Αρχική > Uncategorized > Τώρα ποιοι είναι οι κουκουλοφόροι;

Τώρα ποιοι είναι οι κουκουλοφόροι;

Μαρτίου 20, 2009 Σχολιάστε Go to comments

papgeorgo2

Το θέμα των καταστροφών η βία κι η αντιβία, μονοπωλεί σε κάθε περίπτωση κοινωνικής αναταραχής. Επιχειρήματα κι από την μία κι από την άλλη πλευρά, με δύο διαφορετικές αφετηρίες προσέγγισης, την γενική και την πιο ειδική, αν μπορεί κανείς να το χαρακτηρίσει έτσι, γεμίζουν έναν αέναο κύκλο συζητήσεων ενταγμένο στην θεματική της κότας και του αυγού. Σε κάθε περίπτωση προσωπικές ιστορίες αναδεικνύονται ως «απάντηση», για τους «υπερασπιστές της βίας» όπως αυτής της 74χρονης Χαρίκλειας Ανανιάδου, της οποίας και το περίπτερο κάηκε σε κάποια από τις συμπλοκές του Δεκεμβρίου, με την «κοινή γνώμη» να εξεγείρετε (μιας και δεν είχε άλλους λόγους), μπροστά σε αυτό το θέαμα.

Τόνοι μελανιού χύθηκαν( έτσι για να υπερβάλουμε και κλισεδιάρικα, τι σόι δημοσιογράφοι θα γίνομε) για τους αλήτες τους κουκουλοφόρους, κι εκπομπές να δείχνουν και να ξαναδείχνουν τον πόνο της ηλικιωμένης γυναίκας, για να προκαλέσουν συγκίνηση και συναισθηματισμό, συγχεόντας τα πάντα όλα. Τότε μέλη της Αναρχικής Πρωτοβουλίας από Αθήνα, Κορινθία και Αχαΐα, κατάφεραν να συγκεντρώσουν και να παραδώσουν στην κ. Χαρίκλεια το ποσό των 13.000 ευρώ, με τα οποία η ίδια έστησε ξανά το περίπτερο της, ενώ ο φιλέσπλαχνος Δήμος Θεσσαλονίκης (Βασίλειος-Παλαιολόγος- ο Τρισμέγιστος-Παπαγεωργόπουλος) της αρνήθηκε το επίδομα που έδωσε σε όλους τους καταστηματάρχες που υπέστησαν ζημιές στα επεισόδια. Ίσως γιατί μπορεί από την πλευρά του να διέβλεψε κάποιoν κίνδυνο για τις κακές παρέες της κ. Χαρίκλειας ( όπως τα μέλη της πρωτοβουλίας)  και  την καλεί παράλληλα  να πληρώσει χρέη ύψους 4.200 ευρώ για οφειλές που ο ίδιος ο δήμαρχος (πρώην Λουίτζι από το σούπερ Μάριο όταν είχε και το μουστάκι) είχε δηλώσει ότι θα διαγράφονταν. Από την άλλη ο άλλος μεγάλος superhero της πόλης panikas, έσπευσε να δώσει στην κ. Χαρίκλεια των ποσό των 2000 βλέποντας την κινητοποίηση ανθρώπων, οι οποίοι μέχρι τότε απλά κατηγορούνταν για το «χαός», της χώρας, τα πλαστικά στις παραλίες, την τρύπα του όζοντος, την επιστροφή της Καλομοίρας στις ΗΠΑ, για να την μπει κι όλας στον «συνάρχωντά» του.

Τα φώτα όμως  έσβησαν η κανονικότητα επανήλθε κι αυτό που νοιάζει την δημαρχάρα μας, είναι το πότε θα κατασκευαστεί το έκτρωμα δημαρχείο-μαυσωλείο, δίπλα στα δύο μουσεία(Αρχαιολογικό και Βυζαντινό), κάνοντας μας παράλληλα και την χάρη, που δεν άσκησε το δικαίωμα για το σήκωμα τριών επιπλέον ορόφων, σύμφωνα με τον συντελεστή δόμησης. Αλλά και το ότι στην παραλία τα πάρκα του έχουν νούφαρα, ενώ το καλοκαίρι που θα φυσά το ανεπαίσθητο αεράκι του αυγουστιάτικου δειλινού , θα θροΐζουν οι καλαμιές, όχι στον κάμπο( αληθινή δήλωση στην ΕΤ3, εκτός από τον κάμπο), αλλά πλάι στην βόλτα μας. Είδατε με τον Παπαγεωργό, όλοι οι πολίτες της Θεσσαλονίκης έχουμε την δυνατότητα να καβαλήσομε κι από ένα καλάμι, γιατί από ότι φαίνεται θα είναι κι ο μοναδικός τρόπος μετακίνησης μας από εδώ και πέρα στην πόλη. Κατά τα άλλα οι υποσχέσεις στις κάμερες κι οι καταδίκες πάλι στις κάμερες σύννεφο, ο κοσμάκης που βλέπει τα παιδιά του να προτιμούν αυτό το δημοφιλές νεανικό ένδυμα να ψάχνει τα δωμάτια των σπιτιών μήπως έχουν μετατραπεί σε γιάφκες και την κ. Χαρίκλεια τώρα να βιώνει την πραγματική λεηλασία. Αυτή της ελπίδας και των υποσχέσεων . Ποιος είναι άραγε αυτός που καίει τα περίπτερα;

ΥΓ: Με το νέο νόμο που προωθείτε περί κουκούλας κ.λ.π υπάρχει κίνδυνος και για άλλα μέλη του σώματός μας;

http://www.beautyspell.gr/ProdDet.aspx?cid=72&Prid=353

Advertisements
Κατηγορίες:Uncategorized
  1. jItaNo EsKaPado
    Μαρτίου 20, 2009 στο 14:28

    Perimename tipota kalytero apo ton anthrwpo pou to symantikotero prama pou exei kanei sti zwi tou, kai to opoio tou edwse tin wthisei gia koinoniki anelixi, itan oti travmatistike prin apo ena evrwpakio teliko stoivou(vlepete o Pap itan o prokatoxos tou Kenteri ston titlo»gios tou anemou») kai telika na min agwnistei?
    Ton anthrwpo pou tha edine antiparwxi akoma kai to patriko tou spiti(mazi me tin oikogenia tou mesa) gia na xtisei megara kai palatia?

    Kai kati allo… na sas pw… exete paratirisei pote ti yparxei brosta apo to ktizomeno palati tou Aladin pou etoimazei? Ena lyomeno sxolio, pou eixan metaferthei se afto paidia meta apo tous isxyrous seismous tis Thessalonikis. Pistevate oti xreiazotan estw to 1/100 twn xrhmatwn gia na anoikodomithei ena sxoleio tis prokopis anti gia afto to xartokouto me tzamia, se sxesi me afta OXI pou dwthikan gia to xtisimo tou megarou tou, alla apo afta pou efagan katw apo to trapezi stin poreia tou xtisimatos.

    Afta….

  2. thomas
    Μαρτίου 21, 2009 στο 02:17

    pros jitano escapado k.t.l.
    argisa na to katalavw alla to keimeno tou igetismou einai ws ena mikro vathmo afierwmeno se mena…
    epomenws se euxaristw pou mpaineis ston kopo na me psuxanaluseis kai na mou ftiakseis to portreto…
    ws megalos igetis tis dimosiografias apaitw na grapseis esu kai oi alloi 3 pistoi upikooi mou ki alla keimena gia mena…
    prospathise na eksigiseis me ton epistimoniko sou tropo tin eksis provlimatiki: » pws i kakentrexeia kai o kompleksismos kapoiwn ginontai empodia sti dipsa kapoiwn allwn gia prosfora kai dimiourgia». anupomonw na diavasw ti nea sou diatrivi.
    mexri twra thewrw oti ws arxigos paraimoun fileleutheros apenanti stous ufistamenous mou. thelw tufli upotagi apo dw kai pera!! opoios mou antimilaei tha diagrafetai !
    ws ntavatzis pou eimai eksasfalizw xrima kai gunaikes (aa kai steki).
    ws igetis kerdizw fimi, kuros, eksousia kai fusika diadoxi.
    giati einai tois pasi gnwsto oti meta tin kalliroi, o megalos kathodigitis tou agwna eimai egw!!
    kai otan mpainw sto steki APAITW sto kentriko trapezi na uparxei ena potiri nero (emfialwmeno) panw apo mia diplwmeni xartopetseta !!!

  3. mantepse poios
    Μαρτίου 21, 2009 στο 02:27

    xaxa tha se ipakousoume se ola megale arxige!!

  4. mantepse poios
    Μαρτίου 21, 2009 στο 02:48

    a oxi kai argises na to katalaveis..to onoma sou edo to eixe!!xaxa dn tin paleuetai!!me ti kali ennoia panta!

  5. jItaNo EsKaPado
    Μαρτίου 21, 2009 στο 12:25

    kala ola afta, alla to mon pou den borw na katalavw einai gt ekanes afto to sxolio mesa se ena asxeto keimeno to opoio xwraei kai para poly syzitisi kai oxi apo konta klp.

    Vasika den xerw ti nomizeis gia tous anthrwpous genikotera, alla dystyxws den asxolountai oloi mazi sou.
    Isws na egrapsa ENA mikro meros tou keimenou skeptomenos esena ekeini ti stigmi, alla mono ena sygekrimeno meros, oxi olo to keimeno, na to xekatharisoume.
    Telos pantwn afto den exei na kanei me to parapanw keimeno sto opoio sxoliazoume afti ti stigmi, opote i metefere ti kouventa ekei, i tha ta poume apo konta.
    Egw me ta sygekrimena atoma pou anafereis oute kan parea den kanoume.

  6. jItaNo EsKaPado
    Μαρτίου 21, 2009 στο 12:34

    Kai sou parathetw edw to monadiko meros tou en logw keimenou pou graftike OXI gia sena, alla eixa KAI esena sto myalo mou ws paradeigma gia ENA sygekrimeno peristatiko mesa stin katalipsi.

    «Μετρήστε πόσες φορές έχει πάει το κίνημα πίσω επειδή κάποια ομάδα ή κάποιο άτομο διεκδικεί άμεσα ή έμμεσα την ηγεσία κάποιων πραγμάτων, την στιγμή που πρέπει όλοι να είμαστε ενωμένοι σαν γροθιά;»

    Mexri ekei. Olo to ypoloipo keimeno den exei na kanei se tipota me sena. gia na to xekatharizoume. Oxi, den eisai i pigi tis ebnefsis mou, sygnwmi.

  7. wooter
    Μαρτίου 24, 2009 στο 17:45

    Θωμά γίνεσαι κουραστικός.ήμαρτον!! Όλοι κ όλα μιλάνε για σένα? Τα προσωπικά σου έξω από το blog.Ταπεινά ο ένας από τους 4 υπηρέτες σου.(ο μάνος,για να μη νομίζεις ότι κρύβομαι)….Πόσο μεγάλη ιδέα μπορεί να έχει κάποιος για τον εαυτό του άραγε? Έχω καιρό να γράψω σχόλιο κ δεν συμμετείχα σε αυτήν την κόντρα μέσω ίντερνετ. Γράφω για πρώτη κ τελευταία φορα γι αυτό το θέμα κ προτείνω κ στους υπόλοιπους να κάνουν το ίδιο.Υπάρχουν κ κάποια σοβαρά θέματα να σχολιάσουμε.

  8. wooter
    Μαρτίου 26, 2009 στο 00:29

    nai!!!!ta spaw eimai tromokratis!!!

  9. thomas
    Μαρτίου 26, 2009 στο 00:38

    eimaste tromokrates oloi,
    me prwto to manwli
    lalala lala lalala

  10. y.
    Μαρτίου 26, 2009 στο 18:39
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: