Αρχική > Uncategorized > Τα Κακώς Κείμενα…

Τα Κακώς Κείμενα…

Μαρτίου 17, 2009 Σχολιάστε Go to comments

Η κυρία Άννα Παναγιωταρέα προσπάθησε λοιπόν και απέτυχε να γίνει κθηγήτρια του τμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ. Σημαντικό ρόλο έπαιξαν οι αγωνιστικοί και ανυποχώρητοι φοιτητές καθώς και οι καλά προετοιμασμένοι καθηγητές. Μπράβο, μπράβο.

Όμως η διακοπή της ανέλιξης της Αννούλας είναι πια ήδη μια βδομάδα πίσω και είναι καιρός να κατεβάσουμε τα δαφνοστέφανα και να κοιτάξουμε λίγο τα…κακώς κείμενα.

Enter Σχολή Δημοσιογραφίας: Χάος. Καλωσήρθατε στην πιο άσχημα οργανωμένη σχολή του ΑΠΘ. Με διδάσκοντες που ακούν στα ονόματα Παναγιωταρέα, Ιορδανίδου και Κεχαγιάς, με φοιτητές αδιάφορους, χωρίς πάθος και ήθος με δίχως εγκαταστάσεις, μηδέν εξοπλισμό, αλαλούμ πρόγραμμα και με μια ομάδα φοιτητών που αποφάσισε πως όλα τελείωσαν. Μάγκες, τελείωσε η μάχη, όχι ο πόλεμος.

Σήμερα παρακολούθησα το πρώτο μάθημα του κυρίου Στέλιου Κούλογλου, που μας έκανε την τιμή να έρθει να διδάξει στη σχολή επίτιμα,  έχοντας ειδοποιηθεί λιγότερο από μια βδομάδα πριν.   Χαμογελαστός, νευρικός, λίγο αγχωμένος και εμφανώς κεφάτος, ο κύριος Κούλογλου έδειξε αγάπη για αυτό που κάνει και όρεξη να δουλέψει μαζί μας. Κι εμείς που προσπαθούμε να καλυτερέψουμε τη σχολή πρέπει να εξηγήσουμε στον άνθρωπο που ήρθε να διδάξει ντοκυμαντέρ γιατί η σχολή «Δημοσιογραφίας» δεν έχει ούτε μία επαγγελματική κάμερα. Επίσης, θα ήταν καλό να ξέραμε γιατί το μάθημά του συμπίπτει χρονικά ακριβώς με υποχρεωτικό μάθημα της κατεύθυνσης Επικοινωνίας, κάτι που αν δε με απατά η μνήμη μου, απαγορεύεται αυστηρά;

Enter Αυτοδιαχειριζόμενο Στέκι Φοιτητών: Καλώς ήλθατε. Καφές, 0,50 Ευρώ. Συζήτηση και κάθισμα: Τζάμπα. Ανοιχτό όλες τις ώρες που λειτουργεί η σχολή. Όλες; Όχι! Διότι κάποιες φορές, το κλειδί-Χουντίνι κάνει το μαγικό του τρικ κι εξαφανίζεται! Παιδιά, βασικό μας πρόταγμα είναι ότι η σχολή αυτή δεν είναι μαγαζάκι κανενός. Μην αυτοαναιρείστε. Όπως είπα κι παραπάνω, κερδίθηκε μια μάχη αλλά ο πόλεμος συνεχίζεται. Και ο πόλεμος είναι για να βελτιωθεί αυτή η σχολή που μας προσγειώθηκε στα κεφάλια, μακρυά από μικροσυμφέροντα και μικροέριδες. Και όσα λέμε, ισχύουν για όλους. Πρέπει να ισχύουν για όλους. Και πρώτα απ’ όλα για μας.

Enter Παρατάξεις: Τα έχουμε πει και τα έχουμε ξαναπεί και τα έχουμε ξαναπεί. Ίσως ήρθε λοιπόν ο καιρός να κάνουμε και κάτι. Το ίδιο και για τις αφίσες. Εϊναι ανάλωση η κατάσταση που επικρατεί, οι μεν να σκίζουν οι δε να κολλάνε οι τρίτοι να γράφουν και οι τέταρτοι να σβήνουν. Σοβαρά τώρα, δε βαρεθήκαμε πια; Μάχη μέχρι τέλους; Ε, ας πιαστούμε στα χέρια μια ώρα αρχύτερα να τελειώνουμε και μ’ αυτή τη διαδικασία  μπας και μιλήσουμε για πιο σοβαρά θέματα. Δε λέω, καλές οι απειλές και οι φραστικές ύβρεις αλλά είναι καιρός να φερθούμε σα μεγάλα ζώα πια. Και για τους Αυτόνομους, θέλω κάτι να μας θυμήσω: «Αυτός που πολεμάει τέρατα πρέπει να προσέξει να μη γίνει τέρας ο ίδιος».

Βασικός μας στόχος πρέπει να είναι η βελτίωση της σχολής. Για όλους. Και αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε ποτέ.

Advertisements
Κατηγορίες:Uncategorized
  1. jItaNo EsKaPado
    Μαρτίου 17, 2009 στο 23:29

    symfwnw me ton sygrafea tou keimenou se ola plin enos:
    Tin kritiki gia to kleidi.

    symfwnw oti exoun ginei kapoia peristatika gia ta opoia prepei na prosexoume perisotero na min epanaliftoun, alla:
    Exoun symvei kai alla, ligo diaforetika peristatika ta opoia mas exoun kanei ligo pio prosextikous sto thema «edw kleidi-ekei kleidi-pou ein to kleidi» kai afta einai to boukarima mesa sto steki apo kalothelites ergatoparatexewn me skopo na mas svisoun ta synthimata kai na skisoun tis mi komatikopoiimenes afises mas-fototypoies mas i na xekolisoun ta xartakia.

    Mafto loipon kai mono to skopo fovomaste na afisoume to steki anoixto xwristin parousia kanenos apo emas kai giafto to kleidi ginetai xountini opws eipes se kapoies stigmes, stis opoies an exeis proisexei den yparxei kapoios apo mas trigyrw na tou paradwthei tomleidi i apla exei yparxei asynenoisia

  2. dhmosiografiskh
    Μαρτίου 17, 2009 στο 23:40

    οποιαδήποτε κριτική εκ των έσω για μια ομάδα γίνεται μεταξύ των μελών της και όχι στο ίντερνετ!!
    δεν θα κάτσουμε να λύσουμε και το κυπριακό εδώ.τα εσωτερικά προβλήματα δεν αφορούν τους υπόλοιπους
    blog αντιενημέρωσης υποτίθεται ότι είναι…μην τα ισοπεδώνουμε όλα

  3. jItaNo EsKaPado
    Μαρτίου 17, 2009 στο 23:51

    ba egw den to pistevw afto, kalo einai na tithentai kapoia themata den prepei na yparxei logokrisia sto ti tha grapsei o kathenas kai giafto exoume oloi tin efxairia na grafoume se afto.

    Pistevw kai gw pws kapoia pragmata prepei na anaferontai edw akomi kai an aforoun pragmata dika mas, alla pistevw pws i syzitisi prepei na exantlitai apo konta
    afto pou prepei na pofevgoume einai proswpikes antidikies edw mesa(se polles apo tis opoies exw protagwnistisei kai zitw sygnwmi) giati profanws den endiaferoun kanenan kai kourazoun
    afta

  4. dimitris
    Μαρτίου 18, 2009 στο 00:51

    epeidi exo kairo na ertho sholi ti symvainei me tis parataxeis???

  5. Μαρτίου 18, 2009 στο 15:33

    Kapoioi prepei na to prose3oume afto to keimeno, poly kala… Sas tonizw to ti grafei o syggrafeas: «Αυτός που πολεμάει τέρατα πρέπει να προσέξει να μη γίνει τέρας ο ίδιος».
    Kanena dikaiwma den exei o opoiosdipote na to paizei idioktitis kanenos xwrou tis sxolis, eite aftoi einai oi toixoi, eite einai ena steki. Sygekrimena gia to steki, epeidi akrivws den yparxei xwros sto ktirio pou na einai tou syllogou (ara na anikei se OLOUS tous foitites), i «katalipsi» enos tetoiou xwrou prokalei mono kako. Ypoti8etai oti otan mazeftikame san atoma prin apo merikous mines, den 8a paizame to rolo mias parata3is, den 8a imastan mia omada pou lynei kai denei kata voulisin mesa sti sxoli. Kai aftes tis meres apodeiknyoume oti akrivws afto katantisame. Mas 8ymizw oti afto to ktirio einai idioktisia olwn, kai oxi kapoiwn. Kai ta kleidia tou stekiou ta eixan oi 8yrwroi gia to logo akrivws oti einai ekei oli ti mera, kai den ypirxe periptwsi na apokleistei kaneis kai na min exei prosvasi sto xwro. Me tin «katalipsi» (kai 3erw giati to vazw se eisagwgika) egine akrivws afto. Apokleistikan an8rwpoi apo tin eisodo sto steki, kai malista kleidw8ikan kai pragmata mesa, me to kleidi na pinei frapedia sti navarinou. Kai i apli logiki tou «oops, ekana malakia, erxomai na 3ekleidwsw» den isxyse sti sygekrimeni periptwsi, giati o kafes sti navarinou den prepei na diakoptetai kai einai ieros…
    Egw den isxyristika pote oti borw na apagorepsw se kapoion na kanei kati, kai den 8a to kanw oute se afti tin periptwsi. Exw omws to dikaiwma na dilwsw ti diafwnia mou, kai oti afti tin «katalipsi» den prokeitai na tin yperaspistw. An mi ti allo, i pra3eis tou ka8enos apo emas, mas fernoun antimetwpous kai ypologous stis synepeies tous…

  6. thomas
    Μαρτίου 18, 2009 στο 19:04

    tote neithan na kleisei kai i delta kai na dwthei stous foitites tou tei.
    na kleisei i ufanet kai ginei to mouseio tou kke.
    na kleisei to steki tou vilologikou gia na mporoun oloi oi viologoi na ti vriskoun ekei mesa.
    na kleisei kathe autodiaxeirizomeno steki kai katalipsi giati oloi oi polites prepei na exoun prosvasi se auta ta dimosia xtiria.
    sampws oli i koinwnia egine ksafinika mia agkalia xwris diafores kai politikous diaxwrismous kai prepei na einai oloi panta mazi sto idio meros. oi pasokoi diladi mporoun na eisvalloun stous xwrtous tou kke kai nai na kanoun mazi suneleuseis..
    oi anarxikoi prepei na afinoun tous dapites na erxontai stis katalipseis tous kai na ulopoioun tis politikes tous draseis.
    polu ideata kai adelfopoiimena vlepeis ta pragmata… alla pros to paron auto einai fantasia.
    ws pros emas twra twn mme, mallon oloi sumfwnoume oti sustisame mia nea politiki omada (me tis diafores mas).
    tous autonomous.
    oi autonomoi opws kai kathe omada gia na kaluptei tis politikes kai mi anagkes tis xreiazetai ena diko tis autodiaxeirizomeno xwro. apla pragmata.
    to sustima auto xwro dinei mono se osous exoun na plirwsoun k na noikiasoun.
    emeis arnoumaste na noikiasoume grafeia kai epilegoume na oikiopoiithoume me katalipsi enan diathesimo xwro.
    diathesimos kai pantelws anaksiopoiitos-axristos itan ws twra to steki sto isogeio.
    oi loipes politikes omades sti sxoli exoun ta kommatika tous grafeiakia na pane na organwsoun tis politikes tous anagkes.
    i dikia mas omada pou exei tetoio xwro???
    den exei.
    twra an se noiazei gia tous upoloipous asxetous kai adiaforous pou erxontai sti sxoli mono gia mathima k eksetastiki ti na pw?
    esu k oloi oi upoloipoi tous krazate me to xeirotero tropo toso kairo…
    i adiaforia tous den mporei na stathei empodio stis anagkes mas.

  7. jItaNo EsKaPado
    Μαρτίου 18, 2009 στο 19:08

    «Apokleistikan an8rwpoi apo tin eisodo sto steki, kai malista kleidw8ikan kai pragmata mesa, me to kleidi na pinei frapedia sti navarinou. Kai i apli logiki tou “oops, ekana malakia, erxomai na 3ekleidwsw” den isxyse sti sygekrimeni periptwsi, giati o kafes sti navarinou den prepei na diakoptetai kai einai ieros…»

    safto to simeio eisai ypervolikos, itan ena lathos, nai, gigantiaia malakia afto pou egine, akomi megalyteri kafrila pou den pige kanenas alla irthe o idios ekei, alla to teleftaio den egine gia logous ierotitas tou kafe, kai epeidi egw proswpika eimoun aftos pou synenooumoun sto kinito, borw na sou pw oti egine kathara gia logous oligorias kai amixanias gia to ti malakia eixe ginei. Zitisame sygnwmi apo ton amesa endiaferomeno.

    Loipon, oso afora tin katalipsi, i alitheia einai oti oute emena me vriskei apolyta symfwno kai exw ekfrasei ti gnwmi mou.

