Αρχική > Uncategorized > Τα αίσχη του τύπου

Τα αίσχη του τύπου

Αύγουστος 9, 2009 Σχολιάστε Go to comments

Η εμετική εφημερίδα της πόλης μας, «Μακεδονία» ξεπέρασε κάθε όριο κατά της αντικειμενικότητας και της εγκυρότητας με το σημερινό φύλο της, Κυριακή 10/8.

Παράλληλα δεν άφησε πλέον καμία αμφιβολία για τα φασιστικά της ιδεώδη και αρχές, καθώς και για το άσβεστο μίσος που τρέφει για τον αναρχικό-Αντιεξουσιαστικό χώρο της Θεσσαλονίκης, αλλά και όλης της Ελλάδας γενικότερα.

Συγκεκριμένα, με το άρθρο της «Αλωνίζουν οι αναρχικοί» του Κώστα Καντούρη έκανε ένα εκτενέστατο… αφιέρωμα στις καταλήψεις της πόλης με έναν προτρεπτικό προς την ΕΛ.ΑΣ και το Κράτος ύφος να επέμβει και να… διώξει τους κακούς αναρχικούς καταληψίες, το οποίο επεκτεινόταν και σε άλλους παράγοντες αντιεξουσίας όπως οι διάφοροι αναρχικοί πυρήνες.

Κάποια αποσπάσματα σας παραθέτουμε παρακάτω:

«Ακόμη ένα νομικό πρόβλημα που επικαλούνται όσοι παραπέμπουν στις καλένδες το θέμα της εκκένωσης των καταλήψεων είναι πως πολλά από τα συγκεκριμένα κτίρια ανήκουν στο πανεπιστήμιο και επομένως καλύπτονται από το πανεπιστημιακό άσυλο, στους χώρους του οποίου απαγορεύεται οποιαδήποτε επέμβαση για αδικήματα σε βαθμό πλημμελήματος. “Ό,τι δεν λειτουργεί ως χώρος πανεπιστημιακής δραστηριότητας, δεν είναι άσυλο”, απαντούν νομικοί, επισημαίνοντας πως σε όποια κτίρια δεν υπάρχουν υπηρεσίες, δεν μπορεί να γίνεται λόγος για άσυλο.¨»

Στη συνέχεια ξεκινάει το μεγάλο γλέντι καθώς αναφέρεται ονομαστικά με τη σειρά σε όλες τις καταλήψεις

«Οι πέντε μεγαλύτερες καταλήψεις

Υφανέτ: Το κτίριο της οδού Παπάφη, που είναι πλέον ιδιοκτησίας του υπουργείου Πολιτισμού, αποτελεί από τα παλιότερα που τελούν υπό κατάληψη στη Θεσσαλονίκη. Ομάδα αναρχικών με την επωνυμία “Φάμπρικα Υφανέτ” το έχει καταλάβει από το 2004 και οποιαδήποτε συζήτηση άνοιξε για την εκκένωσή του τους βρήκε αντίθετους και ακολούθησαν διαδηλώσεις και πορείες. Τέτοιες συζητήσεις αναπτύχθηκαν έντονα όταν το κτίριο από την Εθνική Τράπεζα πέρασε στα χέρια του υπουργείου Πολιτισμού, χωρίς να έχει πραγματοποιηθεί κανένας σχεδιασμός για την αξιοποίησή του.

ΔΕΛΤΑ: Η κατάληψη του ξενοδοχείου στην Εγνατία, που είναι ιδιοκτησίας του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, άρχισε όταν αγοράστηκε το κτίριο από το ίδρυμα και διακόπηκε η λειτουργία του, για νʼ αρχίσουν εργασίες συντήρησης. Από το 2006 καταλήφθηκε από ομάδες αντιεξουσιαστών και ονομάστηκε “Κατάληψη Δέλτα”. Οι διοικήσεις του ΤΕΙ έχουν ζητήσει τη συμβολή των εισαγγελικών και αστυνομικών αρχών για την αξιοποίησή του. Πρόσφατα, έξω από την κατάληψη προκλήθηκε μικροεπεισόδιο με καταστηματάρχη, όταν αντέδρασε σε αφισοκόλληση που έκαναν νεαροί μέλη της κατάληψης…»


Για όσους δεν το γνωρίζουν, ο … αναληθο-γράφος επικαλείται ένα περιστατικό που συνέβη πριν από 2 εβδομάδες έξω από τη Δέλτα, όπου ένας ασφαλίτης (εδώ παρουσιάζεται ως «καταστηματάρχης») λογομάχησε με 4 παιδιά που έκαναν αφισοκόλληση χωρίς να ενοχλήσουν κανέναν και στη συνέχεια δέχθηκαν άνανδρη επίθεση από μπάτσους σε συνεργασία με τον…καταστηματάρχη, που βαρούσαν όπου και όποιον έβρισκαν, και μάλιστα στη συνέχεια τους οδήγησαν στο τμήμα όπου ακολούθησε δεύτερος γύρος.

Συνεχίζοντας…


«Τ. Παπαγεωργίου: Το κτίριο της συγκεκριμένης οδού αποτελεί κληροδότημα του ΑΠΘ, αλλά δεν έχει αξιοποιηθεί. Τελεί υπό κατάληψη από το 2004 και η ομάδα των αντιεξουσιαστών καταληψιών ονομάστηκε “Terra igognita” και θεωρείται από τις σκληροπυρηνικές ομάδες του χώρου.

Ορφανοτροφείο: Το κτίριο της Τούμπας είναι ιδιοκτησίας του υπουργείου Υγείας και είναι από τα τελευταία που έχουν καταληφθεί, αφού ομάδα αναρχικών εγκαταστάθηκε σʼ αυτό από το 2007. Οι καταληψίες αποτελούν αποσχισμένη ομάδα από την κατάληψη της Υφανέτ και μέχρι τώρα από την πλευρά του δημοσίου δεν έχει εκφραστεί κανένα αίτημα για την εκκένωσή του.

Λυόμενα ΑΠΘ: Ο μεγαλύτερος “πονοκέφαλος” τόσο για τις διωκτικές αρχές όσο και για τις πανεπιστημιακές. Τα λυόμενα στην Παιδαγωγική έχουν καταληφθεί εδώ και πολλά χρόνια και θεωρείται η βάση των πλέον “σκληρών” αναρχικών ομάδων της Θεσσαλονίκης, γιʼ αυτό πολλοί τα θεωρούν “γκέτο”. Επεισόδια είχαν σημειωθεί όταν φοιτητές προχώρησαν στην ολιγοήμερη ανακατάληψή τους, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τραυματισμό ενός φοιτητή από κουκουλοφόρους. Θεωρείται πως οι καταληψίες δεν είναι άτομα του πανεπιστημιακού χώρου και οι επωνυμίες των ομάδων είναι πολλές.»

Βλέπουμε εδώ την παρουσίαση της… ηρωικής στάσης των… «φοιτητών» (βέβαια, φοιτητών, ενώ οι καταληψίες είναι έξω-πανεπιστημιακά στοιχεία).

Ανώφελο βέβαια να προσθέσουμε ότι ουδεμία κατάληψη έχει βλάψει ποτέ στα καλά του καθουμένου οποιονδήποτε φοιτητή χωρίς λόγο και αιτία.

Ιδιαίτερα προκλητικό, ανακριβές αλλα ταυτόχρονα και αστείο είναι το παρακάτο απόσπασμα:

«Ομάδες αντιεξουσιαστών σε κόντρα


Κόντρες μεταξύ ομάδων αναρχικών που δραστηριοποιούνται στη Θεσσαλονίκη προκαλούν προβληματισμό στις διωκτικές αρχές. Το περιστατικό που θεωρήθηκε αποκορύφωμα της αντιπαράθεσης που έχει αναπτυχθεί ήταν η τοποθέτηση εμπρηστικού μηχανισμού με γκαζάκια στην είσοδο του κτιρίου της Υφανέτ, στην οδό Παπάφη, πριν από λίγες ημέρες.
“Οι κόντρες μπορεί να είναι για ιδεολογικές διαφορές, για επιχειρησιακές, μέχρι και για… κοπέλες”, εξηγούν μέλη του χώρου, που έχουν αποστασιοποιηθεί από τις συγκεκριμένες ομάδες των αντιεξουσιαστών. Το περιστατικό με τα γκαζάκια στην κατάληψη της Υφανέτ ήρθε να προστεθεί σε δύο περίεργες επιθέσεις σε βαγόνι του ΟΣΕ, που βρίσκεται μέσα στο χώρο του πανεπιστημίου και έχει μετατραπεί σε ραδιοφωνικό σταθμό από ομάδα αντιεξουσιαστών. Μπορεί οι συντελεστές του ραδιοφώνου να κάνουν λόγο για “επιθέσεις από χρυσαυγίτες”, είναι αλήθεια όμως ότι στα φόρουμ αντιεξουσιαστών στο διαδίκτυο η συγκεκριμένη κόντρα έχει πάρει διαστάσεις.
Χαρακτηριστικό της επίθεσης στην Υφανέτ ήταν πως χρειάστηκε να επιστρατευτούν μέχρι και δυνάμεις των ΜΑΤ, όταν προκλήθηκε η έκρηξη, καθώς αστυνομικοί της ασφάλειας δεν κατάφεραν να συλλέξουν υπολείμματα του αυτοσχέδιου μηχανισμού, τα οποία είχαν προλάβει να πάρουν μέσα στο κτίριο οι καταληψίες. Μάλιστα, ακολούθησε και πετροπόλεμος με τις αστυνομικές δυνάμεις.
Τέτοιες αντιπαραθέσεις, μεταξύ των ομάδων που αναπτύσσουν δράση στη Θεσσαλονίκη ξεκίνησαν εντονότερα στην περίοδο της συνόδου κορυφής το καλοκαίρι του 2003, όταν η μεγαλύτερη αναρχική οργάνωση της πόλης, η Αντιεξουσιαστική Κίνηση Θεσσαλονίκης, αρνήθηκε να συμμετάσχει σε πορεία μόνο για να προκληθούν καταστροφές στην πόλη και ειδικά σε μικρές επιχειρήσεις, γιʼ αυτό και αυτονομήθηκε στις κινητοποιήσεις της συνόδου. Αντίθετα, τα μέλη του σκληρού πυρήνα των αναρχικών, το λεγόμενο black block, έδειξαν ότι είχαν μοναδικό στόχο τις καταστροφές. Οι διαφοροποιήσεις πήραν διαστάσεις μέσα από τις σελίδες αντιεξουσιαστικών ιστοχώρων στο διαδίκτυο, ενώ σημειώθηκαν και επιθέσεις με γκαζάκια»

Ο «κύριος» Καντούρης παρουσιάζει εδώ τις επιθέσεις που έγιναν σχεδόν σε όλες τις καταλήψεις τις τελευταίες εβδομάδες από φασιστοειδή, ως αποτέλεσμα κάποιου… εμφυλίου που έχει ξεσπάσει κατ’ αυτόν «ανάμεσα στις τάξεις των κουκουλοφόρων»

Φανερός σκοπός του είναι να καταπνίξει τον πολιτικό χαρακτήρα των καταλήψεων και να δημιουργήσει  μια ατμόσφαιρα φόβου, να εξισώσει δηλαδή τις καταλήψεις με «φατρίες της νύχτας» που έχουν ανοίξει βεντέτα.

Σαν να λέμε, από κει που μας χρωστούσαν μας πήραν και το βόδι, ένα πράμα.

Το άρθρο συνεχίζει εξ’ ίσου προκλητικά, αφού αφήνει να εννοηθεί ότι ορισμένες από τις επιθέσεις των αντιεξουσιαστικών ομάδων έχουν αποκλειστικά πλιατσικολογικό χαρακτήρα και έχουν ως στόχο την κερδοσκοπία.

Μπορείτε να βρείτε ολόκληρο το δημιούργημα αυτό της σύγχρονης λογοτεχνίας εδώ:

http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=43031

Εμείς σε όλον αυτό τον φασιστικό ορυμαγδό από ψέματα και ανακρίβειες, απαντάμε ενωμένοι μόνο ένα:

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ

Advertisements
Κατηγορίες:Uncategorized
  1. 1
    Αύγουστος 12, 2009 στο 14:14

    Re paidia omws den tha itan protimotero na itan aftoi oi xwroi pou kanete eseis katalipsi,esties gia tous foitites i mia lesxi parapanw apo to na einai ktiria pou katheste mesa kai diaskedazete k psixagwgiste me diaforous tropous den diafwnw opws sizitiseis sinavlies ktl?Poia i ousia na exete o kathenas apo ena spiti k na kleidwnete k enan xwro opou tha mporouse na aksiopoiithei gia tin diefkolinsi twn foititwn.To arthro einai emetiko,athlio k exei stoxo tin arsi tou asilou alla apo ekei prokiptei k kati allo.Pws eseis pou den thelete tous nomous profasizeste enan gia na kanete tis katalipseis aftes k meta na profilaseste otan kanete ta mpaxala?Den einai paralogo?An mi ti allo einai deilo k ftino apo enan xwro pou leei sigekrimena pragmata k diakatexetai apo mia epanastatiki anipomonisia na xrisimopoiei tous nomous gia na profilasete.Stin tliki to lefteria ston tade einai ikesia k skipsimo tou kefaliou stous desmofilakes.

  2. jItaNo EsKaPado
    Αύγουστος 12, 2009 στο 15:54

    1on: Opws exoume pei k sto parelthon gia kathe katalipsi, hte einai foititiki hte einai katalipsi politiki-stegis, to katilimeno ktirio apokta poly megalyteri axiopoiisi kai zwi.

    Mesa stis katalipseis ginontai ekdilwseis oi opoies einai anikousto na ginontai se allous mi katilimenous xwrous exaitias tou antisystimikou tous xaraktira, alla akomi kai ekdilwseis kalytexnikou kai epistimonikou periexomenou.
    Opote to ktirio pairnei zwi kai apoxta axia.

    2on: Prin ti katalipsi, oi xwroi aftoi itan kenoi, anaxiopoiitoi kai sapizan.
    oudepote ypirxe prothesi na axiopoiithoun kai ta sxedia afta arxisan META tin katalipsi tous, exaitias aftis kai me skopo na vrethei enas tropos na ekenwthoun, mia profasi.
    San na leme, tous epiase o ponos gia ta paratimena ktiria.

    3on: Oi perisoteres katalipseis einai kiai katalipseis stegis, ekei mesa exoun ti zwi tous oi anthrwpoi, den menoun adies ta vradya.
    I katalipsi Delta as poume, xekinise apo exwrgismenous foitites twn TEI pou tous piran tis esties kai den eixan pou na meinoun gia megalo diastima.
    Arxika den eixe kan politiko xaraktira, alla itan katalipsi stegis, opws les gia kapoious foitites pou den eixan pou na meinoun.
    Kai meta prostethike to politiko stoixeio.

    4on: to xanaleme, o xwros den kleidwnetai stous anthrwpous pou theloun na symetexou stis drastiriwtites.

    5on: Sxetika me to nomo, i xrisi tou einai kathara ena akomi empodio sto na empodisoun aftous pou tous ftiaxnoun na ekkenwsoun tis katalipseis.
    Fysika ki an den ypirxe o nomos i oopoiosdipote nomos tha ypirxan pali katalipseis.
    Oi katalipseis einai esties elefthris ekfrasis kai asylou(oxi mono panepistimiakou) gia emas pou ms exoun thesei sto perithorio me tous nomous tous, etsi exoun epilexei na zoun oi syntrofoi p menoun se katalipseis.

    6on: Pistevw pws to anarxiko kinima, se sxesi me … alla «proodeftika» kinimata exei apodeixei pou ton exei grammeno ton astiko nomo, kai episis exoume oloi katalavei poios prostrexei ston nomo otan ta pragmata ginontai dyskola kai apeilitai i…ethniki enwtita kai i asfaleia.
    Episis alla einai ta «proodeftika» kinimata pou einai nomimopoiimena kai katagegramena sta astika syntagmata.

    7on(kai teleftaio): ta synthimata «lefteria ston/stin…» den periexoun tin paramikri dwsi ikesias, alla einai mia apetisi, apetisi na apeleftherwthoun syntrofoi pou katadikastikan gia politikes praxeis, oxi paraklisi na dwthei eleos ston mikroegglimatia.
    Kai afto pali pistevw pws den einai mia nomiki dikaiwsi, kathws xana to kinima exei apodeixei stous dromous pws diekdikei tin apeleftherwsi twn fylakismenwn

  3. 1
    Σεπτεμβρίου 3, 2009 στο 22:23

    otan les ekswrgismenous foitites tou TEI mou thimizeis tous fasistes pou «ononmazontai» aganaktismenoi polites.as min krivomaste pisw apo to daxtilo mas loipon,apo meli tou anarxikou xwrou eginan.epeidi diafwnw katheta me ton oro tis katalipsis pou dinei den thelw na analwthw sw mia ana protasi antiparathesi alla na sou pw toulaxiston ti einai k giati thewrw oti prepei na ginetai katalipsi.katalipsi loipon einai mia apo tis polles morfes palis(ax knitiko afto!) pou epilegei endexomena kai kata kairous to kinima gia na klimakwsei tin piesi tou.katalipsi den einai epanastatiki morfi i morfi antidrasis opws to antilamvanete o anarxikos xwros vazontas tin logiki twn pirinwn-katalipsewn.afti i logiki kat eme einai anousia.k eksigw…i katalipsi ginetai gia na askiseis piesi,to na meneis mesa den prosferei kati akoma kai otan kaneis ekdilwseis-sizitiseis ktl giati ola afta ginontai metaksi omoideatwn.to megalo zitima einai na kaneis tin katalipsi kai na tin vgaleis eksw,na tin kaneis gnwsti kai den ennow na kathese eksw apo to ktirio k na mirazeis enimerwtika filladia opws ta mirazontai ta diafimistika.to zitima tis katalipsis einai na mathei o kosmos giati ginetai k me afton ton tropo pou antimetwpizete eseis tin katalipsi afto den to katafernete.o kosmos mathainei pianontas tou kouventa,enimerwnontas ton,piezontas ton na katsei na se akousei vre aderfe.thelei k ligo thrasos i simmetoxisto kinima,thelei tsampouka(ton opoio egw den exw oute kata dianoia alla pistevw oti mporw k to anagnwrizw).aftoi tin stigmoi oi anarxikoi exete thesei ton eafto sas ektos kinimatos.nomizw oti vriskeste se aiwnies diakopes kai ama xtipisei kanena epanastatiko ksipnitiri mono tote thimaste na vgeite apo to kavouki twn katalipsewn kai afto to kanete me entelws strevlo,pirotexnimatiko kai anousio tropo pou stin teliki den prosferei k exoume k to paradeigma tou dekemvri.

  4. jItaNo EsKaPado
    Σεπτεμβρίου 5, 2009 στο 14:08

    O kosmos den tha allaxei pote an den allaxei apo monos tou.

    Den prokeitai pote na katsw na tou kanw diafwthsh opws oi Knites, para na tou thesw erethismata gia na arxisei na skeftetai diaforetika.

    Oi katalipseis den einai «meros tou agwna» h » morfh piesis» opws les, einai tropws zwhs gia xiliades anthrwpous..

    Aftoi oi anthrwpoi menoun ekei, einai ta spitia tous, den exoun to wraio tous dipato sto retziki i opoiodhpote spiti kapou allo kai apla skane apo tin katalipsi.

    Yparxoun vevaia kai arketoi pou den menoun mesa alla kai aftoi kathe mera exoun sygekrimenes drastiriwthtes mesa stis katalipseis. den kathontai kai pinoun byres apla, alla kai akoma ki afto na ekana, dikaiwma tous.

    tlos, gia na deis poso astoixeiwtos eisai me ton xwro, i katalipsi Delta DEN xekinhse opws eipa ws Anarxikos pyrinas, alla ws katalipsi steghs. den itan oi pantes oloi apo thn arxh atoma tou anarxikou kosmou kai meta prostethike kai to ideologiko.
    ekei kapioi diafwnisan kai thn kanane, kapioi symfwnhsan kai meinane

  5. 1
    Σεπτεμβρίου 14, 2009 στο 13:49

    Afta ta xiliades min ta les giati osa ta vlepoun skane sta gelia,xalarwse ligo…Ti einai to retziki?Egw den kserw k polla apo gewgrafia.Kala afta peri dipatwn afise ta giati kserw k 3 sygekrimena apo sxoli pou twn 2 spitia tous stin athina einai villares k mia apo thessaloniki pou einai to spiti tis kati perissotero apo villara k einai sto etos mou k menei k se katalipsi…XAXAXAXAXAXAXA!Afto einai epanastasi!afto einai anarxia!Etsi ginomai k egw super anarxikos!ama exw limeno to pws tha zisw giati o pateras mou einai diefthintis se megali epixeirisi sou lew anarxika tsitata k vrizw eksousies kavlwnontas agori mou.k na sou pw k kati akoma k apo afta pou grafei o kathenas mporw na katalavw tin taksiki tou proelefsi.Esi loipon pou mas tsampounas megales epanastatikes korwnes kai to paizeis pio full epithesi apo olou k oti eisai o gamaw k dernw anarxikos pou ta kserw ola dilwnei ton koblexismo sou,tis tipseis sou pou exeis xrimata.Vlepw me alla paidia mporw na pw mia kouventa gia kati akoma k mesa stin sxoli k epeidi mallon exw katalavei poios eisai na ksereis oti apo to prwto mexri to 3 etos pou exw gnwstous malaka se anevazoun koblexiko se katevazoun k pswnara k kala ipotithetai mousiko k kitharista.XAXAXAXAXAXAXA!!!!!

  6. Σεπτεμβρίου 15, 2009 στο 20:25

    peraapo tis paparies sou re 1 peri gnwstwn ap to 1o mexri to 3o etos exw na sou pw sygharitiria..
    Epitelous mas upagoreuses oti an exei lefta o mpampas sou apagoreyetai na eisai anarxikos i kati paromoio.. Ta spas file. Oraies axies exeis… I ideologia sou krinetai apo tin oikonomiki katastasi tou patera sou.. Exairetikos tropos skepsis.. Emeis sto xwrio mou kati tetoious pou apagoreuoun se kapoion na pisteuei otidipote tous leme fasistes..

  7. jItaNo EsKaPado
    Σεπτεμβρίου 15, 2009 στο 21:07

    «Kala afta peri dipatwn afise ta giati kserw k 3 sygekrimena apo sxoli pou twn 2 spitia tous stin athina einai villares k mia apo thessaloniki pou einai to spiti tis kati perissotero apo villara k einai sto etos mou k menei k se katalipsi…XAXAXAXAXAXAXA!Afto einai epanastasi!afto einai anarxia»

    kai ti na kanei dhladh re magka, ama h mana ths/tou kai o pateras ths/tou eixan lefta? Na tous aparnithei epeidh einai plousioi?
    Oso gia kapoia kopela poyu les pou menei se katalipsi, afto den isxyei, eisai vathya noixtwmenos. alla akoma kai na isxye, to mono pou tha simaine itan oti parola ta lefta twn dikwn ths, afth epelexe na zhsei diaforetika, exei arxidia dhladh, katalaves h na sou pow kai ti einai ta arxidia? ta arxidia einai kati pou kanenas KKEs den eixe pote sth zwh tou meta ton Emfylio, oloi evnouxistikan apo th grammh tou idiou tous tou kommatos.
    A, kai kathws milame, h Paparhga ston Xatzinikolaou…
    ante vre, an parei ekpompi kai o mikroutsikos, ena afierwmataki to exei kaparwmeno.

    ws tote volevetai kai me ena dywro ston Aftia to prwi

    «dilwnei ton koblexismo sou,tis tipseis sou pou exeis xrimata.Vlepw me alla paidia mporw na pw mia kouventa gia kati akoma k mesa stin sxoli k epeidi mallon exw katalavei poios eisai na ksereis oti apo to prwto mexri to 3 etos pou exw gnwstous malaka se anevazoun koblexiko se katevazoun k pswnara k kala ipotithetai mousiko k kitharista.XAXAXAXAXAXAXA!!!!!»

    Exw xrhmata. Afto einai. Exw ekatomyrria. disekatomyrria. mh sou pw ola t6a lefta apo ta skandala ths Siemens egw ta phra, gt eimai kai kryfo stelexos kai ths ND kai tou PASOK.
    Episis eimai nothos gios tou Alavanou kai tha mou afisei klhrwnomia ta 4 apo ta 15 spitia tou.
    theia mou einai h Paparhga, alla afth den exei tpt na mou afisei pera apo kati fyseklikia kai ena palio aftomato tou pappou ths apo ton emfylio. a kai ena abexwno alla mou einai mikro.

    Oso gia to deftero skelos, tha sou apanthsw oso pio apla borw sthn synexh proswpikh anithikh epithesh pou dexomai:

    Prwton: Apo to prwto etos den xerw sxedon kanenan, ektos apo kapoies syntrofises mou pou eimaste entaxei.

    Defteron:Apo to deftero etos, den borw na skeftw kapoion pou na mou exei ekfrasei thn antipatheia tou, exw kapoious gnwstous kai kapoious filous, alla kata ta alla elaxistous xerw proswpika, oi opoioi den mou exoun ekfrasei pote thn antipatheia tous, h entaxei me kapoious den ta exoume kala, alla den boroume na eimaste ok me olous.

    apo to trito etos, ektos apo tous syntrofous mou kala xerw tous Knites, oi opoioi opoion den kataferoun na valoun sthn pks kai sth kne tou vriskoun kousouria: O bafiarhs, o pasokos, h pswnara, o dhthen. alla fysika. mono aftoi einai katapliktikoi.
    Me kapoious den ta paw kala alla to xeroume kai opws eipa den boroume na ta exoume kala me olous.

    pou katalhgw? ta atoma pou hte den me xeroun proswpika kai me thavoun apoti exoun akousei klp den tha ebaina kan ston kopo na katsw na milisw mazi tous, toso poly syxainomai aftous tous anthrwpous.

    ta atoma pou me xeroun kai me thavoun pisw apo th plath mou enw brosta mou einai xares kai panairia einai akoma xeirotera.

    ta atoma pou me antipathoun dedilwmena boroun na kanoun oti theloun.

    maresei pantws pou enw sthn arxh eleges oti den se noiazei poios eimai kai den thes oute na matheis, ekanes kai sy to gkalop sou. kai fysika oute ligo den metaniwsa pou sou fanerwsa to onoma mou klp giati egw den eimai kamia poustritsa opws esy, afou afto prodidoun oi praxeis sou

    «me alla paidia mporw na pw mia kouventa gia kati akoma k mesa stin sxoli »

    sovara?

  8. 1
    Σεπτεμβρίου 16, 2009 στο 14:49

    prwta apo ola den me endiaferei pou vrizeis to KKE egw aplws psifoforos tou eimai.defteron tous knites den tous kserw toso kala gia na poume tetoia pragmata k na sxoliasoun esena,apla tous milaw politika afto k mono afto…opote ase tous ap eksw kai aporw pou den exei mpei kapoios apo aftous na apantisei stis malakies pou grafetai.mallon den asxolountai k poli me to internet…

  9. paramme
    Σεπτεμβρίου 16, 2009 στο 15:22

    ma kai na ebaine kapoios den tha kataferne na kanei kati kalytero apo to anaparagei grammh, afto dhladh pou kaneis ki esy.
    oi Knites htan ena poly mikro meros aftwn twn atomwn pou anefera, alla eilikrina den perimena apo aftous na kanoun kati allo pera apo politikh kritikh sto proswpo mou, opote den xafniazomai me afta pou les, den nomizw na kathontan na koutsompolepsoun opws esy.
    opote me afta pou mou les meiwnetai o arithmos aftwn pou me gnwrizoun proswpika kai me krazoun kai afxanetai h allh kathgoria, twn anidewn ilithiwn provatwn pou anaparagoun oti tous poun

  10. jItaNo EsKaPado
    Σεπτεμβρίου 16, 2009 στο 15:23

    soz, diko mou to teleftaio, xexasa pali thn aposyndesh

  11. 1
    Σεπτεμβρίου 16, 2009 στο 15:59

    Ti grammi re file?Apo poion na parw grammi?Afta pou lew aforoun ksekathara tin apopsi mou,afta pou exw diavasei,afta pou pistevw kai ipostirizw,an thes psakse allou gia grammes mesa ston diko sou xwro k malista grammes…asfaleias.Twra to oti oi knites iperaspizontai tin grammi tou kke einai gnwsto kai to paradexontai kai oi idioi k afou den exoun provlima aftoi den mporw na katalavw esi pou kollas k tous vrizeis.Den einai kati pou to kanoun en agnoia tous,to kanoun sineidita kai goustaroun.A osoi den exoun kali apopsi gia esena einai anidea ilithia provata?Kalo k afto antikatoptrizei ton anarxiko xwro genikotera afti i siberifora.To koutsompolio poikilei analoga me to pws to antilamvanetai o kathenas,esi mporei na min les tipota,na min rwtas,na min iparxeis k omws na mathaineis pragmata epeidi apla ta lene oi alloi pou se peritrigirizoun.Twra k oi knites me tin sovarofaneia pou tous diakatexei k oli tin mera stin tsita k dws tou marksismo leninismo na piasoun tetoia sizitisi ligo diskolo.Alla eisai empathis mazi tous k afto einai emfanes.Des tous ligo k me allo mati re file den sou exoun kanei kati.Egw afton ton giganta ton fovamai ligo alla milaw mazi tou sixna.Mporei na fernei se adistakto k emovoro staliniko apolithwma alla einai entaksei tipos.Onomata den lew giati sto internet eimaste pote den ksereis ti ginetai…

  12. jItaNo EsKaPado
    Σεπτεμβρίου 16, 2009 στο 16:19

    «A osoi den exoun kali apopsi gia esena einai anidea ilithia provata?»

    giati epitelous den diavazeis afta pou grafw ligo pio prosektika?
    Provata onomasa aftous pou den me xeroun apo konta proswpika kai omws anaparagoun afta pou akoune apo ton perigyrwo tous xwris na exoun proswpikh apopsh

    «Twra k oi knites me tin sovarofaneia pou tous diakatexei k oli tin mera stin tsita k dws tou marksismo leninismo na piasoun tetoia sizitisi ligo diskolo»

    afto akrivws sou eipa kai gw, gia tous perisoterous to pistevw afto, giafto kai den mou fainetaoi periergo oti den eipan aftoi kati tetoio, gia tous perissoterous…

    «Twra k oi knites me tin sovarofaneia pou tous diakatexei k oli tin mera stin tsita k dws tou marksismo leninismo na piasoun tetoia sizitisi ligo diskolo.Alla eisai empathis mazi tous k afto einai emfanes.Des tous ligo k me allo mati re file den sou exoun kanei kati»

    Tous Knites tous xerw poly kalytera apoti nomizeis kai se proswpiko kai se politiko epipedo

  13. 1
    Σεπτεμβρίου 16, 2009 στο 16:32

    katse re jitano den nomizw tipota alla den mporw na pistepsw oti kapoio apo afta ta paidia sou exei kanei kako.diafwneis nai,ok alla mexri ekei.na antiparatithesai k na min tous vrizeis aisxra re si k kati aparadekta sinthimata pou exoun graftei…toso misos pia.telos pantwn isws sou exei faei kamia gomena kanenas knitis…alliws ti na pw tetoia xoli mono esi gazeis re file…

  14. jItaNo EsKaPado
    Σεπτεμβρίου 16, 2009 στο 18:21

    ma den eipa pote oti mou exoun kanei kako.
    eipa oti tous xerw kala, proswpika kai xerw panw katw o kathenas ti anthrwpos einai.
    Ta perisotera synthimata den ta exw grapsei kan egw, spaneia grafw synthimata stous toixous, ante na grapsw tpt panw se kamia afisa.
    Den exw vrisei pote aisxra knith, den me endiaferoun kai toso poly oste na tous vrizw toso asxhma.
    Kai epipleon den tha ekfrazomoun pote epi proswpikou, panta politika tha tous ekraza

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: