Αρχική > Ανακοινώσεις > ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΕΑ ΜΕ ΣΤΟΛΗ (ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑΣ)

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΕΑ ΜΕ ΣΤΟΛΗ (ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑΣ)

6 Μαρτίου, 2009 Σχολιάστε Go to comments

Στρατσάκι στη σχολή

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΕΑ ΜΕ ΣΤΟΛΗ (ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑΣ)!

Την Τετάρτη 11/3/2009 στο χώρο της σχολής μας (Εγνατίας 46), είναι προγραμματισμένη η διαδικασία ανέλιξης της αναπληρώτριας καθηγήτριας του Τμήματος Δημοσιογραφίας & ΜΜΕ, Άννας Παναγιωταρέα. Ως φοιτητές και άρα άμεσα ενδιαφερόμενοι, πιστεύουμε ότι πρέπει να έχουμε λόγο σχετικά με την ακαδημαϊκή εξέλιξη αυτών που μας διδάσκουν. Απαλλαγμένοι λοιπόν από μικροπαραταξιακά συμφέροντα και τακτικές αντιπροσώπευσης φοιτητών, θέλουμε να δηλώσουμε την κατηγορηματική αντίθεσή μας στην επικείμενη εξέλιξη της σε καθηγήτρια και πόσω μάλλον σε πρόεδρο του τμήματος μας. Όπως θα διαπιστώσετε και παρακάτω, το συγκεκριμένο άτομο είναι το πλέον ακατάλληλο όχι μόνο για να τιτλοφορηθεί ως καθηγήτρια, αλλά και για να βρίσκεται εντός της πανεπιστημιακής κοινότητας.

Θεωρούμε ότι ένας καθηγητής Πανεπιστημίου πρέπει αφενός να πληροί τις αντικειμενικές προϋποθέσεις:

  • Καταρχήν, θα πρέπει να μας απαντήσει αν τα μεταπτυχιακά σεμινάρια, τα οποία αναφέρει στο βιογραφικό της ότι παρακολούθησε, είναι ισοδύναμα με το μεταπτυχιακό δίπλωμα. Σε τι συνίστανται, δηλαδή, οι μεταπτυχιακές σπουδές της (αν έχει);
  • Γνωρίζουμε ότι το διδακτορικό έργο ενός υποψηφίου ακαδημαϊκού οφείλει να είναι συναφές με το αντικείμενο της διδασκαλίας του στο Πανεπιστήμιο. Όσο κι αν προσπαθήσαμε, ήταν αδύνατο να βρούμε έστω και την παραμικρή σχέση ανάμεσα στη διδακτορική διατριβή της Άννας με θέμα τη δημιουργία της εθνικής και προσφυγικής συνείδησης με τα μαθήματά της: «Θεωρία και τεχνικής της συνέντευξης» και «Ανάλυση και σύνθεση ηλεκτρονικού δελτίου ειδήσεων». Πως είναι δυνατόν να διδάσκει πως παίρνουμε συνέντευξη όταν το διδακτορικό της έργο αφορά στην Μικρασιατική Καταστροφή;;;
  • Στο άρθρο 2 του Ν.3282 αναφέρεται ότι ο υποψήφιος καθηγητής οφείλει να πληροί τουλάχιστον μία απ’ τις προϋποθέσεις που απαιτούνται. Η Παναγιωταρέα φαίνεται να ανταποκρίνεται μόνο στην διάταξη κατά την οποία οφείλει να είναι επιβλέπουσα, ως μέλος Δ.Ε.Π. μίας τουλάχιστον διδακτορικής διατριβής που έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς. Όμως, στο βιογραφικό της αναφέρεται γενικά κι αόριστα σε μια διδακτορική διατριβή, χωρίς να προσδιορίζει ούτε το θέμα, ούτε και τον συγγραφέα.
  • Ποιας επίσημης διεθνούς αναγνώρισης -την οποία οφείλει να έχει σύμφωνα με τον παραπάνω νόμο-  χαίρει το ερευνητικό της έργο (;) και κατά πόσο αυτό συνέβαλε στην πρόοδο της επιστήμης;
  • Βάσει του νόμου 2083/92 ,παρ. δ άρθρο 13, η χρονική διάρκεια της διδακτορικής διατριβής του υποψηφίου οφείλει να είναι από τρία έως έξι χρόνια. Άννα, πρέπει να είσαι μια ιδιάζουσα περίπτωση για να σου δόθηκαν έντεκα (!!!) χρόνια προθεσμία (1982-1993) ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ!!!!

Αφετέρου, οφείλει να έχει τη συμπεριφορά και το σεβασμό που επιβάλλεται να έχει ένας εκπαιδευτικός προς τους φοιτητές:

  • Τον Μάιο του 2007, μετά τις φοιτητικές κινητοποιήσεις ενάντια στο νόμο-πλαίσιο, η Άννα κατέβασε πανό και έσκιζε επιδεικτικά αφίσες της σχολής μας. Τέτοιοι τραμπουκισμοί, δεν συνάδουν με το ρόλο του Πανεπιστημιακού καθηγητή. Αυτή η στάση έρχεται σαν επιστέγασμα του ρόλου – τηλεδικαστή που διαδραμάτισε καθ’ όλη τη περίοδο των φοιτητικών καταλήψεων. Κι ας μην ξεχνάμε τα ψέματα και την κατασυκοφάντηση των δημοκρατικών γενικών συνελεύσεων τις οποίες χαρακτήριζε απαξιωτικά ως μειοψηφίες σε όποιο αστικό μέσο κι αν την φιλοξενούσε.
  • Ο αυταρχισμός της δεν εξαντλείται στο σκίσιμο αφισών αλλά επεκτείνεται και στην τακτική που ακολουθεί στα μαθήματά της. Όταν εμποδίζει φοιτητές να μπουν καθυστερημένα στο μάθημά της, όταν αποκλείει το δικαίωμα λόγου και παρέμβασης των φοιτητών με φράσεις του τύπου «Δεν θα μιλάει κανείς μέχρι να τελειώσω το μάθημά μου»,  ΤΟΤΕ ξεκάθαρα καταπατά τον θεσμό του ασύλου και τους κανόνες του Πανεπιστημίου.
  • Ποια παιδαγωγική μέθοδος στην τριτοβάθμια εκπαίδευση επιτάσσει να εξαναγκάζει τους φοιτητές, με «ξαφνικά testακια», να παρακολουθούν τα δελτία ειδήσεων; Τέτοιες γελοίες πρακτικές παραπέμπουν μάλλον σε δημοτικό…
  • Με εξίσου εκβιαστικό τρόπο απαιτούσε από τους φοιτητές να της φέρουν έναν αριθμό συμπληρωμένων ερωτηματολογίων, ειδάλλως θα είχαν κυρώσεις στην εξέταση του μαθήματος. Είναι προφανής η τρομοκράτηση, αλλά και η χρησιμοποίηση των φοιτητών, καθώς τα ερωτηματολόγια αυτά προορίζονταν για «δική της» έρευνα.
  • Η Άννα δηλώνει την παρουσία της στη σχολή και στην πόλη μία(!) φορά την εβδομάδα, κάνοντας όλα τα μαθήματα εκείνη την ημέρα, τα οποία είναι οργανωμένα από τους βοηθούς της και αυτή απλά «εκτελεί». Μέχρι και δύο μαθήματα σε ένα καθιέρωσε («θεσμός» συνδιδασκαλίας!), προκειμένου να προλαβαίνει τις πτήσεις της. Αυτό δείχνει ότι το τμήμα μας δεν αποτελεί προτεραιότητά της, καθώς στην Αθήνα έχει να λαμβάνει άλλους τρεις μισθούς. Παρ’ όλα αυτά επιθυμεί να γίνει καθηγήτρια στο τμήμα μας και ενδεχομένως να θελήσει (λέτε;) να γίνει και πρόεδρος. Θεωρούμε ότι ο τίτλος του καθηγητή, εκτός από παράσημο, πρεστίζ και μεγαλύτερο μισθό, φέρει και αυξημένα καθήκοντα, τα οποία η Άννα από 504 χλμ. μακριά, δύσκολα θα είναι σε θέση να εκπληρώσει.

Χμμ…Τόσες παρατυπίες και παραλείψεις στα θεσμικά κριτήρια ανέλιξης και καθιέρωσής της και πλειάδα αυταρχικών και ετσιθελικών συμπεριφορών προς εμάς πατούσαν πάνω στην σιωπή – ανοχή των φοιτητών. Αυτή η καθεστωτική νοοτροπία σου, Άννα, ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΕΔΩ. Πλέον, τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο για κάθε υπόθεση της σχολής θα έχουν οι φοιτητές. Αν δεν μας υπολογίζετε, θα σας κάνουμε εμείς να μας υπολογίζετε.

Προς κάθε επίδοξη Παναγιωταρέα:

ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, ΟΧΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ.

Υ.Γ.: Άααααννα, δεν ήσουνα εσύ για αεροπλάααανα….

ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ

ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 11/03 ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΜΕ ΕΜΠΡΑΚΤΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΜΑΣ. ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΚΑΝΟΝΙΣΤΕΙ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ.


Κατηγορίες:Ανακοινώσεις
  1. jItaNo EsKaPado
    7 Μαρτίου, 2009 στο 11:44

    4 wres mia fora tin evdomada stin poli.
    Vazei tous foitites tis na kanoun erevnes tis opoies «epivlepei»(oute kan) afti, tis opoies meta sfeterizetai.
    Katapataei astamatita ta foititika mas dikaiomata
    Den exei metadwtikotita
    Den diefkrinizei ti prepei na prosexoume otan kanoume ena reportage para mono mas episimainei me perispoudasto, egwistiko kai sadistiko yfos ta lathi mas ta opoia den tha ekanan oute foitites prwtou etous.
    Provainei se proswpikes prosvoles kata ton foititwn apo tis opoies aposkopei na prokalesei ton gelwta twn loipwn foititwn enantia sto proswpo pou tolmise na tis ferei antirisi

    Alla kai epipleon:

    Itan synergatis tis xountas kai filaraki me tin Despoina Papadopoulou

    Oi eklektores pou kalountai na tin psifisoun einai prwsopikoi tis filoi i tis exoun ypoxrewsi

    Exeidiwxei apo tin sxoli opoiondipote allo kathigiti/dimosiografo ithele na kanei mathima sxetiko me to antikeimeno mas.

    Exei xwrisei ti sxoli sti mesi me tis erides tis.

    OXI, DEN THA GINEIS POTE KATHIGITRIA OSO PERNAEI APO TO XERI MAS, ME OPOION TROPO XREIASTEI.

  2. dhmosiografiskh
    7 Μαρτίου, 2009 στο 13:09

    H άννα ας είναι η αρχή.η αρχή για να πάρουν πόδι όλα τα λαμόγια που κυκλοφορούν μέσα στα πανεπιστήμια σ’όλη την Ελλάδα.
    και ναι οι φοιτητές έχουν φωνή και λόγο!
    πότε θα συνηδειτοποιήσουμε επιτέλους τη δύναμή μας??

  3. dhmosiografiskh
    7 Μαρτίου, 2009 στο 16:34

    συνειδητοποιήσουμε*

  4. 8 Μαρτίου, 2009 στο 04:24

    Η πιο σκληρή πανεπιστημιακή αξιολόγηση που έχω διαβάσει. Μπράβο. Ωστόσο,

    «Όσοι επιμένουν να έχουν το βλέμμα στραμμένο στις χαμένες εξεταστικές, στηρίζοντας τις εξουσιαστικές δομές αυτού του συστήματος …»

    κάποιος ανεξέταστος, εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να γίνει ούτε κάτοχος διδακτορικού τίτλου, ούτε μεταπτυχιακού τίτλου και σίγουρα δεν μπορεί να χαίρει διεθνούς αναγνώρισης συνεπώς η κριτική στα πλαίσια της νομιμότητας δεν είναι αυτό που υπερασπίζεστε.

    Υ.Γ. δε γνωρίζω την κ. Παναγιωταρέα ούτε την υπερασπίζομαι

  5. thomas
    8 Μαρτίου, 2009 στο 13:29

    wraia ola auta arkei na min kanoume pisw tin krisimi stigmi…

  6. 8 Μαρτίου, 2009 στο 20:03

    παιδιά θα ήθελα την βοήθεια σας στο νέο blog lisbonlex.wordpress.com και άρα την συζήτηση σοτ που δεν χωράει σε ένα δημοκρατικό κράτος μεθόδευση σαν της κυρίας καθηγήτριας…
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων

  7. thomas
    9 Μαρτίου, 2009 στο 02:08

    fwti sugkrineis asundeta metaksu tous pragmata kanontas mia wraia anagwggi pou stin ousia einai uperaplousteusi.
    o suggrafeas tou proigoumenou arthrou antiparavalei tis xamenes eksetastikes me tous mikrous i megalous koinwnikous agwnes. oi paratupies stis proupotheseis gia aneliksi tis panagiwtarea de nomizw oti exoun kamia sxesi..
    paroti ta duo keimena exoun diaforetikous suggrafeis, den mporeis na mas katigoriseis gia antifasi xrisimopoiwntas to sugkekrimeno epixeirima.

  8. thomas
    9 Μαρτίου, 2009 στο 02:10

    kai molis proseksa oti to simataki dipla ap to onoma oswn kanoun sxolia exei sto kentro ena stauro!!!!
    GAMW TO KSESTAYRI TOYS!!!

  9. paramme
    9 Μαρτίου, 2009 στο 02:19

    sotiri gine ligo pio safis.

  10. jItaNo EsKaPado
    9 Μαρτίου, 2009 στο 12:56

    «kai molis proseksa oti to simataki dipla ap to onoma oswn kanoun sxolia exei sto kentro ena stauro!!!!
    GAMW TO KSESTAYRI TOYS!!!»

    halarwse re power ranger to simataki einai diaforetiko gia to kathe atomo. den exoun ola stavro. to paramme an deis den exei.

    Fwti:

    Emeis kanontas tis kinitopoihseis kai kanontas terastio agwna outws wste na min xathei to kinima ston kyklwna tis exetastikis theloume na deixoume akrivws afto:
    I paideia mas exei xeftilistei toso poly, pou eite kaneis eite den kaneis exetastiki, tha erthei mia wraia prwia mia panagiwtarea kai tha sou parei tin thesi akoma kai an exei parei ptyxio sto na katharizei patates kai i thesi tin opoia diekdikis einai proedros tou fysikou tou APTH i kati tetoio.

    Vlepeis pou theloun na mas seiroun? i synexia tis exetastikis simaine estw kai emesa mia siwpiri sygkatavasi stin Panagiwtarea kai tin kathe Panagiwtarea pou einai to pio fwteino paradeigma pou sou leei:
    «Eite spoudaseis agori mou kai koritsi mou, eite kaneis katalipsi, eite pareis doktora, egw tha eimai ekei na se katadinastevw epeidi thelw kai borw kai exw tis gnwrimies»

    Kai na se ypotimaei kathe mera sto mathima, na se xeftilizei kai na sou mostrarei olous aftous pou exi filous gia 35 xronia

  11. gbgalileo
    9 Μαρτίου, 2009 στο 13:39

    ΜΠΡΑΒΟ παιδιά!!!
    Ετσι για να ξεβρωμίσει λίγο ο τόπος και τα πανεπιστήμια επιτελους. Πείτε όμως και τίποτα για τους συναδέλφους της που θα την εκλέξουν και για τις παρατάξεις που θα την στηρίξουν…
    Καλή δύναμη

  12. Τania
    9 Μαρτίου, 2009 στο 19:13

    Ας γίνει η αρχή! Το δίκιο το έχουν οι εξεγερμένοι!

  13. y.
    9 Μαρτίου, 2009 στο 20:02

    Ποιά ακριβώς είναι η διαδικασία της ψηφοφορίας;

  14. paramme
    10 Μαρτίου, 2009 στο 00:00

    i diadikasia einai apli: tha erthoun 3 filika proskeimenoi kathigites apo alla tmimata kathws kai oi proskeklimenoi san theates kathigites tis sxolis mas kai tha tin anakirruksoun panigurika se kathigitria. sto xeri mas einai na ti spasoume ti diadikasia me tin parousia mas tin tetarti to prwi sti sxoli.

  15. Arxontoula
    10 Μαρτίου, 2009 στο 12:58

    κάπως έτσι αξιοκρατικά θα γίνει η διαδικασία, με καθηγητές-εκλέκτορες που οι γιοι τους έχουν βάλει υποψηφιοτητα στο τμήμα για λέκτορες.τράβα με να σε βρω
    ….

  16. y.
    10 Μαρτίου, 2009 στο 17:35

    ok
    Δεν ξέρω τί έγινε στη συνέλευση και αν συζητήθηκε ενδεχόμενη δράση κατά τη διαδικασία της εκλογής.
    Θα παραθέσω κάποιες απόψεις και προβληματισμούς μου για το θέμα και ίσως αυτά που αποφασίστηκαν στη ΓΣ να τις υπερκαλύπτουν.
    1ον) Θεωρώ αναποτελεσματικό μέτρο την παρουσία 20 ατόμων με πανώ έξω από την αίθουσα όπου θα λαμβάνει χώρα η διαδικασία, διότι απλούστατα η σιωπηρή αποδοχή ή η αδιαφορία της πλειοψηφίας των φοιτητών του τμήματος, εκλαμβάνεται ως συναίνεση. Ποιό το αποτέλεσμα; να θεωρούνται γραφικά φρικιά οι 20 που διαμαρτύρονται, ενώ η πλειοψηφία θεωρείται πως γουστάρει Παναγιωταρέα.
    2ον) Μεγαλύτερη βαρύτητα θα είχε φαντάζομαι ένα ψήφισμα του συλλόγου φοιτητών για τις αντιπαιδαγωγικές και αυταρχικές μεθόδους διδασκαλίας της συγκεκριμένης καθηγήτριας ή μια συλλογή υπογραφών όπου μεγάλος αριθμός φοιτητών διαμαρτύρεται για τα παραπάνω φαινόμενα, αν αυτά δημοσιεύονταν, π.χ. στον «Ιό» (νομίζω άλλωστε πως έχουν ασχοληθει και παλιά με την περίπτωση) ή κάπου αλλού – άλλο είναι να το διαβάζουν 50.000 αναγνώστες σε μια Κυριακάτικη Εφημερίδα και να αντανακλώνται εκεί επίσημα οι θέσεις των φοιτητών
    Και όλα αυτά διότι πρέπει πάνω απ’ όλα να εξετάζει κανείς με ποιόν τρόπο μπορεί να είναι αποτελεσματική η διαμαρτυρία του, και να μην περιορίζεται στην ικανοποίηση του θυμικού του.
    Φιλικά 🙂

  17. Tania
    10 Μαρτίου, 2009 στο 20:11

    Η Γενική Συνέλευση σήμερα δεν έγινε, καθώς δε συγκεντρώθηκαν ούτε καν 64 άτομα (το ελάχισο απιτούμενο πλήθος αναλογικά με τους φοιτητές της σχολής). Σύνηθες φαινόμενο! Ευτυχώς υπάρχει και η …τρομοκρατία(!) της καταληψης για να κάνουμε που και που και μια αξιοπρεπή συνέλευση.
    Όσον αφορά τη γενικότερη στάση των παιδιών όπως την είδα εγώ σήμερα, επίσης δε μου προκάλεσε καμιά εντύπωση: Φοβισμένα αν8ρωπάκια στους διαδρόμους που τρέμουν τα καθηγητικά αντίποινα, που θέλουν ένα πτυχίο για τη φουκαριάρα τη μάνα τους, που επιθυμούν δουλειά με 700 ευρώ, που μια Παναγιωταρέα θα τους κρατάει πάντα το κεφάλι πατημένο στο χώμα, που, που , που ….
    ΑΠΑΝΤΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΡΟΠΟ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ y. ΤΩΡΑ:
    1ον) Ίσως αποδειχθεί αναποτελεσματικό όλο αυτό. Αλλά σκέψου πως πάνω απ’ όλα κάνουμε πράγματα για να τα έχουμε καλά με τη συνείδησή μας. τα 20 «φρικιά» που θα καταφέρουν να ξεπεράσουν το φόβο τους και νιώσουν την ανάγκη να υπερασπιστούν τις αξίες τους και σέβονται όντως το επάγγελμα του δημοσιογράφου, θα είναι άξιοι εκτίμησης για ΄μένα. «Είναι υπέροχο να πηγαίνεις το βράδυ για ύπνο και να κοιμάσαι ήσυχος, νιώθοντας ότι έχεις παλέψει για τις αξίες σου και ότι έχεις δώσει τον καλύτερο δυνατό σου αγώνα. Το χεδιρότερο είναι να προδώνεις τον εαυτό σου….[…]»
    2ον)Εννοείται ότι θα ήταν πολύ σημαντικό και το ψήφισμα του Συλλόγου. Από τη στιγμή όμως που δεν έγινε συνέλευση…! Από το ΔΣ πάντως πέρασε ομόφωνα η αρνητική άποψη και οι ενστάσεις που θα ακουστούν στην τελετή της ανέλιξης. Σχετικά με τις υπογραφές, αν καιως ιδέα είναι υπέροχη και συζητήθηκε, θεωρήθηκε πρακτικά αδύνατο, καθώς ελάχιστοι είναι οι φοιτοιτές που έρχονται να παρακολουθήσουν στη σχολή (Ευτυχώς είναι και μια Παναγιωταρέα και τους τρομοκρατεί τις Δευτέρες, καμιά εξεταστική, κανας VIP καλεσμένος και εμφανίζονται.
    Τέλος, πιο εξοργισμένη εγώ προσωπικά νιώθω όχι με την Παναγιωταρέα. Υπήρχαν χιλιάδες τέτοια άτομα στον κόσμο, που έχουν αναρριχηθεί έτσι. Πιο πολύ τσαντίζομαι με τους συμφοιτητές μου που την βρίζουν. Η Παναγιωταρέα δε φταίει σε τίποτα: βρήκε χαιβάνια και τα εκμεταλλεύεται. Όσο την αφήνουμε να μας εκμεταλλεύεται και να αλλωνίζει στη σχολή ελεύθερα, με τις φιλεναδίτσες της, ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ. ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΑΦΗΣΑΜΕ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΩΣ ΕΚΕΙ. ΑΣ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ. ΔΡΑΣΗ!!!!

  18. y.
    10 Μαρτίου, 2009 στο 21:12

    Αυτό υπονοούσα κι εγώ, Tania, ότι οι 20 θα τα έχουν καλά με τη συνείδηση τους, ενώ η Παναγιωταρέα και η κάθε Παναγιωταρέα θα απολαύσει τελικά τα προνόμια της κανονικά και με το νόμο και οι διαμαρτυρόμενοι απλά θα στοχοποιηθούν.
    Καλό όλο αυτό με τη συνείδηση, δε λέω, αλλά μήπως πρέπει να αντιμετωπίζουμε με μεγαλύτερη πρακτικότητα κάποια ζητήματα;
    Το ερώτημα είναι: τί «ενοχλεί» περισσότερο; μια διαμαρτυρία λίγων ατόμων, όταν η μεγάλη πλειοψηφία φαίνεται να συναινεί, ή μια συζήτηση που θα λάβει μεγαλύτερες διαστάσεις, από ένα κατάλληλο βήμα;

  19. Arxontoula
    12 Μαρτίου, 2009 στο 07:29

    νομίζω ότι ωφελεί μια συζήτηση που θα λάβει μεγαλύτερες διαστάσεις σε συνδιασμό με διαμαρτυρίες προκειμένου να αποτραπεί όλη αυτό το ξεπούλημα και ο εξαγορασμός θέσεων

  20. Θύμιος Τουλουμοτύρης
    15 Μαρτίου, 2009 στο 11:53

    Η απόρριψη ανέλιξης στην Κα Παναγιωταρέα μου αρέσει πολύ. Μου φτάνει να θυμάμαι το βασανιστήριο που έκανε στην Κα Αρβελέρ.
    Θυμάμαι εκείνα τα » ε όχι ακριβώς Αννα μου . Η Κα Αρβελέρ πρέπει να ανακυ-ρηχθεί σε οσιομάρτυρα …
    Και διαβάζω πως η Κα Π. διδάσκει
    «τεχνική της συνέντευξης «.
    Μα το Πανεπιστήμιο δεν είναι άρρωστο, είναι διεστραμμένο !
    Ενα έχω να πώ : Η τεχνοκρατική, «ουδέ-
    τερη» δουλοπρεπής επιστήμη, δεν είναι επιστήμη αλλά δουλοπρέπεια.

    Οπως θα έλεγε ο αλησμόνητος Βαγγέλης Γιαννόπουλος : Servilitas scientae, non scienta, sed servilitas est .

  21. jItaNo EsKaPado
    17 Μαρτίου, 2009 στο 22:18

    episis tha elege kai

    «you put my name on an ice cream???»

    plaka kanw

  22. mm
    28 Απριλίου, 2009 στο 11:49

    Anakalypsa kapws kathisterimena auto to forum, alla kallio arga para pote!
    Ws palia apofoitos autis tis sxolis, exw apeires istories gia tin Annoula, alles prokaloun gelio, alles klama, alla sigoura oles mazi prokaloun orgi gia auton ton «anthrwpo». Omws de nomizw oti to zitoumeno einai na existorisei o kathenas apo emas -tous prwin kai tous nin- foitites tis sxolis tis empeiries mazi tis.
    Auto pou ithela na prosthesw sta osa anaferthikan gia tin Panagiwtarea, einai oti otan egine gia prwti fora n eklogi tis ws Kathigitria, imoun sto DS twn foititwn tis sxolis (me anexartito sindiasmo, min parexigithw ws «kommatoskylo») kai an kai eixame dikaiwma parousias stin en logw eklogi (oxi psifou – min trelathoume kiolas!) proxwrisan sti diadikasia «nihta», gia na min tous paroume hampari kai tyxei kai pame na doume ta xalia tous kai -o mi genoito- tolmisoume na ekfrasoume estw kai tin apopsi mas!
    Opote, einai logiko nomizw na xairomai mexri ekei pou den paei pou n kiria den petyxe auto pou ithele auti ti fora! Auto -se prwti fasi toulaxiston- mou arkei!

    PS. Oso imoun sti sxoli eixe to thrasos na dilwsei se sinentefxi tis oti mas exei san paidia tis kai mas vlepei san mikres «Elenes» [Eleni lene tin kori tis, n opoia na simeiwthei oti an kai den teleiwse kanena apo ta Panepistimiaka Tmimata Dimosiografias ‘n Epikoinwnias, douleve sto BHMAGAZINO (kai n Annoula, na skeftei kaneis, exorgizotan me tous asxetous pou exaskousan to «leitourgima» tou dimosiografou!)]

  1. 22 Οκτωβρίου, 2009 στο 00:56

Αφήστε απάντηση στον/στην Φώτης Ακύρωση απάντησης