    O xoros einai koinos olwn twn foititwn klp klp. Prepei omws na doume poly sta sovara kai tin alli plevra. Afto to steki exei filoxenisei mexri twra mono emas , to DS kai kapoious periergous typous pou mpainoun skizoun kai fevgoun. Apoti exw katalavei egw, den yparxei protasi na einai kleistei i katalipsi opws den itan kai kleistei i sxoli otan eixame katalipsi alla anoixti kai filoxenouse kosmo perisotero apo prin.

    Afto pou egw lew einai pws prin ginei i opoiadipote energia apo ton opoiondipote, prepei na vevaiothei plirws gia tin adiaforia tou synolou pros to sygekrimeno steki, na vevaiothei oti o monos pou kathetai kai frontizei giafto einai o idios klp klp, oputws wste na min exei kapoios tin dikaiologia se varos tou oti to sterei apo foitites.

    Episis ena thema pou den xekatharistike einai to mthema tou poios tha exei kleidia klp klp alla afto den nomizw na prepei na to syzitisoume pereterw edw mesa alla kalytera metaxy mas, prepei na ginei mia geniki syzitisi efolis tis ylis me ta meloi tis palai pote(nai, to eipa) syllogikotitas.

  8. A
    Μαρτίου 19, 2009 στο 02:50

    to poso demenoi eiste metaksi sas me trelainei…aporo pos vgazete apo keinou keimena!!!!

  9. Tania
    Μαρτίου 19, 2009 στο 13:50

    hahahaha Το σχόλιο σου Α το καλύτερο που διάβασα ποτε. Για να δείτε όλοι σας πόσο δραστήρια και μαχητικά παιδιά είμαστε, όταν δεν έχουμε με ποιον να τα βάλουμε, μαλώνουμε μεταξύ μας. Πέρα από την πλάκα όμως για μένα το όλο πρόβλημα ξεκινά από το ότι γεννηθήκαμε Ελληνάρες και είμαστε μεγαλωμένοι μες στη διχόνοια, την αντιδικία και τις έριδες. Ευτυχώς όταν χρειάζεται και προκύπτει σοβαρό πρόβλημα, συνασπιζόμαστε και σοβαρευόμαστε…

  10. jItaNo EsKaPado
    Μαρτίου 19, 2009 στο 15:13

    +fwnw me tin prolalisasa kai efxomai panta na yperisxyei anametaxi mas to amesodimokratiko skeptiko, na sevomaste oloi tis epithimies twn allwn, na paradexomaste tin koini gnwmi estw kai an den theloume na symvivastoume mazi tis, milontas panta gia to eswteriko tis ypothesis.
    \
    Twra to poso demenoi eimaste i oxi afora nomizw mono emas, tous ypoloipous aforoun oi praxeis mas kai oi energies mas

  11. 1
    Μαρτίου 19, 2009 στο 16:06

    a re sa mi pw ti ginatai reeeee…siga tha sas faei i amesodimokratia i poli.skeftika kati na allaksw ti kleidaria tis sxolis k na parw to kleidi kai na figw.outws i allws mpourdelo gia kapsimo einai i sxoli kai den tha noiastei k kaneis.kalo e?na skisw k oles tis afises giati den me vlepei kaneis,na xtipisw me mpastouni tou golf osous den simfwnoun mazi mou kai meta tha eimai o irwas tou foititkou kinimatos alla tha to kserw mono egw giati oi allo einai ilithioi kai den me katalavainoun.meta tha diwksw k olous tous kathigites tou tmimatos giati episis einai oloi ilithioi kai fysika tha kanw mathima egw o ipertatos.eimai o eaftoulis mou k den antiprosopevw kanenan afto tha einai to slogan mou gia na min me katigorisei kai kaneis k xreiastei na parw efthines…a re k egw pou nomiza oti fetos pou mpika sto panepistimio tha anoiksei to mialo mou k na pou twra miso xrono meta vlepw oti iparxoun miala pou menoun aiwnes pisw skeftomena san tsiflikades,ntavades,trampoukoi kai dithen epanastates.akoma k an den to dimosiefsete to keimeno den me endiaferei giati ithela apla na sas ta pw mias kai mexri tis 2 pou eimai egw sti sxoli den vriskw para mono tous grafikous knites na periplaniountai panw katw sti sxoli sa fantasmata me filladia kai efimerides me ta atsalenia sfirodrepana tis papariga(ma kala aftoi ekei koimountai i erxontai apo tis 7?)alla nai i epanastasi tha ginei mesimeri giati tha exoume paei gia mpires sto politexneio…kouventa na ginetai.

  12. thomas
    Μαρτίου 19, 2009 στο 20:25

    ap ti stigmi pou eisai enas/mia apo mas, giati den kaneis epwnuma to sxolio sou?

  13. jItaNo EsKaPado
    Μαρτίου 19, 2009 στο 21:01

    «mexri tis 2 pou eimai egw sti sxoli den vriskw para mono tous grafikous knites na periplaniountai panw katw sti sxoli sa fantasmata me filladia kai efimerides me ta atsalenia sfirodrepana tis papariga(ma kala aftoi ekei koimountai i erxontai apo tis 7?)alla nai i epanastasi tha ginei mesimeri giati tha exoume paei gia mpires sto politexneio…kouventa na ginetai.»

    isws an pernouses mia volta apo to steki pou kapoioi anthrwpoi to eftiaxan gia sena tha evlepes kai allous extos apo tous knites, i moipws nomises oti epeidi valan apexw to trapezaki gia na kapelwsoun to steki kai tin eisodo oti opoios einai mesa sto steki einai knitis/knitisa.

    otan emeis palevame gia ti sxoli esy pou eisoun? apoti mporw na katalavw apo afta pou les den eisoun ekei.

    An synexiseis afti sou ti stasi tha vlepeis mia zwi sti sxoli sou sfyrodrepana, prasines grothies kai fouxia aerostata kai oxi atoma me prwsopiki diamorfomeni ideologia.

    Are kati anthrwpoi pou mazeftikan pou noiazontai gia ti sxoli xafnika apo to pouthena kai den tous vlepoume pote.

  14. mantepse poios
    Μαρτίου 20, 2009 στο 06:50

    xoris na thelo na prosvalo kanenan auto pou thelo na po einai oti to steki to opoio dimiourgisate einai ftiagmeno mono gia sas.Ksero oti opoiosdipote allos einai eusprodektos ekei an to thelisei.Alla analogisteite ligo pos to vlepei kapoios pou dn sas gnorizei.Eiste mia parea metaksi sas pernontas ap ekso ego auto pou skeftomai einai:pou kolao tora ego?na mpo mesa na kano ti?na sas gnoriso tha mou peite.alla posa atoma exoun ta «kotsia» na poun gia sas irtha?ego prosopika dn exo provlima me ti xrisi tou xorou.kalitera na xrisimopoieite para na kathetai.auta apo mena.kai kati asxeto to trapezaki tis kne ti kanei mprosta apo to steki sas?

  15. thomas
    Μαρτίου 20, 2009 στο 10:56

    en telei den einai to steki mas. to «emeis» den uparxei. antwnumies 1ou pluthintikou telika den mas antiproswpeuoun. einai apla ena dwmatiaki pou epivepoun oi thurwroi kai mporei o opoiosdipote na mpei k na kanei oti thelei. telika s auti ti sxoli mono ta kommata mporou na exoun ena xwro.
    oso gia to trapezaki tis kne ennoeitai oti tha parei podi.

  16. mantepse poios
    Μαρτίου 20, 2009 στο 11:05

    ante na doume..

  17. jItaNo EsKaPado
    Μαρτίου 20, 2009 στο 14:15

    Tha ithela na pw pws opoiondipote den ton ekfrazxei pleon mia syllogikotita stin opoia oi allo den symfwnoun mazi tou se ena thema kai aftos vriskei mia efkairia na tin thewrisei dialeimeni kai apotyximeni, borei kalista na to pistevei.
    Egw pisteve prosopika pws boroume na synenoithoume metaxy mas se para polla pragmata, kai to exoume apodeixei, sta opoia den exoun logo mono 3-4-5 atoma alla symfwnoume oloi, opws ta panw, ta stratsa, ta keimena klp klp.
    Otan kapoios diafwnei mazi sou se ena thema, einai apolyta fysiologiko mias kai den einai oute knitis oute paspitis oute tpt gia na exei tin idia grammi me ton allon.
    To thewrw poly ygies oti diafwnoume metaxy mas.

    Pros mantepse poios:
    Sygnwmi re file, alla den boroume na kanoume tpt, opoios itan mazi mas stis katalipseis, fysiko einai na apektise mia kpoia ikiotita kai me ta atoma kai me to xwro, emeis eixame xelarigiastei na fwnazoume: «Elate stin katalipsi na syzitisoume ta provlimata mas»
    Afto den simainei oti to steki einai diko mas, oute oti kapoios prepei na fovatai na bei, oute oti tha ton dagkwsoume ama bei.
    Efoson einai evrews gnwsto oti to steki anoikei stous foitites, ara aftos pou den tolmaei na bei mesa epeidei eimaste emeis einai eite agorafovikos, eite nomizei oti eimaste tpt tromokrates aplitoi agrioi typoi, eite thewrei oti tha ton snobaroume.
    provlima megalomanias kai snobismou den antimetopizoun aposo xerw ta perisotera me paidia apo emas pou eimaste kathe mera sto steki.
    Loipon elate.

  18. jItaNo EsKaPado
    Μαρτίου 20, 2009 στο 14:17

    Oso gia tous knites, afta ta provokatorika symvainoun xronia twra sti sxoli kai stin koinonia apo daftous tous kyrious.
    to trapezi ti kanei ekei brosta? kapelwnei, afto kanei.
    Kapelwnei tin eisodo tou stekiou, kai tin eisodo tis sxolis wste na dinei tin entyposi oti i sxoli einai magazaki tous.
    Exypiretei ton idio akrivws skopo me tis Afises-tapetsaries.
    Kai ola afta epeidi plisiazoun oi foititikes ekloges, as min to xexname

  19. mantepse poios
    Μαρτίου 20, 2009 στο 14:51

    alimono..dn iponoisa oti eiste kati apo ola auta.kai epeidi exo gnorisei orismenous,exo mono ta kalitera na po.auto pou ennoousa einai oti eiste hdh mia parea «ftiagmeni» kai ena atomo «asxeto» dn tha epixeirouse eukola na isxorisei s auth.o mesos anthropos,pisteuo,exei mia sistoli,mia ntropi otan einai anamesa se anthropous agnostous.gi auto kai apofeugo to steki.ola auta vevaia aforoun emena kai dn exete kamia ousiastiki euthini eseis.

  20. 1
    Μαρτίου 20, 2009 στο 17:06

    siga re thomas min sou dwsw k ton arithmo tis taftotitas mou. giati grafei kanenas epwnyma edw mesa? k esi pou ipotithetai oti exeis valei onoma nomizeis oti kserw poios eisai…?ektos k an perniesai gia megali morfi tou kinimatos kai tote sou zitw tapeina siggnwmi gia afti tin tragikotati ameleia mou.twra gia to an imoun i den imoun pws mporeite kai vgazete simperasma den gnwrizw kai vre jitano eskapado sigxwra me pou askw kritiki…den tha to ksanakanw,den tha ksanaamfisvitisw tis terasties gnwseis sou kai tin logiki twn aytonomwn… allwste ti?dimosiografoi tha ginoume?siggnwmi pou den eimai se kamia parataksi,neolaia kai den kserw k egw ti gia na mou skisete tis afises,na parete tin ekdikisi sas gia ta legomena mou.episis siggnwmi pou den kserete to onoma mou gia na me ekdikitheite legontas me xafie,asfaliti kai na mou skasete k kamia mpounia.distixws agapitoi mou sinadelfoi ta osa egrapsan oi kollimenoi sta lavara tis oxtovrianis epanastasis,oi me mpeton arme k vale apopseis knites,peri fasismou dipla apo to asanser tou isogeiou me vrikan apolitws simfwno.nai entaksei dwste tous podi giati eipame opoios einai megaliteros se ogo prepei na varaei ton mikrotero kai tis kopeles na sas pw gia na min tis varesete kremaste tes anapoda apo ton 4o,pros paradeigmatismo…kala re eimaste me ta kala mas!!!edw mesa ginetai sxediasmos pws tha epitethite,ti tha kanete kai pws tha ksefortotheite mia politiki ekfrasi????afto einai panepistimio????ti einai oi knites k opoisdipote allos???den einai meli tou sillogou???den exoun ta idia dikaiwmata me esas???den eimaste sovaroi 500.000 diafwnies exw k me tous knites,nai ksexasa to oust skata siggnwmi, k tous ta lew k mesa sti mouri tous k sizitame.SIZITAME!!!oso k an me enoxlei pou einai san na exoun kaseta k len oloi ta idia,oso k an me enoxlei pou den pane pisw me tpt,oso k an me enoxlei pou iperaspizontai tin essd,paro ola afta den to vazoun katw k kathe mera ta idia pragmata na leme kati pistevw kerdizoun k aftoi apo emena k egw apo aftous giati SIZITAME!Diskolo?mallon gia esas…opws mou piasan kouventa k oi paspites…den to sxoliazw afto vevaia(w nai den kernane mono!XAXAXAXAX).paidia oloi ta idia skata tha fame meta!!!parola afta den eida to idio k me esas pou otan milouse aftos o psilos me ta mousia pksitis sti sinelefsi ton moutzwnate,fwnazate sinthimata gia na kalipsete ti fwni tou,ton vrizate kai ormiksate kata panw tou na ton deirete(1 paidi me makria mallia k gialia)!!!peran tou olou geliou pou mou prokaloun oi genikes sinelefseis kati tetoia gegonota me apestrepsan teleiws…k afta eginan apo tous aftonomous agwnizomenous foitites dimosiografias kai oxi apo ta eloxim…mprosta mou sinevisan enw kathomoun mazi me tous ilithious,tin plempa,sta thrania tis aithousas kai oxi sti dianoisi tou kinimatos,stous diafwtistes aftonomous,pisw apo tin edra.edaksei?edwsa ta diapisteftiria mou oti k sas kserw k sas exw dei k oti eimai apo ti sxoli…elpizw!!!…wx ksexasa na zitisw siggnwmi pou piga k edwsa stin eksetastiki 4 mathimata…aaaaa!!!!giati dwsate k eseis???sas pire to tsaxpiniko-tsakiriko mou mati…padws bravo pou dimosiefsate tin proigoumeni anartisi mou k elpizw na ginei to idio k me afti.

  21. jItaNo EsKaPado
    Μαρτίου 20, 2009 στο 19:28

    loipon exw polla na pw, as xekinisw..

    «nai entaksei dwste tous podi giati eipame opoios einai megaliteros se ogo prepei na varaei ton mikrotero kai tis kopeles na sas pw gia na min tis varesete kremaste tes anapoda apo ton 4o,pros paradeigmatismo…kala re eimaste me ta kala mas!!!edw mesa ginetai sxediasmos pws tha epitethite»

    Meloi tou syllogou den einai oi KNites, einai O giannis, o kwstas, i annoula… i gewrgia pleon den einai etsi ki alliws.
    Otan vazeis ton eaftouli sou kai tin parataxi sou panw apola, tote ginesai exthros mas. An thelame na plakwthoume me tous knites tha eixe ginei pro pollou.
    Den xerw kata poso eisai politikopoiimenos/i (oxi kommatikopoiimenos) alla kai elaxista na eisai, tha katalaveis efkola oti mia praxi opws afti tou na fereis to trapezi brosta stis eisodo, opws kanane oi knites, einai kathara provokatoriki, apilitiki pros emas kai kapelotiki, deixnoun oti i sxoli einai magazaki tous, opws xanaeipa.
    Oso gia to poios einai mikros klp klp, den xerw pws ta vlepeis ta pragmata, pantws an nomizeis oti oi kaimenoi oi Knites einai aprostateftei brosta stis ordes twn varvarwn mameloukwn anarxikwn, na se pliroforisw loipon pws egw prosopika, exw dextei apili pros to prosopo mou apo ti Gewrgia toulaxiston dyo fores oti an den symorfothw tha me symorfwsoun aftoi alliws, diladi tha erthoun ta KNAT! oxi oti fovithika, alla apla to anaferw gia na katalaveis poios einai traboukos kai poios oxi.

    «????ti einai oi knites k opoisdipote allos???den einai meli tou sillogou???den exoun ta idia dikaiwmata me esas???den eimaste sovaroi 500.000 diafwnies exw k me tous knites,nai ksexasa to oust skata siggnwmi, k tous ta lew k mesa sti mouri tous k sizitame.SIZITAME!!!»

    Meloi tou syllogou den einai oi KNites, einai O giannis, o kwstas, i annoula… i gewrgia pleon den einai etsi ki alliws.
    Otan vazeis ton eaftouli sou kai tin parataxi sou panw apola, tote ginesai exthros mas. An thelame na plakwthoume me tous knites tha eixe ginei pro pollou.Me esena isws na syzitane gia ton aplo logo pou isws den skeftikes, isws to skeftikes alla den tou edwses tin aparaititi simasia:
    Se thewroun en dynamei psifoforo. Opoiosdipote kathete na milisei mazi tous kai na ekfrasei tis apopseis tous tabelwnetai me fraseis opws «Kali Epirroi», «Thetika prodiatethimenos» klp. Kane kana dyo kouventes akoma mazi tous kai isws sou zitisoun na beis kai sto psifodeltio, an den toxoun kanei akomi.
    sou milaw panta apo proswpiki peira, pote den epidiwkw na pw kati pou den to gnorizw apo prwto xeri.

    «kai ormiksate kata panw tou na ton deirete(1 paidi me makria mallia k gialia)!!!»

    Lol, to pio pithanwn itan to palikari pou ormixe, fwtis legetai, na tis etrwge asxima apo ton Kolitsidopoulo( afton me tin anagki na einai stin KNE) logw diaforas varous, ypsous, myikou ogkou, klp.
    Den nomizw na eides kanenan allon na kinite pros to meros tou Kolitsidopoulou me apeilitiki diathesi kai o idioaso o Fwtis meta tou Zitise kai sygnwmi enopion olwn, alla afta den ta vlepeis i den theleis na ta deis den xerw.
    A, kai gia na se enimerwsw, o typos pou itan sti synelefsi itan ontws asfalitis, alla sygnwmi pou den theloume traboukous fasistes na se fakelwsoun kai esena kai emena kai na katagrapsoun ti les, ti psifizeis, ti kaneis.

    «!!!…wx ksexasa na zitisw siggnwmi pou piga k edwsa stin eksetastiki 4 mathimata…aaaaa!!!!giati dwsate k eseis???sas pire to tsaxpiniko-tsakiriko mou mati…padws bravo pou dimosiefsate tin proigoumeni anartisi mou k elpizw na ginei to idio k me afti.»

    Ma kale/kali mou, emeis den thelame na ginei i exetastiki me to skeptiko oti o agwnas prepei na synexistei kai me tin vevaiotita oti den eprokeite na xathei kanena examino opws sas livanizoun (afto se ola ta xronika twn katalipsewn exei symvei mono mia fora sto Pamak logw DAP).
    To gegonos oti eimaste aidiasmenoi apo afti ti sxoli den mas sterei tin idiotita tou foititi kai se pliroforw oti oi perisoteroi apo emas einai pan apo ton mesw oro tis foititikis drastiriwtitas tou syllogou toso stin parakolouthisi twn mathimatwn, oso kai stous vathmous.
    Nai! Den eimaste alites! pwpw!
    logokrisia den exei pesei pote mesa sto blog se atomo pou ekfrazei oloklirwmeni skepsi kai apopsi kai oxi xairekakies kai thrasydila anonyma sxolia, kai oute pote tha ginei, min fovasai.

  22. 1
    Μαρτίου 21, 2009 στο 15:41

    den nomizw oti einai k to kalitero na les ta onomata allwn apo ti stigmi pou k esi o idios milas me psevdwnymo k ayto einai stoixeio pou afora tin ithiki sou amesa.pera apo afto den katalavainw giati esi stereis to dikaiwma tou kathe foititi na aytoprosdiorizetai mesa sto silligo,oi pksites pou aneferes ta onomata tous mporei na theloun na einai afto to kirio xaraktiristiko tous ws meli tou silligou kati to opoio k katanoito gia ena politiko xwro alla panw apo ola prepei na einai k sevasto apo ta ipoloipa meli tou sillogou.twra gia to trapezaki egw to vlepw ligo pio praktika kathws ekei pou to valan mporoun na dinoun ta klassika,eknevristika polla,megala kai ksilina wres wres filladia tous se opoiondipote mpainovgainei sto ktirio(padws den tous ksefevgei tipota,na kaneis na figeis grigora tha se kinigisoun apo pisw,VRE PEISMA KAKO!!!),diladi einai lathos na leme oti to kanoun gia na kapelwsoun k provokaroun giati den fainetai kan na exoun logo na to kanoun,einai tyxaio gegonos k mpike ekei giati sto isogeio mono ekei exei xwro.eseis omws exete mpei sto steki tou sillogou k ti KAPELWSATE KANONIKOTATA.kai nai ws melos toy sillogou dimosiografias k mme DEN GOUSTARW 10 APO TOUS 500 NA KANOUN ADRO TOUS TO STEKI MOY K SAS ZITAW APO EDW TOULAXISTON NA VGALETE TI POLITIKI SAS EKFRASI APO EKEI MESA K FISIKA NA MIN ANTIKATASTATHEI APO KAPOIA ALLI KAI NA TIN METAFERETE STON KOSMO!!!padws ena trapezaki sigoura den apotelei opws k na exei logos gia na tsakwtheis k na vgazeis tetoia antimetwpisi se ena politiko xwro pou an mi ti allo sti sxoli mas toulaxiston giati den kserw genikotera dinei tis entonoteres maxes,exei sinexi parousia k den afinei tpt pou na min katapiastei,den fovatai na antiparatethei akoma k otan kserei oti exei na ta valei sxedon me olous kai telos apotelei ap oti exw katalavei k ti mazikoteri se drasi sillogikotita.pros ti toso misos loipon?pragmatika den katalavainw!twra gia to pws me katonomazoun epidi milaw mazi tous den mporw na kserw k afta pou les esi mou akougontai perita giati profanws k otan ksekinisa na milaw mazi tous iksera oti iparxei kapoios logos pou to kanoun aftoi alla k pou to kanw k egw.e k ti egine k an mou eipan k an den mou eipan na orghanwthw sti kne i na mpw sti pks?den eipa oti eimaste filoi me afta ta paidia eipa oti milame gia tin politiki,gia tis ekselikseis,gia ideologika zitimata,afto den simainei oti exoume filikous desmous,den mou zitisan na kanoume pareoula,na pinoume frapedies sto trapezaki i na vgoume pote eksw,to mono pou mou exoun zitisei einai ta aftonoita,na paw mazi tous se poreia,na paw se ekdilwseis pou kanoun,na paw se eformiseis(kapws etsi nomizw to lene)kai na paw sti sinelefsi,vlepeis kanena kako sto olo zitima?an loipon gia osa antapokrithika me topothetoun ws kali epiroi den einai kati pou me enoxlei,den pistevw vevaia oti iparxei kapoio metro gia na metras tin epanastatikotita kapoio para mono i ousia twn logwn k twn praksewn tou,kati pou leipei se megalo vathmo apo esas.episis siggnwmi pou tha sto pw alla sas thewrw apaisious sizitites,otan filoi mou kaneis mia kouventa estw k diadiktiaki afineis ena parathiraki anoixto mipws k o sinomilitis sou exei dikaio,i toulaxiston ton akous.egw den exw organwthei pouthena akoma se antithesi me esas pou exete kanei afti ti sillogikotita k vgazete mia koini grammi gia afto pistevw oti eimai isws ligo antikeimenikoteros apo esas.

  23. 1
    Μαρτίου 22, 2009 στο 15:11

    siga pou tha ta dimosievate k ola…eida poso den exei pesei logokrisia,sas esteila k pounto….?

  24. mantepse poios
    Μαρτίου 22, 2009 στο 17:02

    vasika ksekola ligo.OLA ta vazoun kala h kaka!!mh tous prosapteis pragmata pou dn isxioun!!ligi ipomoni mexri na anevoun!

  25. jItaNo EsKaPado
    Μαρτίου 22, 2009 στο 17:59

    «den nomizw oti einai k to kalitero na les ta onomata allwn apo ti stigmi pou k esi o idios milas me psevdwnymo k ayto einai stoixeio pou afora tin ithiki sou amesa»

    Gianni me lene, 3o etos eimai, edw mesa oloi gnwrizomaste kai kanenas den kryvei tin taftotita tou gia logous mistikopathias. ta psevdonyma einai kati entelws prosopiko. LOL

    «twra gia to trapezaki egw to vlepw ligo pio praktika kathws ekei pou to valan mporoun na dinoun ta klassika,eknevristika polla,megala kai ksilina wres wres filladia tous se opoiondipote mpainovgainei sto ktirio(padws den tous ksefevgei tipota,na kaneis na figeis grigora tha se kinigisoun apo pisw,VRE PEISMA KAKO!!!),diladi einai lathos na leme oti to kanoun gia na kapelwsoun k provokaroun giati den fainetai kan na exoun logo na to kanoun,einai tyxaio gegonos k mpike ekei giati sto isogeio mono ekei exei xwro»

    Leme to idio prama, to valan ekei giati exypiretei ta symferwnta tous. Einai megalo prama gia mia parataxi na tin vlepei o allos parousa me to pou tha bei sti sxoli.
    Kai vasika min les oti nanai i oti thes ama den gnwrizeis kapoia pramata wntas prwtoetis: Ta trapezakia twn parataxewn tosa xronia einai ston 1o, ekei to exoun tosa xronia kai oi PKSites kai xwrane oloi.
    Vlepeis omws, erxetai periodos eklogwn kai den diakyndinevoun na min tous doun oloi osoi boun sti sxoli, giati, sou leei, borei na min perasoun oloi apo ton prwto, enw apo to isogeio sigoura tha perasoun, na min me fan sti mouri?
    Zilepsan kai apo persi pou to ekanan ta paidia tou Syriza kai sou leei aftoi pio magkes einai?
    «DEN GOUSTARW 10 APO TOUS 500 NA KANOUN ADRO TOUS TO STEKI MOY K SAS ZITAW APO EDW TOULAXISTON NA VGALETE TI POLITIKI SAS EKFRASI APO EKEI MESA K FISIKA NA MIN ANTIKATASTATHEI APO KAPOIA ALLI KAI NA TIN METAFERETE STON KOSMO!!!»

    Den exoume kanei kanena steki edra mas, o kathenas borei na erthei kai na katsei sto steki, to leme toso kairo.
    An milas gia kapoies fotografies i fototypies pou kollisame ston toixo, den exoun kanena KOMMATIKO-PARATAXIAKO periexomeno, paramono politiko kai aforoun ANTIFASISTIKES, ANTIRATSISTKES KAI ANTIEXOUSIASTIKES skepseis, den nomizw na anexwsoun Fasistes Ratsistes oi Exousiastes sto Steki etsi den einai?

    kai milas gia to steki tou syllogou kai den goustareis na to kapelwnoun kapioi.
    Na sou pw, exeis erthei polles fores sto steki kai den se afisame na kathiseis? Xereis oti to steki exei pou ftiaxtike ENA xrono, apo ton opoio tous 8-10 mines itan enas apothikeftikos xwros gia ton opoio den endiaferotan kaneis mono oi parataxeis pou apothikevan tis afises tous? Tote ypirxe pragmatika to kommatiko yliko mesa sto steki, to opoio den itan kan steki, itan apothiki xexasmeni apo tous pantes.
    Tin morfi tou ws steki tin peire apo tis katalipseis kai meta kai ton diamorfwsan kathara ta paidia tis katalipsis OXI gia ton eafto tous alla gia olous tous foitites.
    Exw varethei na to lew, PROSEXTE TI LETE. MATHETE PRIN KATIGORISETE.
    Gia to steki den exei endiaferthei kanenas enosw litourgei etsi, para mono emeis kai kamia fora to DS pou synedriazei.

    «eformiseis»
    LOL, exormiseis

    «den pistevw vevaia oti iparxei kapoio metro gia na metras tin epanastatikotita kapoio para mono i ousia twn logwn k twn praksewn tou,kati pou leipei se megalo vathmo apo esas.episis siggnwmi pou tha sto pw alla sas thewrw apaisious sizitites,otan filoi mou kaneis mia kouventa estw k diadiktiaki afineis ena parathiraki anoixto mipws k o sinomilitis sou exei dikaio,i toulaxiston ton akous.egw den exw organwthei pouthena akoma se antithesi me esas pou exete kanei afti ti sillogikotita k vgazete mia koini grammi gia afto pistevw oti eimai isws ligo antikeimenikoteros apo esas.»

    Opa! na kai i KNItoepirroi! epanastatikometro, klassiko PKSitiko kataskevasma…
    Katalave to file mou, grammi den yparxei, o kathenas dra etsi opws pistevei, synapofasizoume oloi mazi kapoia pragmata epeidi tyxainei na exoume kapoies koines idees, alla alles toses diaforetikes.
    Den eimaste parataxi, DEN katevainoume se ekloges, DEN moirazoume efimerides,DEN apozitame tin psifo sou.
    Ela sto steki mia mera, plirwse ton kafe sou 50 lepta, kai katse mazi mas na milisoume gia ola afta pou se provlimatizoun, akrivws opws kaneis me tous PKSites.
    To exeis kanei pote? den nomizw, gia pio logw? Giati akoma perimenoume na erthei kapoios asxetos na mas rwtisei:
    Re paidia, ti meros tou logou eiste seis, Anarxikoi? Kommounistes? Socialistes? ti pistevete? ti presvevete? ti epidiwkete?
    Giati fysika emeis den prokeite na psarevoume atoma apo dexia kai aristera gia na tous milame otan den exoun diathesi na mas akousoun, na eispraxoume ena variestimeno «nai, nai exeis dikio.. kala, kala» i «nai wraia ta les, tha ta skeftw…»

    Akoma perimenoume…

  26. jItaNo EsKaPado
    Μαρτίου 22, 2009 στο 18:01

    «siga pou tha ta dimosievate k ola…eida poso den exei pesei logokrisia,sas esteila k pounto….?»

    kala afto oute tha to sxoliasw, fanike o komplexismos sou.
    Na sou pw mono oti gia na anevei ena sxolio prepei na bei kapoios mesa kai na to kanei comfirm apo aftous pou eimaste meloi(mono comfirm kanoume min fovasai)kai isws na min bike kaneis na to kanei ekeini tin wra/mera

  27. 1
    Μαρτίου 23, 2009 στο 16:37

    ok sorry gia ta peri logokrisias alla re file 3 meres kanate na to dimosiefsete…afto pou thelw na sou pw einai oti paratirisa oti kaneis mia poli eksipni pagapodia alla afto den simainei oti eisai k o idios eksipnos…loipon enw egw sou milaw gia polla pragmata esi pairneis 2-3 fraseis mono k apadas giati mono ekei se volevei na pigainei i kouventa,ekei se volevei esena gia na mou kaneis tin propaganda sou…file eimai prwtoeteis alla oxi ilithios!!!k sigoura den eimai perissotero koblexikos apo esena pou adipatheis anthrwpous mono k mono epeidi exoun kommatiki taftotita.episis to oti se lene gianni k eisai sto 3o etos den simainei oti se kserw ektos an isxioun k gia sena afta pou eipa sto thoma k eisai k esi megali morfi tou kinimatos…afto pia oloi idioi eiste sti mousiki pou akoutai,sto tropo pou milate,sto ifaki pou exete,oloi elitistes pseftodianooumenoi pou k kala epanastateite.katse re file epanastati mprostari pou thes to kalo tis sxolis, genika to kalo twn antrwpwn k otidipote allo giati na erthw egw se esena k na min koitakseis na enimerwseis k allo kosmo,na miliseis mazi tou apo konta,na diafwniseis me kapoion pou den ksereis kala k me kapoion pou den ksereis katholou.mallon den exeis to tharos na to kaneis…mallon gia sena i epanastasi arxizei k teleiwnei sto blog k sto frape 0,50.mallon aftoi pou krazeis ta simpathitika kat eme knitakia tis sxolis exoun kapoia pragmata pio ksekathara sto zitima toulaxiston tis sindeseis thewrias k praksis.knitoataka tha mou peis pali e?ti na kanw o dolios varethika na pigainw mono se poreies,sizitiseis k ekdilwseis pou kirio thema itan to mpatsoi gourounia dolofonoi,to poso kakoi einai oi knites k o karamanlis.piga k sta paidia tis kne pou leei k o dolios o panousis,mou tin eixane stimeni,oxi omws opws sinexizei to tragoudi alla stin eisodo tis sxolis k nai me priksane,nai ithela na tous pw oti ta katalavainw afta pou lene,nai ithela na tous pw oti diafwnw se polla…k tous to eipa!!!k tous akousa!!!k me akousan!!!!k EN TELEI DEN ME EIPAN KOBLEXIKO!!!K KALITERA NA ME LENE EPIRROI PARA KOBLEXIKO!!!K TOUS EXW KATIGORISEI K AFTOUS GIA LOGOKRISIA ALLA DEN ME EIPAN KOBLEXIKO!!!!!re jitano eskapado i na min iparxei kamia afisa sto steki tou sillogou i na iparxoun apo olous,ti den katalavaineis?egw den exw kanena provlima me tis afises se antithesi me esena fisika pou eipame me oti diafwneis to skizeis,to tsalakwneis,to petas katw,to patas…na xarw egw eleftheriakes logikes,na xarw.k den katalava gia ton idio logo pou me kaleis esi sto steki exoun k to trapezaki i pksites stin eisodo k min sou pw tha xarw na valoun k eksw!!!diladi ti perimeneis na allaksoun oi knites,sigekrimeno tropo douleias exoun kai malista den se prokaloun esena,den se epireazoun,vgale k esi sti teliki 4 trapezakia k val ta sto 2,3,4,5 k vale k ena 5o sto isogeio.k ase afta peri tou den exete grammes,exw paei k se egdilwsi tis kne exw paei k stin ifanet k megali diafora den eixan,oloi simfwnousan k oloi ta idia elegan alla stin kne einai to fisiologiko giati opws mou eipan»leitourgoun me dimokratiko sigedrwtismo»(xaxaxa wraia ekfrasi) enw stin autoorganwmeni dithen mou ifanet pws to eksigeis.k kati allo to plaisio pou katevazate stis sinelefseis tin ekastote grammi sas den antiproswpeve?giati den eida na vgei kaneis k na pei oti egw eimai stous aftonomous alla to plaisio leei mpourdes…gia ksanaskepsou to agapite mou 3eti…k ase mou ta sapia k apada oxi memonwmena san gnisios roufianos dimosiografiskos alla san politiki ontotita pou thewreis ton eafto sou oti einai.

  28. thomas
    Μαρτίου 23, 2009 στο 17:16

    prosfatws mono gia xavale epilegw na sxoliazw keimena tou blog alla to teleutaio sou comment -1- to diavasa me megali prosoxi.
    pera apo kapoia sugekrimena zitimatakia pou thigeis kai sta opoia diafwnoume, prospathisa na piasw to kentriko sou parapono.
    stin «omada mas» (pou den uparxei en telei) auto pou vgainei pros ta eksw einai mia steira arnisi kai apostrofi pros ta kommata k tis entos tis sxolis paratakseis tous. to «eksw ta kommata» niwthw oti exei katantisei eksw kai i politiki pleon. kati pou me apogoiteuei vathia.
    nai men «eksw ta kommata» alla tha prepei na exeis na antiproteineis kati diaforetiko kai politika ksekatharo. idees gia «xrwmatista mpalonia» kai «de goustarw na mou dinoun grammi» den arkoun. tha prepei na eimaste se thesi na analusoume me politikous orous giati o rolos twn kommatwn einai vlaveros gia tin koinwnia.
    kai panw ap ola (o paok) prepei na exoume ousiastiki paremvasi sta tis sxolis kai sta eksw autis. me dimiourgikes prwtovoulies, logo, kai erga. ennoeitai oti o «kafes 0,50» den mporei na apotelesei tin ideologiki platforma panw stin opoia tha enwthoume ws autonomoi i ws otidipote.
    kai file/fili -1- to onoma «autonomoi» den mporoun na to epikalountai oloi. den einai oloi stous autonomous. to oti kapoia stigmi mia parea enwse tis dunameis tis gia sugkuriakous logous de mas kathista kai omoideates. ara loipon mi katalogizeis ola ta sumvainonta stous autonomous.
    an i kentriki sou idea einai to tholo topio pou antilamvanesai, tote exeis dikio. tha to ksedialunoume omws suntoma. upo diamorfwsi eimaste akoma. opswmetha ti tha prokupsei…

  29. jItaNo EsKaPado
    Μαρτίου 23, 2009 στο 18:51

    «oti kaneis mia poli eksipni pagapodia alla afto den simainei oti eisai k o idios eksipnos…loipon enw egw sou milaw gia polla pragmata esi pairneis 2-3 fraseis mono k apadas giati mono ekei se volevei na pigainei i kouventa,ekei se volevei esena gia na mou kaneis tin propaganda sou…»

    den apantaw file mou mono se afta pou me symferoun, isa isa, pairnw OLA ta kommatia aftwn pou les pou me provlimatizoun kai sta analyw, gt etsi pistevw einai pio xekatharo na katalaveis se ti sou apantaw apola osa eipes.

    Kai synexizw me afto ton tropo tin… propaganda mou, lol

    «pou adipatheis anthrwpous mono k mono epeidi exoun kommatiki taftotita»

    ma poios sou eipe oti antipathw ta paidia? LOL ta perissotera isa isa ta sympathw ws atoma, mono kana dyo den polypigainw alla afto symvanei me olous tous anthrwpous anexartitws ideologias.
    I skepsi tous kai i politiki tous apopsi einai afto pou syxenomai

    «afto pia oloi idioi eiste sti mousiki pou akoutai,sto tropo pou milate,sto ifaki pou exete,oloi elitistes pseftodianooumenoi»

    lol, nai vevaia, moipws tha otheles na mou diamorfseis kai to profila tou «Mesou Aftonomou»? opws leei kai oi diafimisi? ti les kale, oloi leei idia mousiki, oloi idia ntinomatse, pou tades afta!
    afta yparxoun mono se kati Hitlerikes diktatories i se Stalinistika kathestwta.

    «re jitano eskapado i na min iparxei kamia afisa sto steki tou sillogou i na iparxoun apo olous,ti den katalavaineis?egw den exw kanena provlima me tis afises se antithesi me esena fisika pou eipame me oti diafwneis to skizeis,to tsalakwneis,to petas katw,to patas…na xarw egw eleftheriakes logikes»

    ESY ti den katalavaineis!? Den vazoume kamia parataxiaki afisa pou na leei Aftonomoi Foitites dimosiografias, mono ston kafe pou kaname valame gia na xekatharizoume pou pane ta lefta. Gia na min mas poun tipota oti nomizane oti pigainoun sto syllogo klp.
    kata ta alla ta kollaz pou kanoume den exoun parataxiako periexomeno, alla to xanalew, Antiratsistiko klp, pou pistevw oti safti ti sxoli den yparxou ratsistes, fasistes klp gia na prosvlithoun amesa.
    Den theloume na fimwsoume kanenan. Afto pou mas aidiazei einai i morfi tis Afisas-tapetsarias se titanomegisto arithmo mesa sti sxoli.
    Mia afisa se kathe orofo einai arketi.

    «ase afta peri tou den exete grammes,exw paei k se egdilwsi tis kne exw paei k stin ifanet k megali diafora den eixan,oloi simfwnousan k oloi ta idia elegan»

    Epeidi tyxainei na exw paei kai egw kai sta dyo, stin fabrika oute oloi ta idia elegan oute epratan, moipws den katalavaines kala tis diaforopoiiseis sta logia tous?
    giati an kai sti fabrika yparxoun apo Anarxo-aristerous mexri harcore anarikous, exoun ton tropo tous kai sevontai o enas ton allon.
    I Fabrika einai mia apo tis kalytera domimenas katalipseis tis xwras kai oxi mono.
    Alla epeidi emeis oute katalipsi eimaste pleon, oute fabrika yfanet, oute fysika KNE, ola afta den mas aforoun

    «kati allo to plaisio pou katevazate stis sinelefseis tin ekastote grammi sas den antiproswpeve?»

    pantws einai poly asteio pou to les afto enw isxyrizesai oti erxosoun stis synelefseis.
    Stin teleftaia synelefsi mas katigorisan anoixta epeidi «den eixame kamia eniaia politiki thesi sto plaisio» to opoio den itan plaisio alla ena keimeno pou katevasame anti plaisiou.

    episis, an vgaleis to voulokeri apo ta aftia sou otan milame stis synelefseis, pera apo ta vasika pou symfwnoume, panw sta opoia xtistike afti i syllogikotita, tha katalaveis oti diafwnoume se para polla, i ta vlepoume diaforetika o enas apo ton allon.
    Kai gia na sou diefkrinisw ti tha pei «den exw grammi»
    Oi KNItes, Paspites klp, otan katevazoun ena plaisio px panw stin paideia, pairnoun tis theseis tou kommatos tous ws arxi, kai ekei diamorfwnoun to plaisio, ekei einai pou peftei i grammi, giati an pareklineis apo afti, ws allo tentomeno skoini, tha vretheis sto varathro, diladi ektos kommatikis kalipsis.
    Emeis kathe fora pou thelame na syndiamorfwsoume ena keimeno, pernousame wres ateleiwtes epoikodomitikou dialogou, me arketes diafwnies, krinontas tis ekastwte sygkiries kai pws exoun ta pragmata, symfwnousame se 5 vasika, kai ta syndiamorfwname.
    Eimaste enantiwn twn grammw, OXI tis organwsis/aftoorganosis.

    «oxi memonwmena san gnisios roufianos dimosiografiskos alla san politiki ontotita pou thewreis ton eafto sou oti einai.»

    Se parakalw na milas kalytera gia to proswpo mou gt egw den se prosevala.

    Kai kati teleftaio, to onoma mou sto eipa oxi giati pisteva pws tha me gnwrizeis, lol, alimono. An eides, den eipa «Eimai O Giannis apo to 3o etos»
    eipa «Me lene Gianni kai paw sto 3o etos»
    To eipa gia na xereis me poion exeis na kaneis an se endiaferei pia toso poly, boreis na rwtiseis gia na matheis.
    Enw esy eisai akoma anonymos/anonymi

  30. Soula
    Μαρτίου 24, 2009 στο 00:06

    Για τον πούτσο δημοσιογράφοι είστε αν επικοινωνείτε μόνο με greeklish…

    Η Παναγιωταρέα και οι λοιποί σας φταίνε τελικά, δεν κοιτάτε την αμορφωσιά σας που το τελευταίο βιβλίο που διαβάσατε είναι ο Κοέλιο…

  31. 1
    Μαρτίου 24, 2009 στο 20:23

    kala gia to comment pou ekane i soula den sxoliazw…koita na deis afto pou den katalavaineis jitano einai oti sas katigorw gia tin apousia politikou logou,gia tin aniparksia gia tin akriveia,gia tin ellipsi ousias sta legomena sas,gia ti fasistiki simperifora sas,gia tin apolitarxiki logiki sas,gia ton xavaledismo sas,gia tin ellipsi politikou periexomenou,gia to kapelwma pou kanete sto sillogo,gia to oti thewreite oti eiste oi monadikoi pou palevoun enw stin ousia kanete mia tripa sto nero…ti na sou pw profanws k den katalavaineis giati thewreis oti agwnas einai to skisimo twn afiswn,oi ivreis se proswpa k politikous xwrous,to grapsimo vlakwdwn sinthimatwn,to blog,o kafes 0,50.se afta pou prospathises na dwseis apadisi to mono pou kataferes einai to alla leei i thia mou alla (theloun na) akoun ta aftia mou…me apeileis k apo panw?eisai traboukos to kserw alla gi afto k krataw tin anwnimia mou k prosekse merika pragmata girnane mpoumerang…apla to lew,prosexe min vreis tis apeiles pou eksapolieis mprosta sou k malista apo tous omoideates sou me tin logiki pou sas diapneei.egw allwste ena prwtoeto eimai pou prospathei na vrei tin akri k sigoura meiwthike kata 1 oi epiloges mou.k epeidi fovamai oti einai ellipes to noitiko sou ipovathro(wwwwwww vrisidi!!!)thelw na pw oti den prokeitai na stiriksw pote tis «aftonomes» energeis sas,den thelw na erthw sto kwlosteki sas para mono an afto ginei tou sillogou,den thelw na sinanastrefomai me atoma tou poion sou k afto to lew me poli parapono k na sou metaferw episis oti einai k i apopsi tis megaliteris meridas twv 1etwn foititwn.twra i kouvnta einai themiti kai tha tin prosdokaw toulaxiston mesa apo edw gia na vlepw k tis ekselikseis alla pragmatika i apousia sillogistikis poreias sta legomena sou fanerwnoun to tholo topio tis politikis sou skepsis.KAI NA SOU THIMISW KATI ESI ME PROSVALES PRWTOS KATHWS ME EIPES KOBLEXIKO.Ade loipon ANOITE(XAXAXAXAXA)!!!!

  32. mantepse poios
    Μαρτίου 24, 2009 στο 20:37

    auth h logiki pou epimenete na xete oti sto steki einai traboukoi kai loipa dn exei vasi.mpeite mesa miliste tous.kala ti nomizete oti tha sas fane???kai sto leo ego pou dn aniko sthn «omada» tous kai oute tis idies theseis exo mazi tous.telos to oti kindineueis apo pou to simperanes?

  33. wooter
    Μαρτίου 24, 2009 στο 20:53

    1 δεν μπορεις να φανταστεις πόσο άδικο έχεις στους χαρακτηρισμούς σου. και για τον jitano και για αυτούς που ήμασταν στους αυτόνομους την περίοδο της δολοφονίας του Αλέξη. Αυτό που δεν καταλαβαίνεις είναι ότι οι αυτόνομοι δεν είναι κόμμα. Δεν θα κατέβάσουν ξανά στην επόμενη συνέλευση πλαίσιο. Δεν θα διεκδικήσουν την ψήφο σου.. Για κάποια από τα γεγονότα που αναφέρεις σε προηγούμενο σχόλιο σου μέσα στις συνελεύσεις, έχεις δίκιο. Αλλά όχι για όλα. Γιατί αν θεωρεις τραμπουκισμούς αυθόρμητες αντιδράσεις(και αναφέρομαι μόνο στις φωνές) φοιτητών και προτιμάς αντ’αυτών «ψυχραιμες» καθως πρέπει αντιδράσεις με ξύλινο λόγο χειρότερο από εκείνο της βουλής τότε τι να πω… Τώρα για τις επιλογές που λες, σου ξαναλέω ότι ως επιλογή σου δεν υπάρχουν οι «αυτόνομοι» αλλά οι αυτόνομοι. Δηλαδή να είσαι ένας φοιτητής που δεν θα ενταχθεί σε κάποια παράταξη που θα του λέει τι να κάνει αλλά να σκέφτεται ελεύθερα και κάθε φορά, για κάθε θέμα να αποφασίζει τη θέση που θα έχει σύμφωνα αποκλειστικά και μόνο με τα δικά του κριτήρια. Έτσι πράξαμε κι εμείς τότε. Βρεθήκαμε πολλά διαφορετικά άτομα με ίδια άποψη για αυτό το θέμα που προέκυψε τότε και ενωθήκαμε ως . Τώρα τα εισαγωγικά βγήκαν και είμαστε και πάλι αυτόνομοι. Ξεχωριστοί.. Οι κοινές μας δράσεις περιλαμβάνουν όποιον θέλει να συμμετάσχει..Πολλοί από μας μένουν απ’έξω σε πολλά θέματα και σε άλλα θέματα συμμετέχουν και άτομα που δεν ήταν τότε στους .. Δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεις..(δεν ρωτάω ειρωνικά)

  34. jItaNo EsKaPado
    Μαρτίου 24, 2009 στο 20:54

    Soula, egw vivlio tou Coehlo den exw duavasei pote, sygnwmi…
    Antitheta mallon me sena.
    An toso se endiaferei, twra diavazw ena vivlio tou Kerouac.
    Ta greeklish ta xrisimopoioume mono sta comments, eides kana arthro(plin enos apo ti mesi kai katw) na einai grammeno se greeklish?
    xekolla.
    Min bainei o kathenas na prosvalei, na ikanopoiisei to EGW tou, kante pio epikodomitiki kritiki parakalw…

    Twra pros ton fovero, tromero, pantognwsti 1:

    Den tha xasw allo ton kairo mou na milaw me Knites.

  35. jItaNo EsKaPado
    Μαρτίου 24, 2009 στο 22:58

    Mano, to oti den eimaste komma i parataxi, alla mia syllogikotita atomwn, prospathw na tou to exigisw edw kai 5 comment.
    Alla se afti ti xwra exoume mathei mono sta patroparadwta, klassika, sterea motiva, afta mou mas exoun paei toso pisw.
    ekei kollimenoi, se vathmo pou oxi mono den boroume na dextoume kanei kainourio, alla arnoumaste na to katanoisoume kiolas

  36. klain main
    Μαρτίου 25, 2009 στο 18:39

    agaphth mou soula, na se plhrofwrhsw pws oute koelio exoume diavasei kai genika den diavazoume, giati den xeroume tosa grammata oso esy. zhthma oloi mazi na gnwrisoume kamia 8-9, isa isa na katalavianoume thn lexh aytonomoi. an mporeis na mas voithiseis na mathoume kati parpanw eyprosdekth

    file mou 1 profanws apo ola ta themata pou exoun anartithei sto blog den se endiaferei tipote allo ektos apo ton giannh kai tous kakous aytonomous( jitano skepsou to ki ws onoma mpantas), giati mallon sou fagan to mpifteki, sou klepsan banwith apo thn syndesh sou sto inernet, psiloprospathoun na veltiosoun to epipedo twn spoudwn sou. epishs ki esy eyprosdektos gia kafedaki kotsobolio kai pleximo sto stoixiomeno steki

  37. paramme
    Μαρτίου 25, 2009 στο 23:46

    anoixte ta matia kai diavaste me prosoxi osa grafei o -1- . An eksairesoume ta peri trampoukismwn se arketa exei dikio.
    i autokritiki voithaei eniote.
    pantws file -1- pwtoetis den eisai…

  38. jItaNo EsKaPado
    Μαρτίου 26, 2009 στο 13:07

    elate ligo re paidia, sovareftite, poios egrapse ws paramme na pei afto to prama.
    Sto monadiko pou exei dikio o 1 einai sto gegonos oti stis synelefseis i symperifora mas (kapoiwn, oxi olwn) den itan i prepousa.
    Alla paidakia, afti i atmosfaira epikratei patroparadota se oles tis synelefseis tis sxolis apo tote pou thimamai.
    Den einai oi aftonomoi aftoi pou tin dimiourgisan.
    Twra gia to an theloume na legomaste kalyteroi apo tous allous enw symperiferomaste etsi, afto einai ena thema, alla opws exei malliasei i glwssa mas na leme, den eimaste fwtines protopories, eimaste kapoia atoma me kapoies apopseis pou syglinoun.
    Anthrwpoi eimaste, oxi Robot, na kathomaste omorfa kai isixa otan akoume Paspitomalakies kai Knitopropaganda.
    Kai vevaiws oute o Zambounis eimaste gia na grapsoume kapoio egxeiridio Savoir Vivre kai oute pote isxiristikame oti eimaste gentlemen.

  39. jItaNo EsKaPado
    Μαρτίου 26, 2009 στο 13:22

    Episis evgeniki paraklisi pros ola ta paidia tou Blog:
    Otan theloume na grapsoume mia proswpiki apopsi na min ypografoume ws Paramme, alla na kanoume aposyndesi kai meta na sxoliazoume.

  40. 1
    Μαρτίου 26, 2009 στο 17:05

    file paramme sou egiwmai oti eimai prwtoeteis k apla den dinw stixia onomata k genika tpt sto internet gia to logo pou anartises sxetika me to pws xrisimopoioun tis plirofories.gia poio logo na pw psemata k gia poio logo na min me pistepseis…episis -file leme- twra jitano eskapado den eimai k knitis gia na mou to prosaptis alla sto xanaeipa oti i nootropia sou einai pws opoios den simfwnei mazi sou einai knitis,fasistas,stalinistis kai oti allo sou erxetai sto kefali,kai oti prepei na ton afaniseis.mpravo sou loipon!!!min asxoleisai mazi mou giati xaneis poli apo ton epanastatiko politimo kafeterioxrono sou gia na apantiseis se ena xazo prwtoeto.alla egw allo skeftomai me to kakoproereto mialo mou…oti molis evala epakrivws ta zitimata pou exw provlima mazi sas esi tsoup tsoup fevgeis.episis kapoioi sinadelfoi pou den gnwrizw simfwnisan mazi mou k afto se enoxlise.pou einai loipon i logiki twn aftonomwn pou mou les toses meres peri apopsewn pou sindiamorfwnontai k…mpourdes telika!terasties mpourdes!na sas pw re paidia den exw kanena prwsopiko provlima me kanena giati de gnwrizw kai kanena alla jitano den mporeis na kaneis epithesi se kapoion epidi mono k mono eipe kati allo apo afto pou xwraei sto stenomialo kefali sou.k eilikrina sti exw ksanapei oti otan kaneis mia sizitisi kai eisai kollimeno teleiws mialo ginesai san ton plevri k tous omoious tou.episis me xaraktirizeis ws kniti epeidi eipa oti simpathw ti kne k parakolouthw ti politi tis skopia kaloproereta.afto pisteveis oti ofelei tin sillogikotita sas.oi xaraktirismoi anthrwpwn mono k mono gia na prosvalleis?pou sti teliki den prosvallomai giati,to exw ksekatharisei kiolas,den exw provlima k me ti logiki tous k me tis apopseis tous kai me ti politiki tous topothetisi.den nomizw oti iparxei periptwsi pote na organothw kapou giati diafwnw me tin enoia k tin ousia tis organwsis genikotera alla kai me ti morfi tis sillogikotitas pou skopo exei ti diamorfwsi anarxikis kai aftonomis nootropias.ti na kanoume?ade na pesete panw mpou na me fate!!!

  41. jItaNo EsKaPado
    Μαρτίου 26, 2009 στο 22:33

    paidia dinete se kati tetoious typous patimata kai nomizoun oti exoun dikio.

  42. Nailbunny
    Μαρτίου 26, 2009 στο 22:40

    Ωχ, φιλαράκι, γίνεσαι κουραστικός.

    Δεκτή η κριτική σου, δεκτές και οι απόψεις σου, αλλά δεν ξέρω αν από τη στιγμή που έχεις ξεκινήσει να σχολιάζεις στο blog έχεις καταλάβει τίποτα από αυτά που σου έχουν πει οι άλλοι. Μου φαίνεται ότι μασάς και αναμασάς τις ίδιες κατηγορίες: δεν ακούμε, όποιος δεν μας κάνει τον ταμπελώνουμε ΚΝίτη, είμαστε τραμπούκοι, κλπ…. Εντάξει, το καταλάβαμε, δε μας πας. Δε γουστάρεις τις φάτσες μας δε σ’ αρέσουν οι μεθόδοι μας, σου βρωμάν τα χνώτα μας στην τελική βρε αδερφέ! Με γεια σου με χαρά σου. Εμένα δε με νοιάζει ποιος είσαι, αν και έχω μια δυο καλές ιδέες. Μια απορία λύσε μου: Έχεις καταλάβει ότι μιλάς για μεμονωμένα άτομα αλλά τους αντιμετωπίζεις σαν ομάδα; Μόνο αυτό. Γιατί όταν εμείς οι ίδιοι δε θεωρούμε τον εαυτό μας παράταξη, πώς διάολο μας θεωρούνε όλοι οι υπόλοιποι; Περίεργο…μάλλον θα φταίει που ντυνόμαστε όλοι με τον ίδιο τρόπο….

  43. dhmosiografiskh
    Μαρτίου 27, 2009 στο 01:54

    Λοιπόν, τώρα ψιλοπήρα πρέφα το τι πάιζει τόσες μέρες και πραγματικά έπαθα την πλάκα μου.
    Εγώ προσωπικά σε πιστεύω ότι είσαι πρωτοετής νομίζω ότι σε ξέρω φατσικά.
    Με πείραξαν συγκεκριμένα πράγματα που έθιξες όπως ότι είμαστε όλοι μια μάζα..ακούμε ίδια μουσική , ντυνόμαστε το ίδιο κ.λπ. χωρίς να μας ξέρεις λοιπόν προέβεις σε λανθασμένα συμπεράσματα.
    Συνεχίζοντας, προσωπικά δέχτηκα την κριτική σου και με βρίσκεις σύμφωνη σε αρκετά σημεία περί ιδεολογικού περιεχομένου και σύνδεση θεωρίας και πράξης.Η ειρωνία είναι ότι μάλιστα την προηγούμενη βδομάδα έγραφα ένα κείμενο με προβληματισμούς του στυλ αν όντως οι»δράσεις» μας έχουν κάποιο νόημα (άχρηστη πληροφορία).
    Τέλος, πραγματικά πειράχτηκα για το σχόλιό σου περί του χαβαλέ μας…Νέοι άνθρωποι είμαστε να δεχτώ κριτική και για το κέφι μας?Αν είναι δυνατόν!!!
    Υ.Γ.: το στέκι ήταν και είναι του συλλόγου μπορείς να πας 1…και αν βρεις κάποιον αυτόνομο χωρίς εισαγωγικά ,μίλα του όχι φιλικά αλλά πολιτικά. Να σαι σίγουρος ότι κάτι έχει να σου πει

  44. 1
    Μαρτίου 27, 2009 στο 17:22

    sinadelfoi den xriazete na thimwnete egw kaloproereta ksekinisa k o jitano me evgale ektos eaftou.sorry ki olas ama eipa kamia kouventa parapanw alla opws katalavainete oloi oi anthrwpoi eknevrizontai otan prosvalontai.vevaia ta parapanw logia mou den simainei oti anairoun k ta osa eipa se sxesi me to pws antilamvanomai ti drasi sas ti sillogikotita sas k ti genikoteri katastasi pou epikratei sti sxoli.apla ithela na epivevaiwsw kapoia arnitika pragmata pou skeftomoun gia esas k telika me epivevaiwsate.kserete mesa apo tin anwnimia k to apomakro pou exei to blog ekfrazesai k ligo pio afthormita akoma k an o allos einai agnwstos k afto ithela na «ekmetalleftw».twra den kserw an egw exw katalavei tpt apo afta pou mou len oi alloi den kserw alla apo afta pou lew egw mallon merikoi den piran ntip prefa.kathe politikos xwros exei kai tous skliropirinikous tous adialaktous kathodigites alla se esas afto me to jitano exei paraginei.afou apo oti katalava sas simazepse otan vgikan kapoioi apo esas k eipan oti en merei einai swsti i kritiki pou kanw.telos pantwn…afto einai aftonomia?den kserw osa vivlia k an exw diavasei apo ton proudon mexri ton mpakounin k ton kropotkin den exw sinantisei tetoia ekfrasi tis anarxias-aftonomias apo afti pou perigrafoun aftoi oi spoudaioi apoklinontes marxistes filosofoi se sxesi me afto pou gnwrizw sti sxoli mou.kaneis den einai teleios nai alla an den katexoume kati prepei prwta na to antilamvanomaste k meta na pratoume.i politiki sineidisi k praksi pigazei apo ti katanoisi tis filosofias k tis pragmatikotitas k an aposindeseis kati apo afta tote to pragma skevrwnei k alleiwnetai.stegna leninistika an to paroume i aposindesi sas apo tis mazes einai fainomeno apoprosanatolismou k sinepws ipokipteis se politikes oportounismou.episis panta simfwna me ton xafiedomarxismo-xafedioleninismo simfwna me esas otan o agwnas den exei poiotika k posotika xaraktiristika pou na thetoun stoxous k na sispirwnoun mazes tote i diastrevlwsi twn ennoiwn enos kinimatos odigei stin eksipiretisi twn politikwn tis astikis taksis k afto einai kati pou diakrinw se esas.afta ta liga logia ithela na ta pw giati eniwsa oti me ipotimate k thewrite pws lew sinexeia ta idia xwris na ta stirizw kapou.vasiko kritirio enos epanastati leei o lenin einai i kritiki k i aftokritiki k afto einai kati pou den diekrina sti sillogikotita sas.o mpakounin elege oti sinepes epanastatiko stoixeio mesa sto kinima einai mia stathera pou orizetai apo ti simperifora twn mazwn apenanti ston exthro,to kratos alla an afto ginetai xwris politiki noisis tis ekseliksis tou kinimatos k twn idiomorfwn parametrwn tote to epanastatiko stoixeio einai mia spitha pou einai katadikasmeni na svisei kai na pou egine k me esas to idio.den einai apla ta pragmata loipon otan theloume na thewroume tous eaftous mas agwnistes k epanastates.ofeiloume na exoume tin katallili sinepeia,na min arkoumaste se apla ksespasmata,na min perimenoume efkeriaka na adidrasoume,na psaxnoume diarkws ta mikra k ta megala panw sta opoia tha dianthisoume tous agwnes mas.gi afto k iparxei afti i mikri alla arketa simantiki simfwnia k siglisi mou me to pws kinountai sto xwro oi knites.fainetai omws pws afto einai asigxwrito lathos mou gia kapoious apo esas…

  45. Α
    Μαρτίου 27, 2009 στο 18:55

    em..sas tin eipe ligo h mou fainetai??

  46. jItaNo EsKaPado
    Μαρτίου 27, 2009 στο 22:39

    «kathe politikos xwros exei kai tous skliropirinikous tous adialaktous kathodigites alla se esas afto me to jitano exei paraginei»

    Etsi etsi..
    eidate re poios einai o arxigos?
    Ektos ki an exoume pollous apo daftous giati polloi erizoun afti ti thesi twra teleftaia.
    Thoma se paw kontra

    «otan vgikan kapoioi apo esas k eipan oti en merei einai swsti i kritiki pou kanw.telos pantwn…afto einai aftonomia?»

    Loipon, epeidi tyxainei me ta paidia na milame kai ektws blog, kathws einai yparktes ontotites me sarka kai wsta(kati pou gia sena akomi den vazw to xeri mou sti fwtia, ligo anyparktos mou fainesai) xerw pou symfwnoun(kapioi) kai pou kapioi alloi.
    Se afta pou symfwnoun me sena apoti exw akousei kai mou exoun pei ta idia ta paidia einai sxetika me ti symperifora stis synelefseis, enw kapioi alloi pikramenoi apo tin ekvasi kaoiwn pragmatwn pou oloi isws na ta perimename ligo alliws, symfwnoun en meri kai stin simpnia apopsewn mesa stisn atomiki mas syllogikotita, mono pou emeis to xerame apo tin arxi oti kati tetoio tha yparxei apla den to perimename isws ti dedomeni stigmi.
    Den einai tyxaio pou mwlis ekanes to sxolio vgikan dyo atoma pou eixan kairo na grapsoun sto blog kai sou apantisan katallilws.
    Mexri ekei symfwnoun/me, parakatw oxi.

    An kapoios allos symfwnei pouthena allou, tha to paradexto xwris fovo kai pathws.

    «i aposindesi sas apo tis mazes.»

    To na xelarigiazesai na kaleis atoma stis synelefseis, stis katalipseis klp einai apopsasi apo tis mazes?
    Pou tades afta grammena?
    Apospasi apo tis mazes na sou pw egw ti einai:
    -Na perneis olous tous KKEdes symfwna me grammi apo ta kentika kai na tous
    vazeis na kanoun poreies monoi tous.
    -Na kaleis kosmo se aftes tis poreies, oi opoies mazevoun ton miso kosmo apo tis syllogikes kai meta na tis apoikaleis mazikes enw tis syllogikes na tis apokaleis «poreies tis poulimenis GSEE» thareis kai ston dromo vgainei mono i igesia twn ergatoypallilwn kai oxi o aplos laos klp.
    Afto einai apospasi apo ti maza.
    Episis, einai aisxro na boukareis se mathimata tou 1ou etous aprosklitos, se akyro xrono kai na kaleis «Epitropes Agwna» sta xafnika, xwris ti symetoxi anthrwpwn me diaforetiki ideologia outws wste na akoustei mono i dikia sou apopsi kai na min yparxei ousiastikos epikodomitikos dialogos.
    Na kaleis sygentrosi sto steki, na tin kaneis telika aftovoula ston 4o orofo kai meta na perifanevesai pou apeklises sygekrimena atoma apo ti sygentrwsi.
    Na apeileis oti tha fereis ta KNAT na mas symorfosoun.

    ΛΛΛΛΛ

    Ola ta parapanw einai deigma tis filolaikis-filofoititikis politikis twn KKE-KNE-PKS.
    Ouf, tapa kai isixasa.
    «stegna leninistika an to paroume i aposindesi sas apo tis mazes einai fainomeno apoprosanatolismou k sinepws ipokipteis se politikes oportounismou»

    Asxoliasto

    To na aradiazeis Bakunin kai Lenin grafontas merikes seires apo afta pou exoun pei, opws kai na tous apokaleis apokleinontes marxistes filosofous einai toulaxiston aisxro(kyriws gia ton kyrio Proudhon, o opoios efdrse kai egrapse prin apo ton Marx- ton opoio vlepw ektimas aperiorista- kai apo ton opoio epirreastike se ena terastio vathmo.
    Alla kai afto einai asxeto.
    I Anarxia den mathenetai apo ta vivlia.
    Oute o kommounismos, oute opoiadipote politiki theoria.
    I epanastasi einai enas zwntanos organismos pou exelisetai kai diamorfwnetai symfwna me tis peristaseis Kai tis synthikes
    Oute otpws ta eipe o Bakunin prokeitai na ginoun ta pramata, oute o Proudhon, oute vevaia poly perissotero o Marx.

    Kai episis, den einai oloi oi «Aftonomoi» H Aftonomoi anarxikoi.

  47. jItaNo EsKaPado
    Μαρτίου 27, 2009 στο 23:19

    «To na aradiazeis Bakunin kai Lenin »

    Ennousa Kropotkin, Proudhon klp… oxi Lenin, lathos

  48. 1
    Μαρτίου 28, 2009 στο 10:23

    nai eimai ena fantasma pou planietai.k epeidi me ksanaprosevales tha sou pw loipon k egw oti afto pou exw katalavei einai oti eisai VLAKAS!tpt allo.alla sou lew egw alles malakies pou exeis sto mialo sou esi kai thes soni k nte na tis peis mou les esi.etsi anti-kke propaganda na einai k o,ti na einai.afta sou emathe i kathodigisi sou?loipon mpoufako den tha me ksanaprosvaleis katalaves?oxi epeidi exete to blog na to paizeis magas esi…alithia re?den tha ginei i epanastasi opws ta vazoun aftoi oi terastioi filosofoi k tha ginoun…mipws apo to blog?…mipws me tin frapediera sto xeri?k pio sigekrimena…to epanastatiko ipokeimeno,leei o marx,einai to proletariato giati,sinoptika to anaferw,einai afto pou exei viwsei entonotera ti ekmetallefsi.esi ti akrivws sindesi me to ergatiko kinima exeis?tin GSEE?k na sou pw k kati tin GSEE den tin ftinoun mono oi KKEDES alla olos o kosmos.ta organwmena stelexi katevazoun aftoi k oti kosmo mporoun na dwrodokisoun,na eksagorasoun k na apoprosanatolisoun(to simantikotero)k sta lew apo enan anthrwpo pou o pateras tou exei perasei apo tis kladikes tou PASOK ouk oliges fores.twra?diegramenos k fisika ANERGOS.trava pes tis malakies sou se afton,oxi trava.an k oi pasokomalakies tou exoun meinei merikes k tha simfwneite se polla eimai sigouros.leei o kropotkin oti to xtipima tis eksousias tha ginei trantazwntas tis domes tou,ta themelia tou,girizwntas to kratos ex oloklirou apo tin iparksi sti katastrofi,viaia k amesa.oso k an diafwnw se afto thelw na kratisw ena simantiko pragma pou se afto simfwnei k o marx k o lenin,diladi sto oti ekei pou prepei na stoxefseis einai oi domes k di oi paragwgikes domes.an loipon o kropotkin akouge apo kapou afta pou lete eimai sigouros oti tha treman ta kokkala tou.k nai o jitano exei gnwseis panw sti filosofia k m ekane ti moni swsti paratirisi mexri stigmis oti o proudon proipirxe tou marx.e edaksi mesa sti roi tou logou mou ksefige megiste didaskale tis filosofias kirie jitano eskapado.a na sou pw re giati den kathesai na grapseis k esi mia filosofia,mia kosmothewria na se anagnwrisoun aftoi pou kathodigeis,GIATI AFTO GINETAI K EIMAI SIGOUROS,DEN KSERW AN GINETAI APO ESENA ALLA GINETAI,GIDIA STO MANTRI EISTE K ESEIS,AFISTE TIS XAZOMARES PERI AFTONOMIAS K ANARXIAS,…xm…sinexizw loipon na se anagnwrisoun ws megalo thewritiko?toso pou provallete to atomo,to apothewnetai gia tin akriveia mallon prepei na grapsete o kathenas apo ena.tha onomasete ton filosofiko sas omilo «to aftodiaxirizomeno steki me tous ftinous kafedes».to ksanalew den mporoume na aftovaftizomaste epanastates k agwnistes gia na katafereis na se anagnwrisei o laos ws tetoio thelei thisies,thelei diavasma k aperioristi aftothisia k drasi.o che guevara koimotan 3 wres ti mera giati diavaze to vradi k pigaine tin alli mera na tou lisei tis apories o fidel castro.k gia na epivevaiwsw tis katigories oti eimai knitis(etsi den me fwnazete edw mesa?)to koukoue(xa!kalo fainetai k etsi grammeno,tha tous to protinw stous sidrofous sto Periso),to koukoue loipon agwnizomeno 90 xronia twra exei kerdisei o kosmos na vlepei se afto tous agwnistes,tous epanastates,aftous pou tha ksanaparoun ta opla k einai kiolas afto pou fovountai perisotero.to kke me tis 500.000 malakies,me tis diagrafes,me ti varkiza,me to 89 k tosa alla den kserw k egw posa…ti na pw re paidia thelei prosoxi stin anaptiksi twn agwnwn k afto giati prepei na vlepoume tin oloena k megaliteri endinamwsi tou kinimatos afou pleon milame se mideniki vasi gi afto,na vlepoume pio sfairika ta pragmata k se afto einai pou xrisimevei i kali gnwsi tis filosofias,na antilamvanomaste ti kanoume k giati to kanoume.

  49. jItaNo EsKaPado
    Μαρτίου 28, 2009 στο 10:57

    «loipon mpoufako den tha me ksanaprosvaleis katalaves?oxi epeidi exete to blog na to paizeis magas esi»

    vasika esy to paizeis tsampa magkas, egw sou exw pei idi poios eimai, esy eisai akomi anyparktos.

    «den tha ginei i epanastasi opws ta vazoun aftoi oi terastioi filosofoi k tha ginoun…mipws apo to blog?…»

    fysika kai den tha ginei opws to eipan oloi aftoi, oi opioi ta egrapsan kapou sta teloi tou 19ou aiwna.
    I epanastasi an den theloume na einai apotyximeni, typou ESSD, KInas klp, prepei na epanexetastei.
    Alla pleon epeidi apo afta pou les vgainoun sto fws polla pramata gia sena, oxi file mou, den tha anextoume allon Stalin kao Goulag, oso kai an to theleis kai to thelete

    «tin GSEE?k na sou pw k kati tin GSEE den tin ftinoun mono oi KKEDES alla olos o kosmos.ta organwmena stelexi katevazoun aftoi k oti kosmo mporoun na dwrodokisoun,na eksagorasoun k na apoprosanatolisoun(to simantikotero)k sta lew apo enan anthrwpo pou o pateras tou exei perasei apo tis kladikes tou PASOK ouk oliges fores.twra?diegramenos k fisika ANERGOS.trava pes tis malakies sou se afton,oxi trava.an k oi pasokomalakies tou exoun meinei merikes k tha simfwneite se polla eimai sigouros»

    Vevaia, ta xiliades kosmou pou katevainoun stis poreies einai oloi typoi pou symfwnoun me ti GSEE i exoun dwrodokithei i exoun paraplanjithei, enw me to PAME katevainoun oloi oi epanastates kai i Liana Kaneli.
    Wraia eikona exeis gia to lao kai meta les oti egw exw apostasiopoiithei apo afton…

    Den me noiazei oute gia ton patera sou oute gia kanena allo melos tis eikogeneias sou, den goustarw na thigw oikogeneiaka themta, oute kai na kanw epiklisi sto synaisthima.

    to Pasok kai tin GSEE ta syxainomai kai ta dyo apo prwto xeri, alla otan kaneis mia enwtiki poreia, den symfwneis panta se ola me tous ypoloipous, synaspizeis tis dynameis sou se kapoia pou symfwneis kai vgaineis dynamika.
    Ekei vasizotan kai i logiki twn praxewn mas ws syllogikotita kata ti diarkeia tou Dekemvri Genari.

    «.a na sou pw re giati den kathesai na grapseis k esi mia filosofia,mia kosmothewria na se anagnwrisoun aftoi pou kathodigeis,GIATI AFTO GINETAI K EIMAI SIGOUROS,DEN KSERW AN GINETAI APO ESENA ALLA GINETAI,GIDIA STO MANTRI EISTE K ESEIS,AFISTE TIS XAZOMARES PERI AFTONOMIAS K ANARXIAS»

    Nai, einai alitheia, eimai i kathodigisi…
    Moirazw sta paidia kathe deftera prwi to programma to opoia vgainei mesa apo radiourgeies stin perifimi giafka pou onomazetai «Dwmatio» kai kathe kyriakoi tous anagazw olous na diavasoun to entypo pou vgazw, ton «Arxidospasti»

    Paidia, an emena mou talegan afta, oti pairnw grammi apo allon, poso mallon apo kapoion(opws egw) pou itan, einai kai tha parameineiu ena atomo to opoio oute goustarei, oute exei epirroi panw stis skepseis twn allwn, tote tha prosvalomoun.
    Yparxoun polla atoma ta opoia gnwrizoun xiliades fores kalytera apo mena ta pragmata mesa se afti ti «syllogikottita» pou katigoreis, gia na sou apantisoun
    Kai twra pou to eipes, nai borei na grapsw ena vivlio panw sto thema me titlo:
    Oi Knites pou xasan to treno gia tin Epanastasi

    «k nai o jitano exei gnwseis panw sti filosofia k m ekane ti moni swsti paratirisi mexri stigmis oti o proudon proipirxe tou marx.e edaksi mesa sti roi tou logou mou ksefige megiste didaskale tis filosofias kirie jitano»

    Swwwpa! paradextikes oti eipa kapoio swsto pragma?
    Ti ekanes, search sto Wiki «Proudhon» eides tis imerominies, meta egrapses stin idia selida «Marx» kai sygrines? poly pithano, giati idi exeis anaferei polla gargalistika tsitata.

    «gia na katafereis na se anagnwrisei o laos ws tetoio thelei thisies,thelei diavasma k aperioristi aftothisia k drasi.o che guevara koimotan 3 wres ti mera giati diavaze to vradi k pigaine tin alli mera na tou lisei tis apories o fidel castro»

    Nai, diavasma…
    Otan oi «syntrofoi» sou tou EAM polemousan sta vouna, eixan gia proskefalo to «Kefalaio» kai gia skepasma to «manifesto».
    I moipws den einai oi Hrwes aftoi alla mono i diavasmeni igesia, kati typoi opws o Siantos(Fernanto Siantos, proponitis paok tote ti dekaetia tou 80 pou moirazotan o Rizos sti toumpa), O Zaxariadis, OVafeiadis, O Aris…
    Alla oups, kapioi apo aftous efagan diagrafes epeidi den eixan katapiei kala tis grammes.
    Kai meta eirthe o Flwrakis! (me gomena tin panagiwtarea klp)
    Kai min polymilas gia ton Che, to symvolo pou exei anaitia kai anexigita oikeiopopiithei to KKE, ton megalytero diethnisti, ton Anthrwpo pou pisteve stin diarki epanastasi kai ta evale me ton Stalin…
    episis, o Castro ton eixe parnithei an den kanw lathos…

    «to koukoue loipon agwnizomeno 90 xronia twra exei kerdisei o kosmos na vlepei se afto tous agwnistes,tous epanastates,aftous pou tha ksanaparoun ta opla k einai kiolas afto pou fovountai perisotero.to kke me tis 500.000 malakies,»

    Edw peftei to Gnwsto:
    «9 dekaeties agwnes kai thisia kai ola ta poulisate gia 3 ypourgeia»

    Afto me ta 90 xronia exei pia paraginei.
    Kai o Mitsotakis 90 xronia istoria exei, ti na kanoume.

    Kai, pioi tha paroun ta opla reeeee, aftoi oi astioi typoi pou otan pesei kamia molotov i kana kadrwni lene «aman paidia ti pramata einai afta, alites koukouloforoi, malliades pou vromane» klp?
    Aftoi? Me tis perifrourimenes poreies?

    Ta mona opla pou borei aftoi na paroun einai gia na xepastrepsoun olous tous ypoloipous Aristerous, to «ypoloipous» me epifilaxi gt den eimai toso sigouros gia to poso aristeroi eiste, giati fovountai otan xanoun ti prwtokathedria kai vaftizoun kathe ti kainourio ws «Pasok» epeidi ekanan aftoi tin malakia tote pou vgike o Papandrikos kai ton eidan thetika kai telika tous tin forese apo pisw.

    Kai kati allo:

    Diladi ti nomises, oti tha beis sto blog, tha grapseis ti gnwmi ou kai oloi tha symfwnisoun mazi sou, to blog tha allaxei xrwma tha ginei kokkino me sfyrodrepana kai tha parei grammi apo Periso?
    Afta pou les ta exoume akousei xiliades fores, toso mesa sti sxoli oso kai exw, stin koinwnia, gia tin epanastasi tou kanape, klp.
    Apla ta pragmata, exw apo ton periso kai pantou ston kosmo, 1+1=2

  50. wooter
    Μαρτίου 28, 2009 στο 17:22

    Κοίτα -1- πολλά ισχυρίζεσαι ότι έχεις διαβάσει αλλά θα σου πρότεινα ένα ακόμη πράγμα.. Πάρε κανένα βιβλίο για να μάθεις πως γίνεται μια ΣΥΖΗΤΗΣΗ. Όταν τελειώνουν τα επιχειρήματα σου αρχίζεις τις προσβολές. Κράτα τις καθοδήγες για την πάρτη σου μάγκα. Και κόψε τις προσβολές αδιακρίτως και κατά πάντων. Και καλύτερα πριν μιλήσεις για κάποιους να φροντίζεις να μαθαίνεις. Μίλα μαζί τους μάθε τι γίνεται κ μετά κάνε κριτική. Η ημιμάθια είναι χειρότερη από την αμάθεια(sic).Το έμαθες αυτό ελπίζω μέσα από τα αμέτρητα βιβλία που έχεις διαβάσει. Το να κρίνεις κάποιον από 1-2 συμπεριφορές σε συνελεύσεις και χωρις να έχεις μιλήσει καν μαζί του σε προσωπικό επίπεδο είναι τουλάχιστον γραφικό.Μόλις ανακαλύψεις άτομα με αλάνθαστη συμπεριφορά να τα γνωρίσεις και σε μένα.Δεν προσπαθώ πλέον να σε πείσω ότι δεν είμαστε ελέφαντες(αν κ εγώ προσωπικά του φέρνω λίγο εμφανισιακά). Πίστευε ότι θες. Με άτομα που το παίζουν παντογνώστες δεν με απασχολεί να συναναστρέφομαι. Αλλά δεν ανέχομαι να με προσβάλεις λέγοντάς με «γίδι στο μαντρί». Ο φόβος σου μπροστά σε κάτι άγνωστο, πέρα από τα κλασσικά κομματικά και παραταξιακά πρότυπα σε κάνει να το απωθείς με την παραμικρή ευκαιρία.

  51. 1
    Μαρτίου 29, 2009 στο 00:58

    akouste na sas pe knitis den eimai,den imoun k den prokeitai na ginw kserw oti to olethrio sfalma mou einai oti eimai filika proskimenos pros afto to politiko xwro.oxi ti kne tis perifrourisis tvn kadroniwn k twn kranwn alla tou kke tis alekas papariga k ennoeitai tis lianas kanelli.eseis me vrizete k thelete na mou ipodiksete ti einai swsto k lathos.e den tsimpaw k empistevomai ti filosofia pou diavazw para 10 amorfwtous tipakous pou theloun na legontai agwnistes.afiste loipon ta psemata k tis ipokrisies k peite pws stoxos twn aftonomwn einai o thanatos tis politikis skepsis k ekfrasi.den mporw na milaw k na me thewroun kniti k na prokatavallontai gia to prwsopo mou.den exw na apologithw gia kati k den tha to kanw.eseis prepei na logodotisete gia ti sinolikoteri stasi sas pou prosvallei ti sinidisi tou mesou foititi k protrepei stin elitistiki simperifora tou aftonomou.ase mas re wooter eksipnakia pou na parw k vivlio gia ti sizitisi,imoun o prwtos pou me sxolia ethixa to thema exaitias tis aftarxikis simperiforas pou ekselava.den to paizw padognwstis giati den eimai se antithesi me esas pou thewreite ton eafto sas megisto antiprwsopo tou fititikou kinimatos.kai nai eiste mantri k den mou to vgazete apo to mialo giati oi odigies erxontai apo ta kentrika tis ifanet,tis delta…afiste ta sapia k deikste to prwsopio sas,afto pou apokalipti ti monolithiki skepsi sas ,jitano,oxi tou 19 aiwna alla akoma mkritera ftanwntas sto mesaiwna.den iparxoun dikaiologies gia siberifores,den iparxoun dikaiologies gia politikes epiloges,den iparxoun dikaiologies gia afeleis drastiriotites.an thelete sigxwrites psakste sta salonia tis ekklisias.an thelete apadiseis psakste sta vivlia tis filosofias.an eiste koblexikoi na arkesteite stin atomiki pseftoeksipnada sas.den goustarw simvola kai eidwla,goustarw na vlepw tin pragmatikotita.den goustarw na koitaw sto parelthon dixws na eimai sto parwn.den goustarw na milaw an den gnwrizw.den goustarw na pethanw an den agwnistw.den goustarw na fwnazw an den kserw giati.den goustarw na eimai edw an den iparxei ergatis.den goustarw na patw sti an den kserw oti tha ginei i eformisi ston ourano.den goustarw tous fwstires tou tipou sas GIATI LEIPEI I EPANASTASI.afiste tis malakies oti eimai knitis giati kserete kala oti den iparxei knitis pou na exei diavasei tous anarxikous filosofous,k an iparxoun einai ligoi,egw ksrw monaxa ena.loipon to megalitero lathos mas einai i lithi mas.XIPNISTEEEEEEEEEE!!!!

  52. wooter
    Μαρτίου 29, 2009 στο 02:49

    Επιμένεις στα ίδια.. Τι να πω? Ανίδεος γραφικός ή χιουμορίστας? Ή όλα μαζί? Όπως και να χει περαστικά σου…

  53. dhmosiografiskh
    Μαρτίου 29, 2009 στο 17:52

    έχει παραγίνει το αστείο…
    μ’ άρεσε πάντως το γεγονός ότι παίρνουμε οδηγίες από τα κεντρικά της ΥΦΑΝΕΤ και της ΔΕΛΤΑ!!!! χαχαχα τέλειο αν και ξεχνάς ότι όλοι εμείς κατα βάθος είμαστε ΠΑΣΟκοι

  54. Μαρτίου 29, 2009 στο 23:15

    φίλε/φίλη -1-… να σου πω αρχικά ότι κάπου την έχασες τη μπάλα. δεν το εννοώ προσβλητικά (γιατί είσαι και κομμάτι παρεξηγιάρης απ’οτι φαίνεται). απλά κάνε μου τη χάρη και ξαναδιάβασε μια τα δικά σου post. όλως περιέργως πέφτεις ακριβώς στα λάθη και τις συμπεριφορές για τις οποίες κατηγορείς.
    Από ‘κει και πέρα, να σου πω μερικά πραγματάκια. Όπως είπε και ο jitano, συζητάμε μεταξύ μας και όντως κάποια λεγόμενα του πρώτου σου post με είχαν βρει σύμφωνο, ειδικά τα όσα έλεγες για τη συμπεριφορά μέσα στις συνελεύσεις. Δεν διεκδίκησε κανείς(?) το αλάθητο και είναι αλήθεια ότι όλοι μας έτυχε να φερθούμε σαν ούνοι, αλλά όπως έχω ξαναπεί, όλοι μας κρινόμαστε ξεχωριστά σύμφωνα με τις πράξεις μας. Λογικό είναι…
    Το θέμα όμως είναι ότι μάλλον μπήκες εξαιρετικά προκατειλλημένος σε αυτή τη συζήτηση. Όπως λες και εσύ ο ίδιος, στους ΚΝίτες έδωσες το προνόμιο της αμφιβολίας. Σε οποιονδήποτε από εμάς γιατί δεν το έδωσες, και μπήκες με τα μπούνια μιλώντας για τραμπούκους και δήθεν επαναστάτες..? Σε τραμπούκισε κανένας? Από την άλλη, άσε με να πιστεύω ότι οι ΚΝίτες σε έχουν από κοντά τους μόνο και μόνο επειδή είσαι πιθανό μέλλον μέλος. Για κανέναν άλλο λόγο. Και σε μένα στο πρώτο έτος τα ίδια κάνανε. Γλύκες, συζητησούλα με τα κλασσικά ΚΝίτικα στερεότυπα και τα πασαρισμένα από την καθοδήγηση επιχειρήματα, μέχρι και το τραπέζι μου κάνανε. Μόλις διαφώνησα όμως με το κόμμα, μου κόψανε την καλημέρα. Τέσπα, δεν είναι το θέμα μας οι ΚΝίτες.
    Να ξέρεις ότι πολλά από αυτά που είπες είναι επιοικώς γελοία. Ειδικά τα περί καθοδήγησης από ΥΦΑΝΕΤ και ΔΕΛΤΑ…! Ακόμα κι αν δεν εμπιστεύεσαι το δικό μου λόγο, ακόμα κι αν δε δέχεσαι ότι ούτε η φάμπρικα ούτε η Δ. δεν έχουνε καμιά όρεξη να καθοδηγήσουνε κανέναν, δες το λογικά. αν υπήρχε καθοδήγηση θα σφαζόμασταν μεταξύ μας? Θα διαφωνούσαμε? Θα ήμασταν η χαρούμενη ΚΝίτικη οικογένεια, θα ήμασταν ο ένας η ηχώ του άλλου, χωρίς διαφωνίες, χωρίς αντίλογο. Δεν μπορώ να στο εξηγήσω αλλιώς.
    Όσο για τη μόρφωσή σου, δεν μπορώ να την αμφισβητήσω χωρίς να σε ξέρω (αν και εσύ το έκανες για τη δική μου), αλλά επίτρεψέ μου να σου πω ότι δεν δέχομαι καμία αυθεντία. Διαμορφώνω τη δική μου άποψη, διαβάζοντας, συζητώντας, διαφωνώντας ή συμφωνώντας, αλλά δεν αναπαράγω τσιτάτα κάποιων, όποιοι κι αν είναι αυτοί. Δικαίωμά μου, θαρρώ.
    Και ρε φίλε, ούτε εγώ γουστάρω σύμβολα και είδωλα, ούτε φωστήρες και γι’αυτό ακριβώς δε γουστάρω τα κόμματα… Τα σφυροδρέπανα, τις Παπαρήγες, τους Αλαβάνους και τις Λιάνες (ειδικά για τη συγκεκριμένη εθνικοσοσιαλίστρια θα σε συμβούλευα να αλλάξεις γνώμη). Αυτά for the time being, και πάντως πάρε διδαχή από τα δικά σου λεγόμενα και μην εξαπολύεις κατηγορίες χωρίς να ξέρεις και χωρίς να έχει προσπαθήσει να συζητήσεις με τους ανθρώπους που κατηγορείς.
    Α, και κάτι τελευταίο. Αυτά που έλεγες περί ίδιων ρούχων, ίδιας μουσικής κλπ. δεν θα τα σχολιάσω ιδιαίτερα… Θα ‘πρεπε να καταλαβαίνεις και μόνος σου ότι είναι (μετά συγχωρήσεως) πίπες… Ούτε μελανοχιτώνες είμαστε, ούτε ο ερυθρός στρατός, ούτε πρασινοφρουροί, ούτε δαπιτάκια. Προϋποθέτω ότι μπορείς να καταλάβεις, αν και με κάτι τέτοιες δηλώσεις (όπως και αυτές περί γιδιών) προσπαθείς έντονα να μου αποδείξεις ότι δεν μπορείς.

  55. jItaNo EsKaPado
    Μαρτίου 30, 2009 στο 09:32

    «an thelete sigxwrites psakste sta salonia tis ekklisias.an thelete apadiseis psakste sta vivlia tis filosofias.»

    Kala, esy an thes apantisi gia to ti synevi to Mai-Iouni kai to /dekemvri-Genari(gia to teleftaio dikaioumai na milaw ligo perissotero) psaxe ton Marx.
    Psaxe ton Kropotkin.
    Psaxe episis na deis an exei kanena kefalaio gia ti stasi tis EPANASTATIKIS KNE kai PKS sta gegonota afta.

    «.den goustarw na milaw an den gnwrizw»

    tote, meta sygxwrisews diladi, prepei na exeis spastei me ton eafto sou PARA POLY oles aftes tis meres, giati mono aft0o kaneis…

    «den iparxei knitis pou na exei diavasei tous anarxikous filosofous»

    egw xerw toulaxiston dyo, mono mesa apo ti sxoli mas, opote apetyxes se aft to katapliktiko epixeirima.

    «k ennoeitai tis lianas kanelli.»

    Kanonika, ekei eprepe na stamatisw na diavazw, alla sou edwsa mioa efkairia kai piga parakatw, bas kai kaneis xioumor, alla…

    Koita, se merika xronia, an pareis to Apollonion Fws kai deis tpt «Arxisyntaktria: Liana Kaneli» min tromaxeis kai min peis pws den se eixe proeidopoiisei kapoios.

  56. jItaNo EsKaPado
    Μαρτίου 30, 2009 στο 10:52

    «giati oi odigies erxontai apo ta kentrika tis ifanet,tis delta…»

    Twra diladis giati to kaneis afto, boreis na me peis? Afou ta valame katw kai ta synfwnisame:EGW eimai o arxigos, min mou ta allazeis twra…

    «αν υπήρχε καθοδήγηση θα σφαζόμασταν μεταξύ μας? Θα διαφωνούσαμε? Θα ήμασταν η χαρούμενη ΚΝίτικη οικογένεια»

    Ela re Neithan, profanws pairnoume oi misoi grammi apo Delta kai oi alloi misoi apo Fabrika, giafto kai mallwnoume metaxy mas.

  57. Μαΐου 27, 2010 στο 17:12

    Really great article. Honest.

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: