεδομένα πριν κρίνεις τις ημέρες και τα έργα της κατάληψης σε παρακαλώ. Όπως καταλαβαίνεις για μένα η κατάληψη είναι ΚΑΙ αποτελεσματικό ΚΑΙ άμεσο ΚΑΙ αναγκαίο μέσο πάλης.
    Οσο για τη μορφή του blog φίλε Άφωνε, αντί να εξαπολύεις μύδρους εναντίον μας θα μπορούσες (έτσι από την καλή σου την καρδιά, ρε γαμώτο…)να προσφερθείς να βοηθήσεις. Με αυτά που γνωρίζαμε, αυτό κάναμε, comprende…?
    Και ναι, Γιώργο, είμαστε ανεξάρτητοι. Καταφερόμαστε εναντίον των 2 συγκεκριμένων παρατάξεων γιατί αυτές οι δυο πολέμανε (με ηθικό και ανήθικο τρόπο) τον αγώνα μας… Λυμένο κι αυτό…?
    «σε ένα χώρο που θεωρητικά αποτελεί την πηγή της ελευθερίας και της ανάπτυξης της σκέψης και του λόγου.» Α, ναι, αυτό το «θεωρητικά» είναι που δίνει όλη τη σημασία στο τι είναι η σχολή….
    @mantepse poios: Ναι, όπως λες, το τί είναι πιο σημαντικό το κρίνει ο καθένας. Αλλά αυτός ο καθένας κρίνεται και σύμφωνα με τις επιλογές του, σωστά…? Λοιπόν, η επιλογή «θέλω την εξεταστικούλα μου και το πτυχιάκι μου» απέναντι στο «παλεύω για τα δικαιωματάκια μου και για έναν καλύτερο κοσμάκο», δείχνει ανθρώπους χαμηλής (αν όχι ευφυίας, τότε) αντίληψης…
    «epeidh einai diaforetikes ap tis dikies sou dn katatazontai stis ilithies idees kai oi anthropoi poy tous stirizoun den katatazontai stous mh eufieis.» Ε, συγγνώμιν και πάλι, αλλά αντιλαμβάνεσαι ότι αυτές οι δυο πολιτικές δυνάμεις (κατά κύριο λόγο) έχουν κάνει ένα απέραντον μπορντέλον τη χώρα και ότι τα σημερινά στελέχη τους έχουν βγει σχεδόν όλα πό τις φοιτητικές τους παρατάξεις….? Λίγη αντίληψις….
    Α, ναι, και εν τέλει Γιώργο έχεις δίκιο. Η σχολή δεν μπορεί να μένει υπό κατάληψη για πάντα. Μπορεί όμως να μένει υπό κατάληψη μέχρι να πετύχει…

  42. Γιώργος Άφωνος
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 19:31

    Σίγουρα ο τρόπος που λειτουργεί η τυπικά οργανωμένη φοιτητή δράση (και αναφέρομαι στα διάφορα ΔΣ και ΓΣ και άλλες συντομογραφίες πίσω από τις οποίες κρύβονται σκουριασμένοι και ουσιαστικά ανήμποροι μηχανισμοί) δεν είναι γόνιμος.
    Δεν διαφωνώ επίσης με τις δράσεις της καταλήψεις, με χαροποιεί το γεγονός πως κάποιοι φοιτητές έχουν πιο ενεργητικό ρόλο και προσπαθούν για το καλύτερο.
    Από την στιγμή που ξεκίνησα να εκφράζω την άποψη μου μέσα από τα σχόλια μου δεν είχα καμία πρόθεση να επιτεθώ ούτε να προσβάλω κάποιον, άλλωστε αυτά που λέω είναι απλά η προσωπική μου άποψη.
    Αλλά κάποιος ο οποίος πιστεύει ότι μπορεί και θέλει να αγωνιστεί για κάτι καλύτερο, δεν χρειάζεται να «κλαίγεται» για μια χαμένη γενική συνέλευση (όλες οι γενικές συνελεύσεις έχουν καταντήσει χάσιμο χρόνου, άρα είναι χαμένες) και δεν πρέπει να προσαρμοστεί στις υπάρχουσες συνθήκες και να αγωνιστεί μέσα σε αυτές για το καλύτερο δυνατό.
    Και ναι, υπήρξε τρομοκρατία για την εξεταστική και σίγουρα οι περισσότεροι φοιτητές που ήρθαν στην τελευταία συνέλευση ήρθαν για να σώσουν το νεκρό σώμα της εξεταστικής περιόδου. Αλλά δεν πρέπει να κατηγορούμε τους φοιτητές που έχουν διαφορετικές προτεραιότητες τόσο ιδεολογίες όσο και αισθητικές. Η εξεταστική πλησιάζει και θα έχουμε όλοι την ευκαιρία να δούμε κατά πόσο ήταν σωστή η επιλογή.
    Δεν ωφελεί να πω άλλα μιας και νομίζω ότι έχουμε ήδη εξαντλήσει το θέμα.
    Υ.Γ.: Το προσωπικό μπλοκ του neithan είναι μια πολύ καλή δουλειά, αρκετά προσεγμένη. θα μπορούσαν οι διαχειριστές του ιστολογίου να παραδειγματιστούν από τα δομικά και αισθητικά του χαρακτηριστικά.

  43. Ιανουαρίου 17, 2009 στο 19:57

    Βασικά, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια… Αλλά και τα 2 blogs σχεδιάστηκαν από το ίδιο πρόσωπο. Και ενώ το blogspot είναι αρκετά φιλικό προς το χρήστη, το wordpress δυστυχώς δεν είναι και θέλει αρκετή δουλειά, που δεν έχω τις γνώσεις για να την κάνω… Όποιος μπορεί, ευπρόσδεκτος…
    Αλλά θα συνεχίσω να διαφωνώ μαζί σου. «Κλαιγόμαστε» (αν το θες έτσι..) όχι επειδή μια άλλη άποψη υπερίσχυσε στη συνέλευση, αλλά για τον τρόπο με τον οποίο υπερίσχυσε και για το γεγονός ότι σταμάτησε μια από τις παραγωγικότερες καταλήψεις που είδε ποτέ το ΑΠΘ (και μάλιστα από το μικρότερο τμήμα του…). Και, όπως κατηγορούν πλείστοι εμάς (σαν σύνολο και τον καθένα ξεχωριστά), δικαιούμεθα να κατηγορούμε αυτούς που όντας άβουλα όντα (ναι θα το ξαναπώ και το πιστεύω ακράδαντα… ΆΒΟΥΛΑ ΌΝΤΑ), ήρθαν χωρίς αιδώ και ντροπή, και χωρίς ούτε καν να κλαφτούν για το πτυχιάκι τους (άλλες φορές τουλάχιστον γινόταν αυτό), ψήφισαν κατά, χωρίς να έχουν παρακολουθήσει ούτε τις μισές τοποθετήσεις, χωρίς να προσφέρουν ούτε έναν κόκκο άμμου στον γόνιμο διάλογο, χωρίς να θιχτούν ούτε καν από τον χαρακτηρισμό «τρένα», χωρίς να αρθρώσουν λέξη… Αυτοί για μένα είναι άβουλα όντα… Δεν είναι θέμα ιδεολογίας. Η πλειονότητα εξ αυτών ΔΕΝ ΕΧΕΙ ιδεολογία. Δεν νοιώθει, δεν ασχολείται, ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ να ξέρει τι γίνεται γύρω της. Χαρακτηριστικό δείγμα σύγχρονου «παρτάκια» (συγγνώμιν για τον αδόκιμο όρο), που ενδιαφέρεται μονάχα για τον εαυτούλη του. Σόρρυ Γιώργο, αλλά αυτό ούτε ιδεολογία είναι ούτε αισθητική… Αναισθητική είναι…

  44. Γιώργος Άφωνος
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 20:30

    Σέβομαι την άποψη σου, αλλά δεν την ασπάζομαι. Ωστόσο σε μερικά σημεία συμφωνώ (για όσα είπες περί ιδεολογίας) απλά το ζήτημα είναι πολύ πιο περίπλοκο και δεν πρέπει να μείνουμε στις επιφανειακές παρατηρήσεις-άβουλα όντα-αλλά να αναρωτηθούμε τα βαθύτερα αίτια αυτής της συμπεριφοράς, η οποία σίγουρα χαρακτηρίζει την μεγαλύτερη μερίδα των νέων σήμερα.

  45. mantepse poios
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 21:18

    neithan:fusika kai tha kreithei,alla giati de skeftesai oti to na parei to ptyxio tou ton kanei na pisteuei pos etsi tha allaksei perissotero ton kosmo?an tha to petyxei den to ksero alla giati na mh prospathisei?oso gia thn eyfiia tha synexiso na diafono me auto pou les.kai ekeinoi palepsane akrivos gia ta dikaiomata tous.th morfosh.an tha prepe na niastoun perissotero gia ta provlimata ths sxolhs?nai tha prepe.alla mh tous zhtas na pistepsoun to diko sou agona giati o kathenas exei diaforetika pisteuo kai gi ayta paleuei.
    2 oi anthropoi pou ta exoun kanei mpourdelo dn einai ilithioi to antitheto einai arketa eksipnoi oste na ta kanoun mpourdelo kai na katafernoun na ksanabgainoun sthn eksousia.

  46. mantepse poios
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 21:22

    na prostheso oti pisteyo pos h kataliloterh leksi einai eupistoi oxi ilithioi

  47. Tania
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 21:55

    Επειδή παρατηρώ ότι πολλοί έχετε ερεθιστεί με τους χαρακτηρισμούς στο πρώτο μου σχόλιο, διευκρινίζω:
    1) Είναι η προσωπική μου άποψη και γι’ αυτό την υπογράφω. Δε σημαίνει ότι αντιπροσωπεύει και τους υπόλοιπους συντρόφους μου.
    2) Το να είσαι αδύναμος, άβουλος και ανασφαλής δε σημαίνει απαραίτητα ότι είσαι και πνευματικά ανεπαρκής ή ηλίθιος όπως σπεύσατε οι περισσότεροι να χαρακτηρίσετε απλόχερα.
    3) Συνεχίζω να υποστηρίζω βάσει παρατήρησής και εμπειρικής γνώσης τους χαρακτηρισμούς μου.
    4) Γέλασα πολύ με τα παιδιά που άρχισαν να έρχονται στο τέλος της συνέλευσης, μετά την ανάγνωση των Πλαισίων ακόμα και την ώρα της ψηφοφορίας, με το χέρι σηκωμένο. Άνετα χωρούσε να κάνουμε καμιά πλάκα και να τους πούμε ότι το πλαίσιο της ΠΑΣΠ έβαζε κι αυτό Κατάληψη.
    5) Μετά τη συνέλευση σιγουρεύτηκα για το ποιοι βγάζουν το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ κυβέρνηση ενώ όλοι τους βρίζουμε μετά.
    6) Θα συνεχίσω τον αγώνα μου και κάποια στιγμή θα μάθω ποιοι ψηφίζουν και τον Ψωμιάδη!!!
    7) Ρε σεις, ..Γουστάρω που είμαστε ΕΛληνάρες!

  48. mantepse poios
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 22:10

    otan vreis poioi psifizoun ton psomiadh pes to kai se mena!!

  49. Tania
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 22:13

    Χαχαχαχα! Αυτό και το τρίγωνο των Βερμούδων θα είναι πάντα τα άλυτα μυστήρια! Βλέπεις, αν δεν το διασκεδάσουμε και λίγο «mantepse poios» χαθήκαμε! Καλό σου βράδυ!

  50. Γιώργος Άφωνος
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 22:46

    Οι ψηφοφόροι του Ψωμιάδη είναι γλοιώδη ανθρωποειδή πλάσματα που κατοικούν στους υπονόμους του θεσσαλονικιού κάμπου και κάθε τέσσερα περίπου χρόνια συγκεντρώνονται στην επίσημη τελετή ανακήρυξης του πιο αποτυχημένου και πιο βαθιά αγράμματου ηγέτη ολόκληρου του κάμπου. Τα τελευταία χρόνια τα ηνία αυτού του τίτλου κρατά γερά ο Ψωμιάδη, που έχει απλώσει τα λερωμένα ακανθώδη νύχια του και έχει γραπώσει την καρέκλα του θρόνου. Αξίζει να σημειωθεί πως στην επόμενη τελετή ανακήρυξης νέου αποτυχημένου, ο Ψωμιάδης θα παρουσιάσει και το πρώτο του προσωπικό λεύκωμα με τίτλο «Ο Παναγιωτάκης στην χώρα του Ποτέ», που περιέχει όλες τις περιζήτητες εμφανίσεις του μεγάλου πολιτικού αστέρα καθώς και μια εμφάνιση έκπληξη. (ο Ψωμιάδης ντυμένος Έφη Θώδη τραγουδά του «μπήκαν μωρέ μπήκαν το γίδια στο μαντρί» κατευθύνοντας παράλληλα τους ψηφοφόρους τους προς τις εκλογικές κάλπες)

  51. mantepse poios
    Ιανουαρίου 17, 2009 στο 23:08

    eisai akraios alla tha symfoniso.:-)

  52. jitano eskapado
    Ιανουαρίου 18, 2009 στο 00:34

    «otan vreis poioi psifizoun ton psomiadh pes to kai se mena!!»

    paidia akouste, einai aplo

    symfwna me egkyri meleti, o mesos oros ilikias aftis tis gamopolis einai kamia dekaria xronia panw apo tin ypolipi xwra.

    emeis ws neoi poly perisotero synanastrefomaste me neous para me gerous, syntiritikous, palioelladites…

    Ama exeis doulepsei stin palia agora tis thessalonikis(opou dystyxws douleva 2 xronia) to gnwsto kai ws kapani, th katalavainateb poioi ton psifizoun.

    tin agora afti tin kataklioun kathe mera kamenoi palaioellines, xtypimenoi apo ti moira kai to systima xwris na to gnwrizoun, oi opoioi to monadiki politiko modelo pou exoun gnwrisei einai afto tis patronias kai tou rousfetiou, tou laikisti politikou pou ntinetai me ftwxa rouxa kaivgainei apo to palati tou ston lao…

    i aghora afti, opws exoume xanapei, kathe tries kai ligo(oso syxna diladi exoume ethnikes epetious) kataklizetai me tous agapimenous aftwn twn anthrwpwn politikantides…

    nai loipon, egw xerw poioi psifizoun psomiadi…

  53. dhmosiografiskh
    Ιανουαρίου 18, 2009 στο 01:53

    Ουουουου
    Τάνια αυτός ξέρει!!!

  54. Tania
    Ιανουαρίου 18, 2009 στο 13:24

    ουουουουουουουου… Μόνο ο Makis ξέρει!

  55. xristina
    Ιανουαρίου 18, 2009 στο 16:21

    na anevo!?!?!
    😛

  56. jItaNo EsKaPado
    Ιανουαρίου 18, 2009 στο 16:31

    ante tania piase pali douleia…:P

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: