Αρχική > Uncategorized > Το ΜΠΑΤΣΟΚ του Χρυσοχοίδη…

Το ΜΠΑΤΣΟΚ του Χρυσοχοίδη…

Νοέμβριος 18, 2009 Σχολιάστε Go to comments

Πείραξε πολλούς φαίνεται που η πορεία στη Θεσσαλονίκη φέτος δεν έδωσε αφορμή για συζητήσεις περί κατάργησης του ασύλου και λοιπών μαλακιών. Τα καθίκια της ΕΛ.ΑΣ. αφού ξενέρωσαν που στη διάρκεια της πορείας δεν πυροβόλησαν, δεν πλάκωσαν στο ξύλο ή έστω δε χρησιμοποίησαν λίγο τον πλούσιο εξοπλισμό τους(δακρυγόνα κλπ) αποφάσισαν να μη φύγουν έτσι.

 Το φοιτητικό μπλοκ μετά το τέλος της πορείας, περίπου στις 8, κατευθύνθηκε στο χώρο του Πολυτεχνείου για να λήξει η πορεία. Πιο πίσω , στην Αίθουσα Τελετών του Πανεπιστημίου, είχε ξεκινήσει ένας πετροπόλεμος μεταξύ ομάδας αναρχικών και μπάτσων που βρίσκονταν απέναντι στη ΔΕΘ. Ξαφνικά μεγάλες δυνάμεις της αστυνομίας εμφανίστηκαν έξω από το Πολυτεχνείο και άρχισαν να πετούν δακρυγόνα στους φοιτητές που βρίσκονταν στο χώρο. Οι φοιτητές κλείστηκαν μέσα και αργότερα περίπου στη 1 το βράδυ οι μπάτσοι ΠΕΤΑΞΑΝ  ΔΑΚΡΥΓΟΝΟ  ΜΕΣΑ ΣΤΟ  ΦΟΥΑΓΙΕ  ΤΟΥ  ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ. Μέσα σε κλειστό χώρο δηλαδή. Κίνηση που μπορούσε να προκαλέσει μέχρι και θάνατο σε κάποιον με αναπνευστικά προβλήματα. Οι συγκεντρωμένοι φοιτητές εννοείται ότι αντιμετώπισαν σοβαρότατα προβλήματα αναπνοής, και αρκετοί κατέφυγαν στην ταράτσα του κτιρίου. Η ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ ΑΥΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΜΠΑΤΣΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ.

Περισσότερες πληροφορίες αυριο..

ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΡΟΥΦΙΑΝΩΝ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΙΣΤΩΝ

Advertisements
Κατηγορίες:Uncategorized
  1. neithan
    Νοέμβριος 18, 2009 στο 07:53

    An de vgainame stin taratsa 8a psofagame san ta pontikia ekei mesa…

  2. 1
    Νοέμβριος 18, 2009 στο 10:32

    ti ekanes sto politexneio sinadelfe?pws perifrourouses to asilo?

  3. mEtrOsExuAL
    Νοέμβριος 18, 2009 στο 17:21

    Olo to foititiko block kleismeno se ena ktirio na adynatoi na vgei logw twn xhmikwn… na anavoume fwties gia na sygratisoume ta dakrygona… Oi aristeroi na lene ta dika tous, na mhn afoinoun tous exw na boune mesa kai to antistrofo gia megalo diastima, kapoios eipe kai th thrilikh frash «oi portes prepei na einai anoixtes… alla aftos pou tha vgei na mas pei pros ta pou tha paei kai ti tha kanei»(!!!)

    Oi batsoi gia allh mia fora mas edeixan pws rixnoun «kata lathos» se efthia volh ena dakrygono, xrhsimopoiontas to diladi kathara ws epithetiko oplo me skopo na vlapsei amesa, spazwntas tzami tou polytexniou…

    Kai egw epanalamvanw mia skepsh kapoias kopelas pou htan mazi mas, pou sigoura perase apo to myalo olwn: Pws den eixame thimata? An kapoios apo aftous pou htan ekei mesa tyxaine na exei anapnefstika provlhmata h na ypoferei apo kapoio sok h kriseis panikou, den th th glitwne me tpt…

    O Manthos simera vgike sta MME kai elege perifana oti mazi me thn «Perifrourhsh» apothise tous koukouloforous apo to APTH, diladi kapoioi(poioi arage…) kanan tous batsous se aftous pou htan ektws(kai oxi mono) me strathgo to «misito se olh thn foititikh neolaia» Mantho… Are provata… O Manthos synenoithike me tous batsous outws wste na mhn vgei kanenas foithths apo to Panepistimio an den «fhgoun oi koukouloforoi», alliws an phgaine kapoios na fygei, tha ginotan arsh asylou(!!!)

    ARSH ASYLOU EGINE pantws apoti mathame, kai den to edeixan ta MME(htan apasxolimena na deixnoun tis dyo eikones oles ki oles pou eixan apo ta episodia se epanalipsi kamia 20aria fores se kathe reportage), toulaxiston se mia me dyo periptwseis sta ntou twn batswn gia na piasoun kosmo.

    Kata t’alla, Lites edw, lites ekei, lites kai para pera…

  4. neithan
    Νοέμβριος 18, 2009 στο 18:10

    Kontepsame na pe8anoume sto polytexneio synadelfe… Pantws DEN piname krasakia stin a8wnos…

  5. siduolakab
    Νοέμβριος 18, 2009 στο 19:09

    re Metro gia kapoia pragmata den exeis eikona..Htan oi foithtes pou phgame na anoiksoume dialogo(!) mpas k ginei kati me aftous pou to baxalepsane, kai kat’ epektasi na tous apw8hsoume me opoio tropo eixame… An den vgainame ekeinh tin wra oi mpatsoi itan etoimoi k ayto fanike apo tin entasi tis katastolis pou ayksanotan me gewmetrikh proodo, i parousia dld tis perifrourisis leitourgise ws pyrosvestiras th dedomeni stigmi.
    Ekei einai pou teleiwnei o rolos twn foithtwn, kai arxizei to paralogo tis astynomias. To dakrygono mesa sto fouagie itan apla ena mhnyma i stin kalyteri periptwsi enas mpatsos pou i8ele swnei k kala na ksekavlwsei stous foithtes…Pantws exontas plhrh eikona k apo ekei afou efyga teleytaios apo to fouagie, einai apo tis fores pou i frasi «apo tyxh den 8rhnhsame 8ymata» pairnei tin pragmatikh tis diastasi…
    Oson afora gi’ayto pou les me tis portes, prepei na 8ymh8eis oti yparxei kt pou legetai kafros-kafrila-kafriliki. Ean o ka8e malakas 8elei na vgei gia na vrizei k oti allo 8elei tous mpatsous, prepei apla na sevastei tin apopsi tis pleiopshfeias, pou ekeini tin wra den i8ele anoikti tin porta gt poly apla eksw kaigan ta 4-5 mazemena dakrygona pou (entelws akyra) epesan se 1h fasi sto proaylio toy Polytechneiou…
    Einai megali kouventa, pantws me psyxraimia prepei synolika ws foithtes na doume 2-3 pragmatakia pou apo oti fainetai 8a paiksoun k fetos ton dekemvri..

  6. siduolakab
    Νοέμβριος 18, 2009 στο 19:14

    Kai ena sxolio akoma. To dakrygono mphke sto fouagie se ey8eia(!) voli spazontas ti tzamoporta tou Polytexneiou. Einai i 2h fora pou spaei i porta tou Polytexneiou. H 1h itan to ’73…

  7. mEtrOsExuAL
    Νοέμβριος 18, 2009 στο 19:52

    File mou, katarxhn, epeidh opws xereis kai egw eimoun ekei mexri telous, na sou pw oti polloi apo emas pou thelame na vgoume exw, thelame na anazopyrwsoume th fwtia brosta apo thn porta gia na apothisei afth me th seira ths ta kapnogona.
    Kapoioi einai entelws ilithioi kai den borousan oute afto na katalavoun.
    apo thn allh, den ypirxe kamia genikh synelefsh kai o kathenas htan kyrios twn praxewn tou.
    Oson afora to Batsiliki pou egine kata kyrio logo apo tous Eaakites kai kata deftero apo tou Syrizaious parea me tous kathigitades ena exw na pw: Ekei pou allwte fthname twra glyfoume… bravo…

    Epipleon, pernousan apo brosta apo thn porta epideiktika batsoi epi 5 lepta me mhxanes, oi anthrpoi aftoi pou skotwsan ton Alexh, pou xtypane sto psaxno, pou sou erixan se efthia volh to dakrygono… Oi anthrwpoi pou to 73 bhkan me ta tanks sto polytexnio…
    an esy thewreis oti o xarakthras ths hmeras einai na ginei mia wraia poreia perpatontas kai meta na boume mesa kai na kanoume ena wraio rembetiko glenti kai na tragoudisoume epanastatika tragoudia enw apexw ginetai syrraxh, tote exeis diaforetikh antilipsh apo mena gia thn pragmatikothta kai thn epanastatikh drash.

    Kai kati akoma, egw den eida kamia pleiopshfeia na kleinei thn porta. eida Aristeropateres gnwstous me lostaria kai perifrourisei. to megalytero kommati tou kosmou den eipe tpt, oute na kleisei h porta oute tpt.
    Kai fysika emeis apo thn plevra mas den thelame na traboukisoume kanenan kai na tou poume ti tha kanei.

    edw eftasa na mou leei Aristerh oti «Mou xalases to glenti re Malakismeno»

    Htan wra ekeinh gia glentia kai xares?

  8. 1
    Νοέμβριος 18, 2009 στο 22:21

    sinadelfe pws perifrourises ta asylo?ena pragma rwraw…egw den irtha kan sto vrwmopanigiraki afto alla apo tin sapia tin sinelefsi perasa 2 lepta k sas akousa na to lete…

  9. mEtrOsExuAL
    Νοέμβριος 18, 2009 στο 22:49

    H POREIA TOU POLITEXNEIOU VRWMOPANIGIRAKI!!!

    APISTEFTO!

    synadelfe mou fainetai taxeis ligo xamena…

  10. neithan
    Νοέμβριος 18, 2009 στο 22:56

    pws «perifrourisa» to asylo…? imoun ekei synadelfe… sto asylo. oxi merika xiliometra makria na syzitaw gi’afto…

  11. Nailbunny
    Νοέμβριος 18, 2009 στο 23:42

    Συμφωνώ φίλε 1, η κριτική είναι εύκολη.

  12. siduolakab
    Νοέμβριος 19, 2009 στο 03:16

    re sy metro meine se 2 pragmata:
    1on, oti o kosmos hdh eixe arxisei na fevgei apo to polytexneio me kindyno na piastei apo lites pou mexri me podilata pernagan mprosta apo tin eisodo…Den ginotan na meinoume allo ekei, k omos tropos na diasfalistei i omali eksodos itan na fygoume oso ginetai mazika..
    2on, to oti apeu8unesai ston Mantho gt den to katalavaineis? Den einai kapoios tyxaios antidrastikos, einai mesa se ola o Prytanis, exei 8esmiko rolo sovarotato gia to APTH, kai itan o monos pou mporouse na eggyh8ei tin eksodo mas kai tin mi paraviasi tou asylou, gi’ayto k oles oi diapragmateyseis. Epomenws einai ligo atopo to «ekei pou ftynete glyfete».
    Oso gia ton 1, pragmatika dyskolevomai na eksigw ta aytonohta. Synadelfe-issa 1, efaga petres apo tin astynomia (i opoia mexri k petres petakse se kapoia stigmi) kai 3-4 dakrygona akrivws mprosta mou stin prospa8eia mazi me allous foithtes na yperaspistoume to asylo, opote asto kalytera, mi rwtas kan…

    • mEtrOsExuAL
      Νοέμβριος 19, 2009 στο 19:00

      Katalavaineis oti milas gia ton anthrwpo pou prin merikous mhnes ekane pws epefte loipothimos katw kai alles tetoies geliotites, ton anthrwpo pou ta exei kanei plakakia me tous batsous klp klp…

      Vasika pantws, ek twn ysterwn, apoti matheftike, efyge polys kosmos elefthera prin ginei h mazikh exodos.

  13. asxetos
    Νοέμβριος 19, 2009 στο 12:31

    mallon ennoei vromopanigyraki tin fiesta me tous xainides..o 1..
    pantos prosopika kati mono den katalavaino..giati na pane oi foitites na prostatepsoun to asylo?eidika otan den ypirxan endeixeis gia paraviasi tou..
    etsi pistevo dineis patima na xanaanoixei kouventa gia to asylo..(me osa eginan ennoo)
    stin teliki afti pou gyrisan na prostatefsoun,den ta kataferan.(den xero an ftaine aristeroi-anarxikoi i syrizaioi)kiolas opos lete eftyxos den thrinisame thymata..
    ara se ti aposkopouse i epistrofi sto polytexneio..?
    kapoioi opos leei o metro gyrisan gia to panygyri..!!!kapoioi oxi..

    isos o monos tropos na perifrourithei kalytera to asylo tha itan na gyrisei kai i kne na to perifrourisei..tote pragmatika isos na min anoige myti..pantos oi baxalo anarxo asfalites pou oudemia sxesi exoun me tin anarxia..pali kati tha kanan..

    vevaia ta gegonota xanadeixan oti i stasi tis pks-kne stis genikis synelefsis alla kai osa elege peri asylou epivevaiothikan..afto prepei na provlimatisei kapoious…
    emena me provlimatise kai ftano pia na pistevo oti to asylo apo ton kathe malaka pou paei na stisei provokatsia den boreis na to perifrouriseis..otan alloi goustaroun na spane kai na kynigane ta mat stin deth den boreis ousiastika na kaneis kati..tha skototheis??tha paixeis xylo?eisai diatethimenos na to kaneis?

    i kalyteri perifrourisi gia to asylo tha itan i mazikotita tou kosmou alla kai afti stous xorous pou gyrizoun piso den yparxei..poso mallon otan yparxoun kai xoroi pou arnountai ennoies opos i perifrourisi kai i organosi..

    • mEtrOsExuAL
      Νοέμβριος 19, 2009 στο 19:07

      Poia KNE-PKS les? afth pou dinei paidia stous batsous stis poreies, afth pou den symetexei se kanena foititiko kinima pou den ferei thn sfragida ths, afth pou evgale afises me ton Arh Velouxiwth, ton Epanastath pou den paradwthike pote enw to KKE ton eixe diagrapsei gia afton ton logo akrivws, afth pou kapelwnei otidhpote kai peftei se istorika kena, afth pou Xaraktirise PROVOKATORES tous foithtes tou Politexneiou to 73 kai meta tous kapelwse kai aftous? To KKE pou klithike apo thn Akrodexia na ANALAVEI TIS TYXES THS XWRAS kai pou dexotan efsima gia thn syntiritikh ths stash?

      Nai, isws exeis dikio, isws ta PAIDIA THS KNE an htan ekei na epianan tous «koukouloforous», na tous edernan kai na tous paredidan stous batsous, isws na kanane meta glenti me ton Vasili Papakwntstantinou anti gia tous Xainides, isws…

      Par’ola afta, DEN htan ekei, htan9opws eipe kai o Neithan) kapou allou, pinwntas krasaki, paizontas balalaikes kai anapolontas gegonotan pou den ezhsan pote, elpizontas oti kapoia stigmh otidhpote antidrastiko se afth th xwra tha pethanei kai tha orimasoun oi synthikes gia mia nea ESSD mesa sth Ellada… Ti krima pou pethane o Stalin e?

  14. darknight
    Νοέμβριος 19, 2009 στο 16:00

    T paizete «anarxikoi» k lete pws eiste se «polemo» m tous batsous alla stin ousia den eiste tipote parapanw apo koina BOUTUROPAIDA.Thelete polemo,alla thelete kai tous astikous thesmous.ASULO ston polemo e????otan uparxei polemos file m o exthros den upologizei oute asulo oute deixnei euthixeia(opws t zitate n epideixei me ta «leuteria ston thanasi k ston x k stonz k alles tetoies geliotites).Ti th kanete an t sustima sas thewrisei kapoia stigmi pragmatika epikindous k anti g asfalites sas antimetwpisei m pragmatiki katastoli?an paraviastei t asulo?exete t antera n polemisete H eiste mono logia??gt allo einai n foras koukoula,n petas bombitses ek t asfalous,kala prostateumenos mes t «Asulo» s kai allo n koitas antrikeia k katanata ton opoio exthro s.gt sas akouw n milate m toso misos k tosi sigouria g tin ekmetaleusi k ton polemo,dixws n gnwrizete tpt apo ekmetaleusi k tpt apo polemo.GIALANTZI epanastates

    • mEtrOsExuAL
      Νοέμβριος 19, 2009 στο 19:14

      Egw eimai NUTELLOPAIDO.
      oso gia ton poion thewroun pragmatika epikindino kai poion oxi oi batsoi kai to kratos, koita ligo poioi einai sthn monimothta twn politikwn thesmwn tou kratous kai poious kinigane…
      poioi paredwsan tA opla kai ginan granazi kai gerasmena epanastatika laika tekna

      Osos gia to asylo, afto yparxei kai tha yparxei oxi epeidh to prostatevoume emeis oi foithtes, alla epeidh kathe kratos xreiazetai istorikes stigmes kai doxes, kekalimenh epanastash h opoia na oriothetei ton rizospastismo twn kinimatwn kai na ton perifrourei…

      Kamia fora vevia, otan yparxei ektakth periptwsh, ginetai kai apo kamia mikroparaviash, etsi gia na doune oloi posos ntoros ginetai gia to asylo kai «se poso akraia katastash vrisketai h astynomia otan anagkazetai na to paraviasei exaitias twn exthrwn ths dhmokratias pou einai systatiko stoixeio tou asylou»(apo thn episimh ekdoxh).

      h moipws nomises oti kanoun xarh se emas pou den to paraviazoun?

  15. asxetos
    Νοέμβριος 19, 2009 στο 20:51

    metro..dystyxos se esena vlepo ola afta pou me kanan na apogoitefto kai na apotravixto apo ton anarxiko xoro..afton pou yparxei simera..
    vlepo oti kaneis mia terastia epithesi stin kne..ego boro na entaxo ston eafto mou ston aristero xoro isos kai ston antiexousiastiko kathos symmeteixa energa se diafores syllogikotites kai den epithymo na arxiso na dikaiologo kanena kke alla stis anakriveies pou les ti na po..
    pote i kne edose atoma?oti egine to 97 stin athina(to xylo apo ta knat) itan aporia tis syberiforas tou xorou (kapsimo prosopo tou grammatea spoudazousas tis kne to 94,xylo me alyides se knites mesa stin nomiki meta apo ypodeixeis eaakiton, kai alla polla tin periodo pou i kne itan sta kato tis)..to thema einai omos an thes na sygrouesai na eisai etoimos na yposteis kai tis synepeies..stin teliki den pistevo oti otan i misi k.e tou kke itan 7 xronia sta xeronisia na evgaze pote grammi na dosoun kosmo stin astynomia..
    tespa,pame parakato..o velouxiotis opos les diegrafike apo to kke oxi to 45 alla to 37 i to 39 epeidi ypegrapse dilosi metanoias..kala ton ekanan..tote..den borei alloi na pethainan stis fylakes kai aftos na lypopsixouse..toulaxiston i syberifora tou den itan epanastatiki..epeite afou xekinise i katoxi egine arxistratigos tou elas kai ftasame ston thanato tou apo tous parakratikous kai tous tagmatasfalites..to kke exei kanei apeires fores aftokritiki gia tin symfonia tis varkizas parepiptontos..ta gegonota einai gnosta kai variemai an analyso..
    pantos na sou thymiso oti einai geleio na milaei o xoros yper tou velouxioti otan krazei ton stalin..an milame gia stalinikous o velouxiotis ti itan?arxistalina..kai min xexname kommounistis itan oxi anarxikos(kai an den yparxoun piges boro na fantasto ti tha ekane se trotskes)
    einai episis eironiko na arneisai tin synisfora tou kke sto polytexnio kai ston antididaktoriko agona..mila me kapoion kai tha matheis..a kai na thymiso oti provokatores xaraktiristikan apo tin syntonistiki epitropi tis anti effe afti pou xekinisan tin katalipsi (tis nomikis nomizo) arxika..stin anti efee ypirxan anentaxtoi aristeroi , meli tou riga feraiou k.l.p ara an milas gia tin katadiki piase oloi tin aristera kathos oles oi organoseis antisoixoun se simerines syriza..nar..klp..telos an pisteveis oti sto polytexnio den eixe asfalites ti na sou po..mallon den katevaineis sto dromo..
    gia tin provokatsia tis avrianis den tha po kati…vlakeia sou pou ta pisteveis..oti thelan pragmatika to kke na analavei tis tyxes tis xoras..
    den xero pou itan i knites tin triti alla dystixos eida pou itan oloi oi ypoloipoi xoroi kai ti kanan..diladi tipota!!
    telos den vlepo ti kne na elpizei alla na dra..an apogoiteftika kapou apo ton a/a xoro oso symmeteixa itan oti olo kathomastan piname bafous kai bires,filosofousame kai ousia miden..borei na exo diafonies me tin kne alla to oti drane synexeia mou fenetai polly thetiko..
    episis diavasa tis thesis tou kke gia to sosialismo kai paratirisa oti ekane arketi kritiki sitn periodo stalin..den arkestika na diavaso ethnos kai eleftherotypia..an pali kanoume kritiki ston stalin pou kalos kanoume den prepei na kanoume apo tin plevra ton aston giati ekei peftoume stin pagida tous..an o stalin katharise ta afentika kala ekane..kai an to kke einai staliniko(kati pou amfivalo)pos skata to les xepoulimeno..
    sto kke kane ideologiki anarxiki kritiki,oxi astiki..diavase bakounin..
    gia afto mas vlepei o kosmos na asxoloumaste me to 8% kai na menoume ekei..ama milame etsi gia aftous pou antistekontai kai drounte toulaxisto ti na poume gia tous allous..etsi tha meinoume os synithos treis kai o koukos kai ousia miden..
    kai san synepeisa apogoitevetai o kosmos..

  16. mEtrOsExuAL
    Νοέμβριος 19, 2009 στο 21:21

    «pote i kne edose atoma?»

    Ma kala, esy se alles poreies pas? oxi se aftes pou h KNE kanei alysides kai krataei atoma exw apo tis pories gia na ta pianoun batsoi?
    Oso gia afta pou les me tous eaakites, vevaia, h KNE pote den ftaiei! pote den provokarei kai pote den kapelwnei! olo oi alloi thn yposkaptoun…
    ton Malamh ton thimasai alitheia?

    «stin teliki den pistevo oti otan i misi k.e tou kke itan 7 xronia sta xeronisia na evgaze pote grammi na dosoun kosmo stin astynomia..»

    Kai poios tha to pisteve arage?
    1on to shmerino KKE den exei na kanei se tipota me afto tou emfyliou klp alla afta einai gnwsta, an theleis apodeixeis gia thn nomimofrosynh twn KKEdwn sto systhma, koita thn synentefxh me ton Korkonea ston rizo kai meta mila.
    Otan antalaseis thn Nomimothta sou me thn axioprepeia sou tote ginesai taftoxrona kai o megalyteros exthros kathe epanastatikou kinimatos

    «o velouxiotis opos les diegrafike apo to kke oxi to 45 alla to 37 i to 39 epeidi ypegrapse dilosi metanoias..
    kai min xexname kommounistis itan oxi anarxikos(kai an den yparxoun piges boro na fantasto ti tha ekane se trotskes)»

    Den krinw ton Velouxiwth ws ideologo alla ws epanastath. Sevomai tous anthrwpous pou sthn praxh den prodidoun ta idanika tous, giafto kai den dinw to idio megalh symasia sth dilwsh metanoias oso sthn stash tou meta th varkiaz, afto einai pou metraei sthn praxh.
    fysika kai htan Kommounisths, pote den isxyristika to antitheto. Afto pou egw thelw na katadeixw einai to Aiwnio kapelwma to diko tou kai allwn proswpwn kai katastasewn(Che Guevara as poume kai politexneio) apo ena komma to opoio kathe fora anairei thn idia tou thn epanastatikh fysh kai meta nomizei oti kanontas istorikh aftokritikh exei ftiaxei ta panta.

    «stin anti efee ypirxan anentaxtoi aristeroi , meli tou riga feraiou k.l.p ara an milas gia tin katadiki piase oloi tin aristera kathos oles oi organoseis antisoixoun se simerines syriza..nar..klp..telos an pisteveis oti sto polytexnio den eixe asfalites ti na sou po..mallon den katevaineis sto dromo..»

    Katarxhn, mhn masas oti sou serviroun. Peri provokatorwn egrafe o Rizospasths, organo tou KKE kai KKE Es.
    Twra an esy vlepeis mesa apo ta arxika mou posts oti den kanw oxytath kritikh ston rolo kai ths ypoloiphs aristeras tote mallon exeis provlimata antilipshs.
    Fysika kai ypirxan asfalites sto politexneio alla ti theleis na peis, oti eixe dikio h paliofyllada tou kwlou pou egrafe gia 350 asfalites pou prospathoun me tis energeies tous(bainontas sto polytexneio) na ektroxiasoun to kinima?
    apla kai tote opws kai se kathe allo kinima ths neolaias(Dekemvrhs) tous eixe tsouxei pou eixan parei alloi tis prwtovoulies kai oxi aftoi kai ithelan na to provokaroun

    «borei na exo diafonies me tin kne alla to oti drane synexeia mou fenetai polly thetiko..»

    Pws drane diladi? Me to rizospasth? Me thn koinovouleftikh nomimothta? me ton kapelwtismo? Me thn apoxh apo ta kinimata ths neolaias kai me thn aposxistikh tous stash apo thn loiph aristera?
    Me thn yperoptikh tous stash tou styl «egw eimai to KKE me 80 xronia istoria» xexnontas pws xekinisan kai pou katelixan?
    eleos
    Kai an opws les eisoun melos tou xwrou, pou den to pistevw, tha katalavaines oti diaforetikos tropos draseis yparxei apo ton dromo thn nomimothtas tou systhmatos, twra an esy den ekanes tpt kai perimenes apo kapoion xeirafethsh gia na draseis tote kala ekanes kai den eisai pia tou xwrou. Den drouse kai oute dra etsi o xwros

    «an pali kanoume kritiki ston stalin pou kalos kanoume den prepei na kanoume apo tin plevra ton aston giati ekei peftoume stin pagida tous..an o stalin katharise ta afentika kala ekane..kai an to kke einai staliniko(kati pou amfivalo)pos skata to les xepoulimeno..
    sto kke kane ideologiki anarxiki kritiki,oxi astiki..diavase bakounin..»

    Mhn stenaxwriesai, ta exw diavasmena…
    O Stalin htan enas amorfotos xwriaths pou den htan kan socialisths, afto pou efarmosw sthn Rwssia legetai Kratikos kapitalismos mias kai o socialismos apo thn fysh tou einai diethnistikh ideologia.
    Den distaze na dwsei exousia se aftous pou thn apozhtousan, akomh kai politikous tou antipalous (Trotski)me apostolh na katharisoun anarxikous kai alles ppolitikes meiwnothtes pou antistekontan kai antirousan stous sygkentrwtikous tou thesmous kai meta na tous prodwsei skotwnontas tous me ta praktorakia tou.

    Se parakalw na mhn ypotheteis pragmata gia tous synomilites sou xwris na exeis endeixeis

  17. darknight
    Νοέμβριος 19, 2009 στο 22:13

    ante re pane peta kamia molotof k ase t blog

  18. mEtrOsExuAL
    Νοέμβριος 19, 2009 στο 22:19

    pwpw, poso me kavlwnei h plhrhs apousia epixeirhmatwn pou odhgei ton allo sto na anaparagei koinonika taboo kai fanfares tou systhmatos

    porompompom, gia na mhn xexniomaste

  19. asxetos
    Νοέμβριος 19, 2009 στο 22:19

    syggnomi alla nai i kne kanei alysides..vevaia den exei dosei kanenan giati o sostos antiexousiastis den plisiazei kan stin poreia tis..den exei kai kanena logo stin teliki..asxeto alla perifrourisi kanoun kai ta eaak kai sosta kanei kai i ak..
    den xero pou ta eides afta sto dromo esy alla den ta eida pote ego..
    gia afto pou les me ton paliofonia ton korkonea les baroufes..diigima itan..gelio nai alla diigima..otan omos to kke baineis to ypourgeio ergasias kai naftilias vlepo na sygrouetai me to systima..to oti einai sto koinovoulio to kke einai pagia taktiki marxistikon-leninistikon kommaton kai vasizetai stin taktiki tou lenin..ego den aspazomai ton astiko koinovouleftismo alla apodexomai kai tin apopsi oti kapoies fores prepei na paizeis me ta mesa tous..na xereis pantos oti apo sek mexri aras kt.l epidikoun tin eisodo sti vouli..
    vlepo anafereis kai allon opado tou stalin..ton che..re pousti vidono me kathe avgalto dithen antiexousiasti pou trexei na aspastei ton kathe kommounisti agonisri..doros egine perisy me ton che..me afta pantos pou eprate kai elege o che mono se kana kke tha borouse na einai..tora gia ton velouxioti pisteveis oti me tin dilosi den prodose ta idanika tou kai ton agona ton syntrofon tou..?pantos i aftokritiki opos les kali einai pou ginetai giati file mou ston xoro eida kai to anapodo polloi na min kanoun katholou afokritiki kai na epimenoun kai na gamane pragmata me tis palioemmones tous..
    !!!!!?????re metro pragmatika pou zeis..?gamoto..poios rizospastis?sto polytexnio?
    den ypirxe rizospatis tote…afto pou les einai i anakoinosi tis syntonistikis epitropis tis antiefee pou dimosioeftike sto filo 8 tis panspoudastikis..kala pas se kamia synelefsi??i anamasas oti sou serviroun..diavase kai ligo..
    to dekemvri to kke diafonise me tin morfi tis palis tou kinimatos opos ekfrastike apo ta block pou protostatise o a/a xoros..sto dromo itan alla epailexe na einai allios..kai stin teliki se emas ti emeine apo ton dekemvri?ta baxala?giati ligos kosmos emeine stin syllogikotites..
    tora gia ti drasi tou kke des kai se xorous ergasias..giati ekei akomi kai o syriza pioio poly paremvasi exei apo ton xoro..ekei xenerona..foitariato kai meta ti?zymvivasmos..mono i ak krataei kapos mia sovari stasi..den se provlimatizei esena oti o xoros einai anyparktos stous ergates?me to foititariato tha kaneis epanastasi?i stin teliki den se polynoizei?
    ama eixes diavasei bakounin den tha ekaneis kritiki apo tin plevra ton reformon sto sosialismo..i kritiki prepei na ginetai sto thema tis exousias i opoia einai ergatiki..kai se alla themata pano se aftin..episis stin yparxi tou kratous..kai tou rolo tou os katapiesti..esy pali kaneis kritiki apo filoastiki plevra..
    an pali o sosialismos einai diethnistiki i essd prospathise na ton stirixei pantou sto kosmo..stirixe tis xores tis anatolikis evropis..kai ola ta antiimperialistika kinimata ston trito kosmo..(afto tha sto apantouse kaneis me afta pou les)…vlepeis pos kaneis kritiki apo lathos plevra..
    ok na min ypotheto pragmata dikio exeis..se afto..

  20. mEtrOsExuAL
    Νοέμβριος 19, 2009 στο 22:37

    «vlepo anafereis kai allon opado tou stalin..ton che..re pousti vidono me kathe avgalto dithen antiexousiasti pou trexei na aspastei ton kathe kommounisti agonisri..»

    Vlepeis ti ennow? Kapelwma… O Che sthn arxh htan symmaxos kai filos me ton Stalin mexri th stigmh pou ws diethnisths thelise na ferei thn epanastash kai se alla merh ston planith, xwris thn sygkatathesh tou Stalin kai tou Fidel kai ekei kopikan oi epafes tous, ton parathsan mono tou sthn Bolivia kai ton prodosan.
    Egw den eipa pote kako logo gia ton Che… Ton sevomai poly ws epanastath…
    allwste einai gnwsto oti o Che eixe episkefthei thn ESSD, eide ton kosmo pws zouse, thn koultoura pou ithele na proagei o Stalin kai ti eipe, xereis?
    «Ma ti sxesh exoume emeis me aftous…» ekei kai arxisan oi trives tou me ton Pateroulh…

    «ego den aspazomai ton astiko koinovouleftismo alla apodexomai kai tin apopsi oti kapoies fores prepei na paizeis me ta mesa tous..na xereis pantos oti apo sek mexri aras kt.l epidikoun tin eisodo sti vouli..»

    Kala, prin apo ligo ekrazes tous baxalakides pou kanoun oti kanoun me thn plath tou asylou…
    Kala, afta ta exoume xanakousei: «Egw borei na pratw san kai aftous alla kata vathos den eimai san kai aftous epeidh eimai to KKE»
    Se afto pou symfwnw mazi sou einai sto thema ths loiphs aristeras, pote den eipa oti den exoun stoxo th voulh.

    «re metro pragmatika pou zeis..?gamoto..poios rizospastis?sto polytexnio?
    an pali o sosialismos einai diethnistiki i essd prospathise na ton stirixei pantou sto kosmo..stirixe tis xores tis anatolikis evropis..kai ola ta antiimperialistika kinimata ston trito kosmo..(afto tha sto apantouse kaneis me afta pou les)…vlepeis pos kaneis kritiki apo lathos plevra..
    ok na min ypotheto pragmata dikio exeis..se afto..»

    sory, veviasmenh taxythta, ennousa ton Odhghth, sygnwmh, istoriko lathos logw viasynhs.
    O Stalin oti genika ithele na dievrinei ton kyklo twn symmaxwn tou den einai deigma socialismou, alla epivolhs ths epirrohs ths ESSD, afto to kanoun kai twra oi Imperialistikes yperdynameis gia na exoun ypoxeiria tous ta diafora mikrotera krath

    «tora gia ti drasi tou kke des kai se xorous ergasias..giati ekei akomi kai o syriza pioio poly paremvasi exei apo ton xoro..ekei xenerona..foitariato kai meta ti?zymvivasmos..mono i ak krataei kapos mia sovari stasi..den se provlimatizei esena oti o xoros einai anyparktos stous ergates?me to foititariato tha kaneis epanastasi?i stin teliki den se polynoizei?
    ama eixes diavasei bakounin den tha ekaneis kritiki apo tin plevra ton reformon sto sosialismo..i kritiki prepei na ginetai sto thema tis exousias i opoia einai ergatiki..»

    Ma poios sou eipe oti egw thelw olh thn exousia sta xeria twn ergatwn!!!
    egw den thelw kamia exousia, den symfwnw me thn taxikh syneidhsh alla me thn koinonikh syneidhtopoihsh.
    Epishs, epeidh apoti fainetai exeis empeiria mono apo A.K., h opoia, sygnwmh pou sto lew, alla den einai Anarxikos xoros, alla antiexousiastikos, na sou thesw dyo pragmata:
    H Ergatia den me sygkinei kai para poly, einai mia taxh h opoia apo th fysh ths den einai epanastatikh kai katholou evelikth, einai mia taxh, opws exei fanei istorika, h opoia borei na katapiestei para poly efkola an ths yposxetheis ylika antalagmata kai na katapnixei thn oppia epanastatikothta ths.
    Afto einai poly efkolo na fanei an anatrexeis se oles tis xwres oi opoies eixan megalo lumpen proletariato kai megalh ergatikh taxh, opws h Germania kai h Bretania, pou telika den egine tpt apolytws

    H epanastash pou thelw egw den tha ferei kapoia laiki-ergatikh dhmokratia, alla tha ferei thn eleftheria mesw ths anarxika aftoorganwmenhs koinwnias ths allhlegyhs.

  21. mEtrOsExuAL
    Νοέμβριος 19, 2009 στο 22:46

    epishs, den tha katsw na kanw kritikh edw mesa gia thn ESSD ws pros thn anarxikh apopsh, den einai afto to thema mas, eleos pia xekolla

  22. axkaivax
    Νοέμβριος 19, 2009 στο 23:28

    w terastie metrosexual ftiakse tis favorites,paikse ligo manager,paikse solo me tin kitharitsa sou kai ase ta kinimata gia aftous pou vastane k exoun kakalia.esi agori mou na se parakale den to vazeis to loukaniko sto pswmaki…e?pou na petakseis kai molotov…toulaxiston oi knites mpigoun…w terastie metrosexual pes mas ti kaneis stin zwi sou?posa epanastatika kila exeis parei twra teleftaia?tha matheis pote na milas san anthrwpos kai oxi san erpeto?poses gomenes sou exoun faei gia na exeis tosa koblex?exeis kanei pote sex agori mou i 21 xronia stin malakia?ta kinimata den einai rhcp to ksereis?xaxaxaxaxaxaxaxa!den grafesai sto sek kalitera na vrei k tripa…IPOGRAFI : ENAS PALIOS SOU SINTROFOS!!!smmmmmmouts!!!

    • mEtrOsExuAL
      Νοέμβριος 20, 2009 στο 12:55

      O anthrwpos o opoio stis teleftaies tou exormiseis sth sxolh ekane thema peri sexismou…
      ax h eirwnia…
      Eytyxws den exw ftasei sto shmeio na mou faei kapoios kamia gkomena, alla esy gia na to les kati tha xereis…
      episis den borw na xerw an oi Knites bhgoun h oxi, alla esy sigoura tha xereis afou exeis yparxei perifano mellos tou KKE, etsi den einai palie syntrofe?

      H diafora sou apo emena eggytai arage sto politiko?(afou sto dromo geniountai oi syneidhseis agori mou…) h sto gegonos oti exeis meinei monos kai erhmos politika kai psaxneis apo edw kai apo ekei syntrofous kai se opoion ta les gelaei?

      Opws sou eipe kai mia gnwsth mas syntrwfisa, prwin syntrwfe, vresta prwta me ton eafto sou, kane thn afto kritikh sou kai meta psaxe na vreis syntrofous.
      Na xereis vevaia pws to syntrofilikh thelei allilegyh kai oxi pisoplata maxairomata kai intrigkes, diadiktiakes malakies…

      Exeis ftasei sto esxato shmeio xepesmou agori mou, den se pairnei sta sovara oute enas anthrwpos…

  23. axkaivax
    Νοέμβριος 19, 2009 στο 23:41

    ti einai metrosexual?

    • mEtrOsExuAL
      Νοέμβριος 20, 2009 στο 12:56

      porompompom

  24. axkaivax
    Νοέμβριος 19, 2009 στο 23:41

    ti einai sportday?

    • mEtrOsExuAL
      Νοέμβριος 20, 2009 στο 12:58

      porompompom…

  25. axkaivax
    Νοέμβριος 19, 2009 στο 23:42

    ti koukoula exeis full face i apli?

    • mEtrOsExuAL
      Νοέμβριος 20, 2009 στο 12:58

      …porompompom?

  26. axkaivax
    Νοέμβριος 19, 2009 στο 23:42

    pote tha kamei ksasteria?

  27. axkaivax
    Νοέμβριος 19, 2009 στο 23:43

    ti einai anarxia?

  28. axkaivax
    Νοέμβριος 19, 2009 στο 23:43

    erwtimata pou vasanizoun to kormaki mou ton teleftaio xrono…

  29. axkaivax
    Νοέμβριος 19, 2009 στο 23:44

    pou einai o sintonistis?

  30. axkaivax
    Νοέμβριος 19, 2009 στο 23:44

    exoume logokrisia?giati exoume sintonisti?iparxei edw kanenas gebels?

  31. axkaivax
    Νοέμβριος 19, 2009 στο 23:45

    tha kopw?

  32. axkaivax
    Νοέμβριος 19, 2009 στο 23:45

    tha me logokrinei o sintonistis?

  33. axkaivax
    Νοέμβριος 19, 2009 στο 23:46

    se parakalw panagathe,min me kopseis…apantise stis vasnismenes apories mou…

    • mEtrOsExuAL
      Νοέμβριος 20, 2009 στο 12:59

      kai epidis varethika na kanw se ola, tha sou apanthsw mia kai kalh edw opws katalavaineis, giati alliw den paei:

      POROM POM POM

  34. lagopodaros pallikaras
    Νοέμβριος 20, 2009 στο 03:20

    ρε «asxetos» ήθελα σε παρακαλώ να μου δικαιολογήσεις κάτι που άκουσα και από την πκς και από σένα τώρα(καλά για τον γραφικό τον 1 αστο καλυτερα). Είπες στο πρώτο σου σχόλιο ότι δεν υπήρχε λόγος να πάμε εκεί για να προστατέψουμε το άσυλο γιατί θα πετυχαίναμε το αντίθετο. Θεωρείς ότι ο τρόπος προστασίας του ασύλου είναι να μην πλησιάζουμε στα πανεπιστήμια μήπως κ γίνουν σκηνικά που θα προκαλέσουν συζητήσεις περί ασύλου? Αδυνατώ να καταλάβω αυτό το σκεπτικό ειλικρινά. Η πορεία επέστρεψε στο Πολυτεχνείο για να τιμήσει το γεγονός για το οποίο γινόταν. Άσχετα με το τι έγινε μετά και από ποιούς (που αν δεν ήσουνα εκει δεν μπορείς να έχεις ολοκληρωμένη εικόνα) τι λογική είναι το «Πηγαίντε αλλού για να μη μας πουν για το άσυλο»?

  35. siduolakab
    Νοέμβριος 20, 2009 στο 04:15

    o axkaivax ειναι απο τους τυπαδες που εχουν κανει γελοια την εννοια της ελευθεριας του λογου και του δικαιωματος ανωνυμιας στο διαδικτυο. Μην προσβαλλεις προσωπα ρε μαλακα γιατι ειναι το πιο ευκολο κ ανωδυνο υπο τη σκεπη της ανωνυμιας, αντε κ πολυ ασχοληθηκα…
    Ασχετε ενα σχολιακι μονο: αφου λες οτι συμμετεχεις τοσα χρονια σε κινηματα κ συλλογικοτητες μου κανει τεραστια εντυπωση οτι ολα αυτα τα χρονια που ζυμωνεσαι στα κινηματα σε κερδιζει η σταση πκσ-κνε, που αποδεδειγμενα καταργουν καθε εννοια συλλογικοτητας περιχαρακωνοντας εαυτους απο την κοινωνια και τη συλλογικη δραση.. Για την ακριβεια, μου κανει εντυπωση, γιατι εισαι πραγματικα ο 1ος ανθρωπος που ακουω να κερδιζεται απο κκε και οχι το αντιστροφο (συνηθως ο κοσμος που συμφωνει σταδιακα το αποστρεφεται), αλλα για ολα υπάρχει η 1η φορα…
    Ασχετε τελικα μπαινω στον πειρασμο να κανω κ 2ο σχολιακι… Χωρις να σε ξερω (η μαλλον χωρις να φανταζομαι ποιος εισαι) θα ηθελα να σε δω εσενα μεταξυ μπατσων με χημικα στα χερια και ατομων που κραδαινουν σιδερογροθιες να προσπαθεις να λειτουργεις πυροσβεστικα. Η λυση τυπου κκε που αντιπροτεινεις ειναι η φαινομενικα ευκολη λυση. Δεν ειναι ομως η λυση. Και μην ξεχνας οτι ο κοσμος που συμμετειχε στην πορεια των φοιτητικων συλλογων, οσο μαζικο και να ηταν το μπλοκ δεν παυει να ηταν φοιτητες και οχι κνατ-οικοδομοι. Δεν ειναι ολοι πιστα σκυλια του κομματος, ειναι φυσικο πολυς κοσμος να φοβηθηκε να παρεμβει τη στιγμη εκεινη, οπως ειναι λογικο πολυς κοσμος σταδιακα να αρχιζε να αποχωρει με τις πρωτες ριψεις δακρυγονων (που επαναλαμβανω στη συντριπτικη τους πλειοψηφια έπεφταν ενα τετραγωνο παραδιπλα απο τα μπαχαλα, στο κτιριο του πολυτεχνειου)..Η κνε θα προτιμουσε να δει το ΑΠΘ να καιγεται κ το ασυλο να καταλυεται ωστε να βγαζει αποφθεγματα στις συνελευσεις, ομως ουτε κατα διανοια θα υπερασπιζοταν το ασυλο (το ειδαμε κ οταν εγινε τρενακι του φοιτ.κινηματος το 2007 αλλωστε)…

  36. darknight
    Νοέμβριος 21, 2009 στο 06:00

    xaxaxa «taboo tou sustimatos» e?Opa re c «rizospastiko k epanastatiko stoixeio» t «A/A» xwrou opws autareska ton apokaleis…katoura kai ligo..Th mporousa n s pw TOSA polla meta ap osa diavasa parapanw,g tin wra omws,th arkestw st n thesw ena mono erwtima..
    Ena erwtima pros skepsi k provlimatismo k isws-lew isws-pros amfisvitisi tou megalou Epanastati p akouei st onoma»metrosexual»:Kai XAMOS n ginei exw re aderfe,esu tha pareis xabari H tha vriskesai apasxolimenos postarwntas ta «epanastatika» keimenakia sou?
    O tropos p milas m dinei n katalavw pws thewreis ton eauto s poio diavasmeno,poio epanastati,poio exupno,upernaw genika olwn twn allwn koinwn thnitwn-antepanastatwn-MANTEPSE OMWS!-DEN EISAI!(an isoun stin pragmatikotita th afines tous allous n t krinoun g logariasmo s;))
    Opoios niwthei entaxei m tin opoia epanastatiki drasi t SUNEXIZEI NA DRA kai den aisthanetai tin anagi n tin diatimpanizei mesa s blogs k n t paizei istoria opws kaneis esu m sxolia tupou»Imoun k gw ekei»!»alliws katalavaineis esu tin epanastatiki drasi k alliws egw» k alla polla pou apodeiknuoun s olous emas tous dexious,aristerous,mikroastous,(eurw)komounistes,ktl ti epanastatika a…..a exeis.Ti «bravo» perimeneis n akouseis?
    PS Afierwse smr ligo akomi ap ton Epanastatiko s xrono st n grapseis 5-10 Epanastatika comments k mpainw methaurio t vlepw k sunexizoume.H droume H den droume
    PSII den lew oti eimai epanastatis,s ena blog kathomai k ta grafw opws k su,i diafora mas omws einai pws egw exw suneidisi tis adraneias m enw esu niwtheis Velouxiwtis…
    PSIII Prospathisa polu n perigrapsw tin vlakeia k to epifaneiako tou xaraktira p prepei n xei kaneis wste n nomizei pws ginetai eristikos H asteios apantwntas sunexws m auto t perifimo»porompopom».Mataios kopos.Den uparxoun lexeis ikanopoiitika perifronitikes g tetoiou vathous xazomara

  37. mEtrOsExuAL
    Νοέμβριος 21, 2009 στο 13:08

    Koitaxe na deis, opws panta, otan yparxei apousia epixeirhmatwn, h proswpikh epithesh einai enas poly kalos tropos na meiwseis(h na nomizeis oti meiwneis ton allo).

    Den perifanevomai gia tipota, an to antilamvanesai etsi einai ite giati eisai apo th fysh sou kaxypoptos, ite giati den exeis tpt allo n peis.

    Mou les oti kai egw kai esy afto pou kanoume einai na grafoume ana blog kai apla h diafora mas einai oti esy exeis syneidhsh ths adraneias sou enw egw to paizw kapws…
    oxi, den einai afth h diafora mas kai exei kanei kapoia terastia lathi.
    1on(kai too pio asxeto) afto to blog to grafoun 3-4 atoma, oxi mono egw
    2on Egw, nai, grafw sto blog, alla grafw KAI sto blog. Diladi, den einai afth h zwh mou, kanw kai alla pragmata(tha mou peis twra bravo, se parakalw),opws kai xiliades allou kosmou, katevainoume stous dromous, grafoume keimena, dhmiourgoume syllogikothtes…
    Afto legetai polymorfia tou agwna file mou.
    oute vgainw MONOston dromo, oute kathomai spiti mou kai grafw apla ena blog opws kaneis esy…
    alitheia, poios se rwthse gia afto, moipw exeis enoxes pou to kaneis kai prospatheis na vreis ki allous sthn katastash sou?

    Epipleon, an parakolouthouses ligo kairo prin to blog, h an me hxeres proswpika, afta ta peri «nomizeis oti eisai o exypnoteros klp» den tha ta eleges pote…
    diladi giati na nomizw oti eimai pio exypnos, epeidh kathe fora pou kanw ena post prospathw na thetw ta epixeirhmata mou? sigoura kanw kai polla lathi, apo viasynh, apo agnoia, apo lathos ektimish, alla ta paradexomai, den paristanw ton kamposo kanontas proswpikes epitheseis, toulaxiston OXI xwris na dextw egw kamia, tote nai parektrepomai.
    Kai sto katw katw re file, ama se enoxlw toso poly, mhn apefthinesai se mena, apla kane kritikh sta Posts, pes th gnwmh sou kai tzase, opws kanoun oi fysiologikoi blogers, h perimene na sou apanthsw egw h kapoios allos apo to blog panw sto thema.

    Proswpika symperasmata na vgazeis kai na to paizeis psyxologos mesa apo ena blog xwris na gnwrizeis ton allo apo konta einai toulaxiston asteio

  38. darknight
    Νοέμβριος 21, 2009 στο 14:01

    Tin egwpatheia kai tin uperopsia s tin ekrina mono k mono ap ton uperoptiko tropo p apantises st post t diko m alla k twn allwn parapanw.K etsi n min eisai,auti tin entupwsi dineis.-
    G tin drasi mazi m tis sulogikotites twn 5-10 xerolwn,pou asxetws m t «sulogikotites»,toso polu agapoun k provalloun ton atomismo sxedon m epeises.
    se oti afora tis tipseis se diavevaiwnw pws den exw kamia,apla exw sinithisei n anagnwrizw autous p droun k agwnizontai pragmatika-kai tetoia atoma uparxoun s diaforous politikous xwrous-kai n vazw stin thesi tous autous p thewroun pws kanoun kati enw stin ousia den kanoun TPT.Katevaineis stin poreia?KAI?!Analwnesai se ateliwtes kamenes sizitiseis m filarakia s sulogikotites?ADIAFORO!T n poun tote oi AKites,EAAKITES,SEKites ktl,oi KNITES k alloi pou pou tous xaneis pou tous vriskeis vriskontai sto treximo o kathenas gia ta dika tou pistevw?Kai prin viasteis n tous xaraktiriseis aplws»kommatoskyla» gt auto th kaneis,skepsou pws s auta ta paidia den menei kan xronos n kaigonat sta blogs.H pisteveis kati k t prospatheis H kathesai st auga sou

  39. 1
    Νοέμβριος 21, 2009 στο 14:16

    Σωστος ο darknight!!!Φιλε αυτη ειναι η μιζερια του αναρχικου χωρου,το ρεμπελιασμα,το καψιμο,εγκεφαλικο και σωματικο και ο ξυσταρχιδισμος του τυπου «ειμαι στο κινημα αλλα ξυπναω μετα τις 12 και καυλωνω να πεταω μολοτοφ».Εκει τελειωνει..Να μιλησουν σε κανεναν ανθρωπο,μπα…Να κανουν καμια ουσιαστικη κινητοποιηση εκτος απο του τεμπελχαναδες και τους κοινους εγκληματιες,ληστες που ονομαζονται αρνητες εργασιες,μπα…Να μιλησουν εστω και μια φορα πολιτικα,μπα…Λε λε λευτερια…ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!Ασε με μωρε εχουν και στην σχολη την καφετερια,ωχ!,στεκι και χαιρονται.Καλα τα ελεγε ο Θωμας!

  40. mEtrOsExuAL
    Νοέμβριος 21, 2009 στο 15:10

    Apistefto…

    Twra vevaiwthika…
    sygklish apopsewn enos Blogger pou kathetai spiti tou olh mera kai grafei to blog(opws paradexetai) kai meta krinei tous allous pou mesa se ola vriskoun xrono kai gia afto, tou pantaxou parwnta kai ta panta mathonta 1 kai tou Thoma.

    An theleis na xereis vevaia Darknight, den ekrina pote thn afosiwsh twn Aristerwn ston skopo tous, alla ton idio tous ton skopo.
    allwste, o oros «kommatoskyla» ekei akrivws bainei: Atoma pou trexoun olh thn hmera gia to komma, kanoun oti tous pei to komma, trwne komma, pinoun komma, einai se komma.

    Oso gia sena re 1, pragmatika, den xerw pia ti na pw… to pws syndeeis to oti kapoios xypnaei meta tis 12 me to oti petaei molotov, to pws apaxiwneis thn politikh stash anthrwpwn apokalwntas tous lhstes…

    Pantws an thes na matheis gia na xareis, mias kai esy mono apo «Ergasia kai xara» katalavaineis, afth h… kafetereia opws thn onomazeis, ftiaxthke apo kamia 6-7 atoma me dika tous exoda kai kopo epi ena mhna, oxi gia na thn xairontai mono aftoi, alla gia na erxetai olos o kosmos, opoios goustarei toulaxiston, kai na exei ena meros ths prokophs na katsei anamesa sta mathimata h opote diaolo thelei…
    alitheia, esy pou mas krazeis ws tempelhdes klp, exeis skeftei pote poso kopo kai xrono xreiasthke to Steki Tou syllogou gia na ftiaxtei apo mia xoufta foithtes? Exeis bei pote mesa na deis pws exei diamorfwthei? Fyiska kai oxi.
    epidi eisai apwn, aproswpos, anyparktos kai adiaforos gia to ti symvainei sth sxolh, para mono xereis na milas mesa sto blog…
    gia afto toulaxiston eprepe na ntrepesai kan na miliseis, anyparkte… pou mas les oti kala ta elege o thomas… se ti akrivws symfwneis me to thoma re? sto oti eprepe to Steki na ginei katalhpsh? sto oti eprepe na einai mono gia mia xoufta anthrwpous kai oxi gia olous? Se titlous idioktisias? giati afta elege o Thomas…

  41. asxetos
    Νοέμβριος 21, 2009 στο 15:16

    katarxin o axkaivax einai vlakas..
    loipon xekino na apantiso sta erotimata sas
    @metro
    opa opa metro..pali lathos kaneis…o che episkeftike tin essd epi ti stalin kai itan kollitos tou..me tin essd ta espase epi xroutsof giati o xroutsof proothouse tin thesi gia eiriniki syniparxi metaxy imperialismou kai sosialismou..
    kai afto des to istorika giati mallon milas xoris na xereis kai berdeveis akoma kai imerominies me diafora..o stalin pethane to 1953 eno i kouvaniki epanastasi egine to 59 kai o che pethane to 67..gamoto skopima ta les i papagalizeis anistorita pragmata??mi sou po oti o che pethane kai epi breznief..
    den ekraxa ego tous baxalakides alla aftous pou kanoun skinika…anaitia..tous baxalakides, asfalites klp tous eixe kraxei o darknight.
    tora paradexesai gia to fylo 8 alla vlepo den krazeis tous ypoloipous aristerous pou petane tin efthini mono sto kke kai vgazoun tin oura tous apexo..stin grammateia tis anti efee symmeteixan kai oloi oi alloi..giati den krazeis tous apogonous tou riga (tous kathe syrizaious..)den prepei o a/a xoros na kanei ekptoseis stin kritiki eidika se afta ta revmata pera kke giati fenaite san na glyfoumai tous aristerous..an gia mena sto kke kanoume kritiki 10 ston symvivasmeno syriza prepei na kanoume sto 11..giati apo tin mia glyfoun ton xoro kai apo tin alli ton krazoun..
    tora gia tin essd psaxe kai des oti oudemia sxesi den eixe i sxeisi essd kai allon sosialistikon xoron me tin sxesi ton imperialistikon dynameon..an diavaseis to symfono allilovoitheias pou eixan ypograpsei tha deis oti i essd zimionotan oikonomika sta plaisia tou diethnismou..den to syfono tis komekon..kai tha katalaveis..min milas afthereta..den itan sxesi epivolis kai exartisis alla allilovoithias..os ena vathmo toulaxisto..
    den sou eipa na kaneis kritiki sto an yparxei ergatiki exousia alla sto thema tis ergatikis exousias san exousia..tora pali ama se evlepe o bakounin y o kropotkin na krazeis genika tin taxiki syneidisi..min petas ton ergazomeno apexo giati an perimeneis koinoniki syneiditopoiisi apo ton mikroasto tin gamises..exallou aftos protou epanastatisi exei polla na xasei..gia afto gemizei polles fores me atoma sta panepistimia o xoros kai meta tipota..gia afto paradexomai tin ak pou synexizei tin drasi tis, opos goustaro kai tin ese..an pali omos metro den pas stin ergatia pou einai i pleiopsifia pou tha pas?stous mikroastous volemenous pasoktsides?i stous asto neodimokrates?
    tora ama anarotiesai giati oi ergatikes taxis se germania agglia katelixan ekei pou katelixan(stin germania egine epanastasi min to xehnas)..des tis xepoulimenes igesies tous me politikes grammes kaoutski kai den paei legontas..typou synaspismou kai pasok..xepoulimenes diladei…
    min xehnas episis oti pera apo tin agglia eixan megali epiroi kai ta kk ta opoia otan akoulothisan to revma tou evrokommounismo xasan tin epirroi tous..

    @lagopodare
    i logiki tis pks opos tin antilamvanomai ego kai en meri symfono einai oti tetoies meres opou kai ta mme anagazontai na strepsoun tin prosoxi tous stin epetio tou polytexniou vazoun skopima thema(den nomizo pantos oti kaneis leei genika na min pleisiazoume to panepistimio.)..xeroume oli oti afto to diastima pou psaxnoun aformi na proothisoun nea katastaltika metra kai na perasoun stin syneidisi tou komsou tin arsi tou asylou den prepei na doseis patima..oi asfalites tha kanoun ti douleia tous..alla allo einai na tin kanoun 50 mlkes kai allo na vazoun sto paixnidi foitites pou kai den theloun na kanoun baxala alla kai exoun alles antilipseis..megalytero kapelo stis poreies apo afto ton anarxo baxalakidon den exo dei..pantos kai idea pernaei oti oi foitites ta spane kaine alla kai ginontai baxala anaitia..stin teliki thes sygrousi kantin pera apo to asylo..min theteis se kindyno kai zoes allon opos egine tin triti..kai kati akoma pos timas tin epeteio?me ta glentakia tou xafiedo prytani?i psaxnontas pou einai ta mat mesa stin deth gia na paixeis hit and run..?stin teliki otan sygrouesai memonomena, anousia kai askopa kai trexeis sto asylo theteis thema..eite eisai asfalitis,eite anaexikos.eite eakkitis eite knitis eite otidipote..ta mme opos eides tin piran tin pasa..kai gia na deis to thema tou asylou kane kai kouventa oxi me kosmo syneiditopoiimeno alla apolitik kai xyma..exei nomimopoiithei stin syneidisi tou i katargisi tou asylou..
    mou arese pou i ask stin kamaa efyge kai den pige sto polytexnio..

    @siduloakab
    eipa oti symfono me tin sygekrimeni thesi tou kke oxi oti me kerdizei i stasi tou synolika..se polla symfono se kapoia diafono,pantos tous ektimo poly san xoro opos kai allous..kyrios giati exoun synepeia logon kai ergon..
    sorry alla den vlepo kai terastia apostrofi..nai yparxei antikkedismos alla ama deis tin poreia tou kke p.x apo to 90 anevainei pantou..otan eixe p.x 4 to kke kai 3 o syn meta ti diaspasi pou pigan?8 o enas 4.5 o allos..i des to organotika..kai se paremvasi..anafero to syn san to antipalo deos sto k ke..
    tora to an i pks perixarakontetai apo tin koinonia kai tin syllogiki dtasi ti na sou po..i kne mallon..ego kai mes stin koinonia einai kai megali drasi exoun..tin pio poly stin aristera pistevo..alla gia afto einai kai oi megalyreroi prixtes..
    stin athina tis proalles eixan makran tin megalyteri poreia gia to polytexnio..afto anerei polla apo osa les..
    poioi kratousan diderogrothies?oi baxaloi?
    koita..gia mena i lysi pou den einai mono kke alla kai polloi symfonoun me afti einai lysi..tora gia ta knat-oikodomoi sou leo na min apaxioneis ena epagelma pou exei kai poly kourasi kai kopo akomi kai thanatous opo kai an aftoi einai politika..giati afta ta knat-oikodomoi oti kai an pistevoun bikan mesa stin vretaniki presveia to 97 stin athina..i sto limani kai sta natoika ploia stin thessaloniki prin 2 i 3 xronia sto polytexnio..antistoixo megethos den exo dei apo allous proodeftikous aristerous xorous..
    sto foititiko blog pantos ypirxan kai alla pista kommatoskyla opos oi eaakites oi syrizaoi klp..oloi aftoi glyfoun ton xoro kai meta ton krazoun..(toulaxiston oi knites lene ti einai..)
    stin teliki den nomizo oti i kne tha goustare na katargithei to asylo opos kai kaneis allo aristeros..eite syrizaios eite eaakites,eite kai anatrikos klp..
    tora gia 100 baxalo asfalites den xero..
    to 2007 i kne den yparaspistike to asylo?rotao giati den katalavaino pou anaferesai..
    pantos genikotera i kne-pks kai ta eaak apoteloun to kytio kommati tou kinimatos..eite einai trenakia eite aftokinita..
    den thelo na tous provalo alla sou anafero tin katastasi opos tin vlepo kai pistevo oti einai!!

    • axkaivax
      Νοέμβριος 21, 2009 στο 16:16

      α ρε ασφαλιτακο θα φας φαπες…

    • mEtrOsExuAL
      Νοέμβριος 21, 2009 στο 17:27

      kla, den nomizw na eipa kati pou istorika den stekei…
      «O Che sthn arxh htan symmaxos kai filos me ton Stalin mexri th stigmh pou ws diethnisths thelise na ferei thn epanastash kai se alla merh ston planith, xwris thn sygkatathesh tou Stalin kai tou Fidel kai ekei kopikan oi epafes tous, ton parathsan mono tou sthn Bolivia kai ton prodosan.»

      An anaferesai se afto, na sou exhghsw ti ennow:
      O fidel, meta thn Kouvaniki epanastash htan panta me th grammh ths ESSD epeidh
      afth ton stirize oikonomika, hte o Stalin htan nekros hte oxi kai edw bainei kai to thema ths epirrohs pou askouse h ESSD stous symmaxous ths, mporei opws les na zhmiwnotan oikonomika(den to gnwrizw alla den amfivalw kiolas) alla polles fores borei na yparxei antalagh refstou gia stirixh apofasewn kai taftish ths grammhs, afto to vlepoume oxi mono tote, alla kai symmera.
      Htan loipon afth h meta-stalinikh grammh(h opoia arxika den diaforopoihthike, sthn synexeia htan pou antikrise thn megalh apoklish me ta symfwna eirhnhs) h opoia prodwse kai ton Che… ti ennow? pws h exarthmenh oikonomika apo thn ESSD Cuba, afhnwtan stis apofaseis ths ESSD gia na diamorfwsei th dikh ths poreia kai o Che htan apo aftous pou den tou arese kai poly afto

      Ma gia onoma pia… poios sou eipe oti den krazw tous syrizaiouys gia tis politikes tous? Exw tosous filous kai olous reformes tous anevokatevazw…
      Kai Knites eixa filous kai exw alla afto pou me xenerwnei para poly einai oti se ena megalo vathmo h sxesh Knith-mh knith-proodeftika skeptomenou anthrwpou einai mia synexhs prospatheia epirrohs apo ton men ston de, mh mou peis oti diafwneis…

  42. darknight
    Νοέμβριος 21, 2009 στο 15:22

    katarxin arxizw n katalavainw oti ideologika eisai OTI NA NAI:KRAZEIS TA KOMMATA kai osous summetexoun s auta,kai panw pou kaneis paei n pistepsei pws eisai anarxikos,KRAZEIS kai mia endexomeni KATALIPSI tou stekiou apo anarxikous(ap oso xerw,oi anarxikoi einai uper tis katalipsis xwrwn).Epomenws i APRAXIA th einai auto pou promotareis.Suberasma?M stalin H Kropotkin Siviria th tin evgazes agori m

    • mEtrOsExuAL
      Νοέμβριος 21, 2009 στο 17:08

      den xereis se ti anaferesai…
      Eimai yper twn katalipsewn mexri telous, alla mesa sto diko mas kthrio den ginetai na yparxei katalipsh, 1on epeidh den einai idiokthsia tou panephsthmiou, opws polla kateilhmena stekia mesa sto APTH, kai defteron epeidh vrisketai EXW apo to Apth, kai to kthrio menei kleisto olo to vrady, se antithesh me to ypoloipo panepistimio…
      epipleon, se afth th gamhmenh sxolh pou exoume, yparxei mono enas xwros gia tous foithtews gia na pernoun kapoies wres, an ton oikeiopoihthoun kapoia atoma kai afton den tha yparxei kanenas.
      ekei tithetai thema exousias kapoiwn ligwn panw se pollous kai afto paei antitheta apo ta pistevw mou.
      an eimastan se ena terastio kthrio me apeires ethouses, opws sto apth, fysuka kai den tha diafwnousa na ginei katalhpsh kai tha symmeteixa kiolas, alla emeis exoume oles oles 2,5 taxeis gia mathima kai to steki.

      opote pws milas xwris na gnwrizeis

  43. 1
    Νοέμβριος 21, 2009 στο 15:56

    Τα σπαει ο darknight!

  44. axkaivax
    Νοέμβριος 21, 2009 στο 16:13

    O metrosexual ειναι ενα απο τα πολλα κακομαθημενα αγορακια που κουβαλανε πολλα κομπλεξ πανω τους γιατι τους εδερνε ο μπαμπας τους ή ζηλευαν τον αδερφο τους και το γυρισαν στην trendy αναρχια.Γιατι αγορι μου δεν πας σε ψυχολογο να κοιταξεις την εγωπαθεια σου?Γιατι νομιζεις οτι εισαι γαμαουα τυπος?Γιατι παιδι μου δεν τραβας μια μαλακεια στην τελικη να ξελαμπικαρεις?Ο metrosexual ειναι απο αυτα τα παιδακια που πιστευουν οτι το σταρακι και τα μαυρα ρουχα κανουν αναρχια,επανασταση και τετοια ουαου φαση!Αμα μεγαλωσει να ερθει να μιλησει και σαν ανθρωπος στην γενικη συνελευση του συλλογου…Ασχετε γαμιεται η μανα σου!!!!ΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!…και συνεχιζω…Ετσι λοιπον ο metrosexual αποφασισε να ειναι τσαντισμενος ολη την ωρα,να αντιδραει στα παντα,να λεει καποιος ασπρο και αυτος να λεει μαυρο και να το υποστηριζει επειδη ετσι καυλωνει το παιδακι τι να κανουμε…Μετα αποφασισε και ειπε : «Κυρησσω πολεμο στην ΚΝΕ και στο ΚΚΕ επειδη δεν μου εκατσε μια απο αυτους τους λεχριτες που θελουν να μου παρουν το σπιτι!» και με αυτον τον τροπο ξεκινησε την επιθεση του.Μετα αποφασισε και ειπε : «Κυρησσω πολεμο στους μισους αναρχικους επειδη…με κοροιδευουνε που ειμαι βλακας!» και ξεκινησε την επιθεση του.Αρχικα επιτεθηκε με βελη…αγαπης(Σας αγαπαω…κτλ,θυμαται κανεις?).Επειτα εμαθε πως αμα κατεβαζεις αφισες εισαι μαγκας..ετσι του ειπε η καθοδηγηση του…ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΦΙΣΕΣ ΚΑΤΩ!!!ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΟΣ ΤΗΣ ΚΝΕ,ΤΗΣ ΠΚΣ,ΤΟΥ ΚΚΕ,ΤΟΥ ΠΑΜΕ…Μετα επαιξε 3-4 μερες μανατζερ…Μετα πηγε και αγορασε μια γκολ για να μαθει τα επαναστατικα μεταγραφικα…Μετα εβγαλε κομπλεξ…πολυ κομπλεξ…Ειπε : «Οποιος δεν ειναι μαζι μου ,ειναι εναντιον μου!»,εβγαλε την σπαθα εξω και τους μεγαλους σε ηλικια αναρχικους τους εκτοπισε στα σπιτια και στις καταληψεις τους,εκει που τους αξιζει,να πανε στο διαολο αντε αμαν γιατι ολο μου λενε οτι ειμαι ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ!!!!!Μετα εβαλε τα κλαματα και εκλαιγε,εκλαιγε,εκλαιγε.Μετα εφαγε 2 σφαλιαρες,και αλλες 2 και αλλες 2 και αλλες 2 και αλλες 2 και αλλες 2…..

  45. asxetos
    Νοέμβριος 21, 2009 στο 16:40

    o axkaivax kalos vlakas einai poy milaei prosopika gia atoma pou den xerei..min vrizeis san ftinos provokatoras..den exei ousia..

    • axkaivax
      Νοέμβριος 21, 2009 στο 16:55

      Καλα ρε αμα δεν τον ηξερα τον κομπλεξικο πως θα μιλουσα…?Πας καλα ασφαλιτακο?

  46. mEtrOsExuAL
    Νοέμβριος 21, 2009 στο 17:14

    To exeis parakanei pia…
    Apo afta pou les tpt den isxyei…oute ena…
    einai dynaton epidi esy skeftesai me ena skeptiko A na nomizeis oti kai olos o ypoloipos kosmos skeftetai to idio me sena?

    Kai kati allo, kala re, giati kavlwneis na asxoleisai me thn proswpikh zwh twn allwn? ti eisai pia, asfaliths?

    einai dynaton pia na vgazeis toso komplex?

    apistefto…
    Den tha analwthw allo sto na milisw gia proswpika, opoios se xerei ti eisai se xerei, o ypoloipos kosmos den xreiazetai na se mathei, gia to diko tou kalo…
    milame gia poly megalh lera…

  47. asxetos
    Νοέμβριος 21, 2009 στο 17:22

    poios einai diladi re paidia??

  48. asxetos
    Νοέμβριος 21, 2009 στο 17:23

    kai stin teliki metrosexoual pos eisai toso sigouros gia to poios einai??

  49. mEtrOsExuAL
    Νοέμβριος 21, 2009 στο 17:35

    afta einai proswpika dedomena, an den xereis poios einai den prokeitai egw na sou to pw.

    esy den mou les poios eisai, gw giati na sou pw poios einai poios…

  50. asxetos
    Νοέμβριος 21, 2009 στο 17:55

    apla sou leo oti pote den boreis na xereis poios einai piso apo ena pc..stin teliki tha borouse na einai akoma kai o eaftos sou i kai kapoios filos sou pou sou kanei plaka..i genikotera opoiosdipote!!

  51. lagopodaros pallikaras
    Νοέμβριος 21, 2009 στο 18:50

    ασχετος ασε καλύτερα αυτη την κουβέντα για τον axkaivax. Δε στο λέω επιθετικά. Απλά κάτι ξέρει κ ο metro και εγώ και πολλοί άλλοι. Γάμησε τον.. Απλά άλλος ένας μίζερος κακομοίρης που δεν έχει τι να κάνει στη ζωή του.. Θλιβερό είναι.. Ούτε καν για να τσακωθείς δεν αξίζει..
    Για αυτό που μου απαντησες τώρα.. Συμφωνώ σε αυτό που λες για τον απλό κόσμο ότι έχει παγιωμένη αντίληψη για το άσυλο. Απλά διαφωνώ στο ότι δεν πρέπε να πλησιαζουμε τέτοιες μέρες για να μην δίνουμε πάσα στα media. Ούτως ή άλλως ελάχιστοι πήγαν για να συμμετάσχουν στη γιορτή του πρύτανη. η επιστροφή στο πολυτεχνειό είναι συμβολικού χαρακτήρα. Όσο για τον πετροπόλεμο προς τη ΔΕΘ διαφωνώ τη δεδομένη στιγμή που έγινε αλλά θα έπρεπε να ξέρεις ότι δεν την ξεκίνησαν τα άτομα του φοιτητικού μπλοκ αλλά αναρχικοί που ήταν πιο μακριά, στην αίθουσα τελετών. Συνεπώς ούτε για να πλακωθούν με τα ματ επεστρεψαν στο Πολυτεχνείο. Το θέμα του ασύλου θα το έθεταν τα media είτε έτσι είτε αλλιώς. Ακόμα και στην Καμάρα να γινόντουσαν τα σκηνικά διαφωνείς ότι θα έλεγαν «Οι κουκουλοφόροι μετά τα επεισόδια εισήλθαν στο χώρο του πανεπιστημίου όπου υπάρχει άσυλο»;Δεν το έχεις ξανακούσει να το λένε; Άρα θεωρώ ότι είναι παγίδα αυτό το σκεπτικό.

  52. mEtrOsExuAL
    Νοέμβριος 21, 2009 στο 22:35

    Genikotera pantws, lamvanontas ypopsin tis teleftaies exelixeis mesa kai exw apo to blog, tis xafnikes paremvaseis kai ta diafora alla, exw na pw to exis:

    Den pame kala!
    Den pame katholou kala!!

    Oti tou fanei tou lolostefanh

  53. asxetos
    Νοέμβριος 21, 2009 στο 23:15

    den eipa lagopodare oti den prepei na plisiazoume katholou..kai episis xero oti den xekinisan ta baxala apo to foititiko block..
    to thema to asylou den xero an tha tethotan apo ta media outos i allos..to thema einai afti pou paizoun me to asylo gia eitetin kavla tous eite giati einai lytes na apomonothoun..
    ekei den katalavaino omos pos boroun na perifrourisoun to asylo oi foitites pou gyrizoun piso..tha paixoun xylo?ti tha kanoun?
    giati katalavaino na min patisei o batsos..alla otan o allos dinei ameso patima kai efkairia ston kathena na patisei to asylo i stin teliki me tis praxeis tou afairei tin ainia tou asylou ti ginetai?
    episis enantia sto asylo einai ena soro energeies pou ginontai kai kathimerina sta panepistimia..katevasmata afison pou lene parapano klp..giati stin teliki to asylo einai asylo eleftheris diakiniseis ideon etsi?alla otan i drasi tou enos pataei kia afairei tin ainia tou asylou apo ton allon?(den milao gia afises milao genikotera tora)..
    tespa einai megalo thema alla ego prosopika opos proeipa teino stin apopsi pou arxika exefrasa

  54. tyxaia
    Νοέμβριος 21, 2009 στο 23:27

    asxete kali i malakia na grafeis kai os «asxetos» kai os «axkaivax» alla to parakanes. Kai karfothikes kiolas ap tin mania sou na matheis poios nomizoun oti einai o axkaivax. Poses ores trws mprosta sto pc re kammene? Genika mas ta eprikses. O,ti kai na grapseis se exo grapsei prota st arxidia mou.

  55. tyxaia
    Νοέμβριος 21, 2009 στο 23:49

    An den eisai o idios tote eiste dyo… filarakia kollita ekei stin kne e?

  56. asxetos
    Νοέμβριος 21, 2009 στο 23:59

    poioa kne file mou?ti les?den nomizo..
    den me noiazei poios einai o axkaivax apla me ekplisei i vevaiotita orismenon edo mesa..pio poly ta sxolia mou eixan mia dosi eironias..

  57. thomas
    Νοέμβριος 22, 2009 στο 00:12

    liga kai ksekathara:
    – exw na mpw s auto to geloio blog 3 vdomades peripou… ektethikate monoi sas giannaki k su lage.
    – paraitithika ap ta koina tis sxolis giati 1on) 6 xronia ekei mesa einai arketa nomizw 2) giati me toso anwrima politikws paidakia, itan adunato na vgei kati dimiourgiko ekei kai 3) i sxoli einai mia trupa sto nero mprosta sta osa politika sumvainoun ektos autis

    – sourgelo metrosexual se xoun mathei k alloi profanws. vres zwi vlaka anuparkte, exeis tsakwthei me olo ton kosmo sto blog. kai kalutera na stamatiseis na apantas ws anarxikos giati ta epixeirimata sou einai ntropi gia to xwro. kai prosexe ti les gia tous knites giati autoi se atnithesi me sena k tous allous managerakides exoun mia sunepeia kai trexoun kathe mera gia tis idees tous.

    – giannaki k opoios allos mpouxesas leei pousties gia mena as to kanei apo konta an exei ta arxidia.

    – MHN TOLMHSEIS NA APANTHSEIS !!

  58. mEtrOsExuAL
    Νοέμβριος 22, 2009 στο 00:46

    Na matheis na milas kalytera, esy eisai anyparktos, se exoun katalavei oloi kai se koroidevoun.

    Tha sou afierwsw kai ena tragoudi, einai tou Oxi allo Pliatsika kai legetai «Monaxia mou ola»

  59. tyxaia
    Νοέμβριος 22, 2009 στο 00:59

    ela vre asxetouli tora mi mas zalizeis ton erwta..thes na sou po kai to onoma to diko sou kai tou filarakou sou na sas mathoun oloi?

  60. thomas
    Νοέμβριος 22, 2009 στο 01:12

    poios re sfurokefale me exei paratisei me ton opoio ekana parea? den fantazomai na anaferesai sti roufianitsa? xesmeni tin exw apo kairo.
    alla an esu eisai grafikos uparxoun alloi xeiroteroi pou mprosta to paizoun «ok» kai pisw skavoun tafous. autous na prosexeis. apo mena to polu polu na fas kana vrwmoksulo an sunexiseis etsi.

  61. paramme
    Νοέμβριος 22, 2009 στο 01:14

    Loipon, epeidh to thema exei paratravixei, kai exoun arxisei na ginontai sxolia pou aforoun ta proswpika dedomena anthrwpwn, kathe syzhthsh pleon gia thema prosvlitiko gia opoiondhpote pros opoiondhpote tha kopei.

    Opoios thelei na prosvalei ton allo, borei na to kanei anoixta kai kata proswpo kai oxi na kryvetai pisw apo thn anonymia pou prosferei to internet.
    H kouventa sxetika me to keimeno borei na synexistei elefthera

  62. Tania
    Νοέμβριος 22, 2009 στο 20:34

    Εύγε παιδιά μου! Να ανεβαίνει συνεχώς το επίπεδο… Τελικά χαίρομαι πολύ που είμαι γυναίκα. Οι άντρες μπορεί να γίνετε οι χειρότερες κατίνες. ΑΝΤΡΕΣ:(όποιος γουστάρει το βάζει και σε κύκλο το «Α», και αυτοπροσδιορίζεται και αναρχικός.)
    Ηρεμήστε λιγάκι.
    Φιλικά

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: