Αρχική > Uncategorized > αντί …πλαισίου!

αντί …πλαισίου!

28 Ιανουαρίου, 2009 Σχολιάστε Go to comments

Ακολουθεί το κείμενο που μοιράσαμε χθες στη Γενική συνέλευση Τμήματος: αντί να γράψουμε ένα τετρασέλιδο πλαίσιο με βουλίτσες και τα πλέον βαρετά για μερικούς αιτήματά μας, αρκεστήκαμε στο να αποτυπώσουμε σε μία κόλλα Α4 , μερικές σκέψεις μας και να τις μοιράσουμε στους συμφοιτητές μας!

ΘΕΛΕΤΕ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ; ΑΣ …ΕΞΕΤΑΣΤΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ!

Γιατί η εξέγερση ήταν μόνο η αρχή… Γιατί είμαστε ακόμα εδώ… Όλοι εμείς οι «προβοκάτορες», οι «τρομοκράτες» , οι «κουκουλοφόροι» , οι «πλιατσικολόγοι», οι «πράκτορες». Ή αλλιώς όλοι όσοι βρέθηκαν στο δρόμο το Δεκέμβρη , όλοι όσοι εκδικήθηκαν για μια χαμένη ζωή, για κάθε χαμένη ζωή, για τις χαμένες στιγμές τους. Όλοι όσοι εξεγέρθηκαν. Όλοι όσοι εκεί πίσω από τα οδοφράγματα, κάτω από τον καπνό των χημικών πολέμησαν μαζί, ερωτεύτηκαν, χαμογέλασαν, δάκρυσαν.

Και όχι δεν είμαστε καμία φωτεινή πρωτοπορία, καμία ομάδα καθοδηγητών. Δεν είμαστε τίποτα παραπάνω από όσους αρνούνται να συμβιβαστούν, από όσους θέλουν τις ζωές που τους κλέψαν, πίσω. Κι αυτό είναι τα πάντα! Και όχι δεν τρέφουμε αυταπάτες. Μέσα σε αυτή την αποπνικτική κανονικότητα έχουμε ήδη επιλέξει στρατόπεδα. Όσοι επιμένουν να έχουν το βλέμμα στραμμένο στις χαμένες εξεταστικές, στηρίζοντας τις εξουσιαστικές δομές αυτού του συστήματος, δεν είναι παρά απομεινάρια ενός αέναου ταξικού πολέμου. Όσοι από εσάς προσπαθείτε επίμονα να πείσετε τους εαυτούς σας ότι τίποτα δεν συνέβη, βυθισμένοι σε μια θλιβερή ουδετερότητα, δεν μπορεί παρά να στέκεστε απέναντι μας. Όταν η εξέγερση γίνεται η καθημερινότητα σου, η σιωπή είναι μόνο συνενοχή.

Στη βία που σου ασκούν στα σχολεία, στα πανεπιστήμια, στους δρόμους, στους εργασιακούς χώρους σιωπείς… Φοβάσαι, υποτάσσεσαι… Ακόμα και τα πιο «τολμηρά» σου όνειρα εγκλωβίζονται σε ξεπεσμένα είδωλα και μοντέλα ζωής.Αν «πολεμάς» για να καταλήξεις μια Παναγιωταρέα , αν «αγωνίζεσαι» για μια θέση σε ένα δελτίο ειδήσεων, αν «επαναστατείς» μόνο σε περιπτώσεις κραυγαλέων δολοφονιών, όντως η εξέγερση δεν σε αγγίζει, αφού η εξέγερση ποτέ δεν ανήκε στους δουλοπρεπείς και τους υποταγμένους. Γι’ αυτό άλλωστε και αδυνατείς να αντιληφθείς ότι υπάρχουν άνθρωποι, που δεν κρύβονται πίσω από ταυτότητες κομματικών παρατάξεων («αριστερές» δήθεν επαναστατικές, «σοσιαλιστικές» δήθεν δημοκρατικές, δεξιές δήθεν φιλελεύθερες) , υπάρχουν άνθρωποι που δρουν με μοναδικό κριτήριο τη συνείδηση και το πνεύμα τους όχι για να δημιουργήσουν μια νέα πραγματικότητα τόσο σάπια όσο και η προηγούμενη, ούτε επηρεασμένοι από φθηνά συνδικαλιστικά τεχνάσματα προπαγάνδας. Και αυτοί οι άνθρωποι, οι εξεγερμένοι, δεν υποτάσσονται και δεν εγκαταλείπουν όσα τρενάκια «αγανακτισμένων» φοιτητών κι αν εμφανίζονται ως δια μαγείας, όση βία κρατική και μη και αν δέχονται.

Ενάντια λοιπόν σ’ αυτό το σύστημα και τα τσιράκια του, η μόνη απάντηση είναι συνεχής αγώνας από τις αίθουσες-κλουβιά και τα πανεπιστήμια-φυλακές μέχρι τους αστυνομοκρατούμενους δρόμους και τα σπίτια-κελιά για μια παιδεία και μια κοινωνία πραγματικά ελεύθερη μακριά από τα «δημοκρατικά ιδεώδη» του κράτους. Θα μας βρίσκουν μπροστά τους κάθε φορά που τολμούν να επιτίθενται στους εξεγερμένους, κάθε φορά που δεν διστάζουν να σκοτώνουν αθώους για πολιτικό γόητρο.

ΑΜΕΣΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΛΛΗΦΘΕΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΞΕΓΕΡΣΗΣ

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΕΡΓΟΥΣ

Υ.Γ.: Α, ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΔΕΚΑ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ

ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ

Paramme.wordpress.com

Κατηγορίες:Uncategorized
  1. mantepse poios
    28 Ιανουαρίου, 2009 στο 04:21

    to usterografo ola ta lefta!!!

  2. klain main
    28 Ιανουαρίου, 2009 στο 11:24

    aman pia! plaisio plaisio plaisio. ta multirama den exoun psyxh?

  3. dimitris
    28 Ιανουαρίου, 2009 στο 19:21

    siggnomi alla an to panepistimio einai gia sas fylaki na sikotheite na figete..episis (afto mono pros tous anarxikous tis omadas sas)lete gia ti zoi pou sas klepsan alla oi pio polloi anarxikoi pou xero einai plousiopaida kai oi goneis tous klevoun zoes allon anthropon..kai kati akoma pou to exo aporia..mesa sto sxima apo oti katalava apo tis sinelefseis pou parakolouthisa kai apo oti grapsate einai kai atoma pou anikoun se parataxeis..i kritiki pou kanei to keimeno strefetai kai se aftes tis parataxeis oi mono se oles tis alles??(einai entimo an ginetai epilektika?)Telos mia apli aporia pou exo oloi eseis mazi eiste mia sylogikotita kati to opoio einai dekto kai katanoito..giati sas enoxlei i iparxi parataxeon kai kommaton(diladi anthropon me koines idees kai pepithiseis)afou kai afta ousiastika einai syllogikotites.. isos vevaia pio dievrimenes apo ti diki sas..den pairno ti thesi kanenos apla eixa kapoies apories..synelefsi den imoun alla diavasa to keimeno apo to blog..

  4. 28 Ιανουαρίου, 2009 στο 20:54

    @dimitris —-> η λύση για το πανεπιστήμιο-φυλακή είναι να γίνει καλύτερο… απλά… αν για σένα το πανεπιστήμιο δεν είναι φυλακή, τότε ή είσαι ήδη βολεμένος ή ξέρεις ότι θα βολευτείς εύκολα ή απλά δεν αντιλαμβάνεσαι τι γίνεται γύρω σου…
    το τι κάνουν οι αναρχικοί που ξέρεις ποσώς με ενδιαφέρει, ειλικρινά… αν έχεις την εντύπωση ότι οι αναρχικοί έχουν κλέψει τις ζωές των ανθρώπων αυτού του τόπου τότε (οποία ειρωνεία) ισχύουν τα ως άνω…
    ναι λοιπόν, συμμετέχουν στη συλλογικότητά μας μέλη παρατάξεων.. συμμετέχουν όμως ως άτομα (ως ανθρώπινες οντότητες, αν θέλεις) και όχι ως παρατάξεις. δεν θέσαμε κανένα περιορισμό στην συμμετοχή, εκτός από το να έλθει ο καθένας με το ονοματεπώνυμο, τις απόψεις και το ποιόν του, αφήνοντας την κομματική ταυτότητά του απ’έξω. τώρα το αν ο καθένας από εμάς θέλει ή δεν θέλει την ύπαρξη παρατάξεων στα πανεπιστήμια είναι δικό του θέμα. εγώ προσωπικά ακολουθώ στο μυαλό μου την εξής αλληλουχία ευθύνης. κόμματα κοινοβουλίου (ευθύνονται για την κατάντια της παιδείας, της υγείας, της οικονομίας, της ελευθερίας, της αυτοδιάθεσης, για την καταπίεση, την αστυνομοκρατία και πάει λέγοντας) και αποτελούνται κατα πλειοψηφία από –> πρώην και νυν μέλη φοιτητικών παρατάξεων και κομματικών νεολαιών (οι οποίες ευθύνονται για την «αγελαδοποίηση», την έλλειψη πρωτοβουλίας και άποψης, τον εμπαιγμό και τον ουσιαστικό αφοπλισμό του πιο ριζοσπαστικού κομματιού αυτής της κοινωνίας: τη νεολαία… έχω κουραστεί με τους κομματικούς στρατούς. απλά… βασικά καληνύχτα σου και ελπίζω σε κάποια στιγμή να ξυπνήσεις απ’το λήθαργο…

  5. dimitris
    28 Ιανουαρίου, 2009 στο 21:15

    ego na xypniso apo to lithargo.. apla den mou apantises se oti rotisa gia ti sylogikotita..episis esy neithan kaneis ena lathos kathos tsouvaliazeis ola ta komata tou koinovoulio..apo oti gnorizo 2 kommata kyvernan tin ellada ta teleftaia hronia(akomi kai meta to 74)..an vevaia eisai anarxikos akoloutheis tin diki sas pepatimeni..otan les aftodiathesi ti ennoeis??a kai milisa gia tis parataxeis pernontas to enafsma apo tin anafora tou keimenou..

  6. tr3lam3nos
    29 Ιανουαρίου, 2009 στο 10:47

    Δημήτρη μου, Δημήτρη μου. Ναι, όλα τα κόμματα του κοινοβουλίου έχουν τις ίδιες ευθύνες. Και τα μικρότερα, γιατί μέσω μιας αστικής νομιμότητας και μιας μπασταρδεμένης δημοκρατίας προσπαθούν να μας πείσουν ότι ο μόνος δρόμος να αλλάξει κάτι σ’ αυτή τη χώρα είναι μέσω μιας θεσμικής συναίνεσης. Και όχι, αυτή η συλλογικότητα ως επί τω πλείστον δεν το πιστεύει αυτό. Τα όπλα μας, τη φωνή μας, τα πνευμόνια μας δεν τα λογαριάζουμε με όρους παραταξιακούς αλλά ανθρώπινους. Ούτε εξαντλούμε σε ένα χαρτί και σε μια «γραμμή» όλη μας την ιδεολογία. Ζητάμε αυτοδιάθεση και αυτοοργάνωση των ανθρώπων γιατί είναι ο μοναδικός τρόπος να ορίσουν το μέλλον τους σύμφωνα με τα δικά τους θέλω, κι όχι κάτω από αυτόχρημα συμβιβασμούς που θέτουν κομματάκια και παρατάξεις. Το λάθος που γίνεται σ’ αυτό τον κόσμο τον καλό είναι ότι η ατομική ιδεολογία υποτάσσεται απ’ την κομματική ενώ πρέπει να συμβαίνει το αντίθετο. Τα όπλα μας ενάντια στο σύστημα τα διαλέγουμε οι ίδιοι(κι όχι το σύστημα) και δεν θα δώσουμε λογαριασμό σε κανέναν.

    «Η προπαγάνδα είναι για την δημοκρατία ό,τι είναι η βία ια τον ολοκληρωτισμό», Νόαμ Τσόμσκι

    «Αν θες δεσμά φάε ιδεολογία», Νικόλας Άσιμος

  7. 30 Ιανουαρίου, 2009 στο 05:17

    με κάλυψε ο Τρελαμένος…

  8. 30 Ιανουαρίου, 2009 στο 05:26

    αυτοδιάθεση: το δικαιώμα του καθενός να καθορίζει το μέλλον του και τη ζωή του, όπως ο ίδιος επιθυμεί… άλλη ερώτηση…?

  9. Μάνος
    30 Ιανουαρίου, 2009 στο 14:04

    Ως προς την ευθύνη των κομμάτων,να σε ρωτήσω Δημήτρη… Όταν στην πρόσφατη ψηφοφορία που έγινε στη βουλή για την αύξηση των μισθών των βουλευτών,τα τρια κόμματα ψήφισαν υπέρ και τα άλλα 2 λευκό.Θεωρείς ότι δεν είχαν ευθύνη για την αύξηση αυτοί που ψήφισαν λευκό? Αυτοί που είναι οι αριστερότεροι(και όχι αριστεροί κατά τη γνώμη μου)στη βουλή γιατί δεν αρνήθηκαν αφ’ενός με την ψήφο τους και αφ’ετέρου με πράξεις να πάρουν τα χρήματα? Γιατί δεν τα δίνουν σε κάποιο κοινοφελές ίδρυμα? Κι αυτό είναι μόνο ένα μικρό παράδειγμα.
    Ως προς το θέμα των παρατάξεων γνώμη μου είναι ότι στη ζωή σου(και μιλάω γενικά) πρέπει να σε χαρακτηρίζει η δυνατότητα σου να σκέφτεσαι σύμφωνα με τα δικά σου πιστεύω, και απο εκεί και πέρα να συντάσεσαι με κάποια παράταξη αν το θες τόσο πολύ. Όχι όμως να σκέφτεσαι σύμφωνα με τα πιστεύω της παράταξης γιατί τότε το μόνο που καταφέρνεις είναι να επιβεβαιώνεις την ανικανότητα σκέψης σου και την έλειψη της κριτικής ικανότητάς σου. Αυτή τη διαφορά είχαν όσα παιδιά άφησαν την παράταξη,έστω προσωρινά,επειδή το απαιτούν τα γεγονότα.

  10. dimitris
    30 Ιανουαρίου, 2009 στο 22:21

    Μα αυτο που δεν καταλαβαινω στη λογικη σας..χωρις να με νοιαζουν οι παραταξεις..και η κομματικη η γενικοτερα ιδεολογια ατομικη ειναι..αφου τα κομματα που αναφερεται απο ατομα αποτελουνται..αρα ατομα διαμορφωνουν και την πολιτικη και την ιδεολογια τους…ασχετα με το περιεχομενο που μπορει να συμφωνει η να διαφωνει ο καθενας..και στο κατω κατω αν καποιος διαφωνει με ενα κομμα για μενα και ειναι μεσα να σηκωθει να φυγει..για να μην χαθει η ατομικοτητα του..που αναφερετε..κατι αντιστοιχο θα μπορουσε να γινει με την ομαδα σας..αν καποιος διαφωνουσε ετσι;

  11. dimitris
    30 Ιανουαρίου, 2009 στο 22:24

    κατσε neithan αυτο το οπως επιθυμεις ομως δεν ερχεται ορισμενες φορες σε συγκρουση με αλλους που επιθυμουν αλλιως..τοτε τι γινεται..?

  12. dimitris
    30 Ιανουαρίου, 2009 στο 22:39

    mano se vrisko adiavasto kati pou einai kako gia dimosiografo..(symfono oti einai tragiko na anevainoun tetoio kairo oi misthoi ton voulefton..)episis otan les gia ta koinofeli idrymata exeis dei katholou poioi kai pos ta diaxyrizontai..?osos gia to gegonos pou aneferes se blog vrika afto..2 kommata psifisan tin afxisi oxi 3..anevazo oti vrika apo ena blog diavasa mono tin 1 paragrafo..Saturday, November 15, 2008
    Οι Βουλευτές ευλόγησαν τα γένια τους
    Τα ευλόγησαν και πάλι δημοκρατικά και είπαν ΑΜΗΝ στην αύξηση των μισθών τους κατά 4,9% για το 2009! Είναι αυτό που λέει ο λαός, «Γιάννης κερνά και Γιάννης πίνει.» Τι σας έλεγα σε προηγούμενο άρθρο μου περί Δημοκρατίας-Κορακοκρατίας; Ότι το μόνο πράγμα στο οποίο συμφωνούν τα δύο κόμματα εξουσίας είναι η αύξηση των βουλευτικών τους αποζημιώσεων. Επαληθεύτηκα και πάλι περίτρανα την περασμένη Τετάρτη (12/11/08) στο ναό της Δημοκρατίας. Βέβαια υπήρξαν και κάποιες βελούδινες «αντιδράσεις» από τα μικρά κόμματα, αλλά τίποτα το οργίλο και επώδυνο. Το ΚΚΕ είπε ‘ΟΧΙ’, ενώ ο ΛΑΟΣ και ο ΣΥΡΙΖΑ είπαν ‘παρών’. Οι τελευταίοι ήθελαν και το σκύλο χορτάτο και την πίττα γερή, καθότι εκλογικοί καιροί ου μενετοί, κι όποιος φυλάει τα ρούχα του έχει τα μισά.

    Εκεί που συγκινήθηκα, όμως, καθώς μελετούσα τα Πρακτικά της Βουλής (Συνεδρίαση ΚΖ) του σωτηρίου έτους 2008, ήταν όταν έφτασα στην αγόρευση του ευτραφούς (λόγω λιτότητας φαντάζομαι) Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου του ΠΑ.ΣΟ.Κ. κ. Θεόδωρου Πάγκαλου. “Τους καημένους τους Βο(υ)λευτές που τους γλωσσοτρώμε εμείς οι κακεντρεχείς πολίτες κάθε φορά που ευλογούν τα γένια τους”, σκέφτηκα και δάκρυσα, για να μη σας πω ότι παρά λίγο να νιώσω και ενοχές για τα όσα υποφέρουν οι εθνοπατέρες για χάρη μας.… Παραθέτω λοιπόν εδώ το ιστορικής αναισχυντίας και απύθμενης υποκρισίας επίμαχο απόσπασμα από την αγόρευση του κ. Πάγκαλου, έτσι για ν’ αντιληφθούμε πώς μας δουλεύουν οι εθνοπατέρες, ή έστω κάποιοι από δαύτους.

    «Γιατί πρέπει, λοιπόν, να λειτουργούμε υπό το δέος μην τυχόν κάποιος μας χαρακτηρίσει, τη στιγμή που πράγματι είναι επώδυνες οι οικονομικές συνθήκες για το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού – όχι για όλους, αλλά για το μεγάλο μέρος του πληθυσμού – που υπάρχει ανεργία, ακρίβεια, καθήλωση των εισοδημάτων και μείωση σε μερικές περιπτώσεις, ότι εμείς μπορούμε να αυξήσουμε το εισόδημά μας; Και γιατί δεν πρέπει να το αποδεχθούμε; Διότι εκεί είναι το θέμα, επειδή τα μικρά κόμματα της Βουλής διακρίνουν τη θέση τους από εμάς, και αν θέλετε παρεμποδιζόμεθα από το να ψηφίσουμε ομοφώνως αυτόν τον Προϋπολογισμό, τον οποίο προφανώς του χρόνου θα εγκρίνουμε ως Απολογισμό! Γιατί παρεμποδιζόμεθα;

    Εγώ θέλω να πω το εξής: Είναι δυνατόν η Βουλή να δώσει το παράδειγμα σε όλη την κοινωνία και σε όλη την οικονομία παραβίασης της αρχής που λέει ότι όλοι δικαιούνται την τιμαριθμική αύξηση; Διότι η τιμαριθμική αύξηση δεν αποτελεί αύξηση, αλλά αποτελεί αποτροπή μείωσης του εισοδήματος. Αυτό το δικαίωμα, λοιπόν, το οποίο όλοι αναγνωρίζουμε στους εργαζόμενους όλης της χώρας, ό,τι είδους και αν είναι αυτοί οι εργαζόμενοι, το αρνούμεθα στον εαυτό μας για να κάνουμε, πιστεύω, μια πράξη η οποία απευθύνεται στον εύκολο εντυπωσιασμό;

    Είναι πολύ επικίνδυνο, πολύ αντιεργατικό και πολύ αντιλαϊκό αυτό που υιοθετήθηκε σαν στάση εδώ πέρα μέσα από ορισμένους συναδέλφους, γιατί θυσιάζοντας αυτήν την τιμαριθμική αύξηση για τον εαυτό τους – επαναλαμβάνω – δίνουν ένα παράδειγμα στους εργοδότες όλης της χώρας ότι μπορούν και αυτοί να κινηθούν προς αυτήν την κατεύθυνση. Εμείς, το ΠΑ.ΣΟ.Κ., αρνούμεθα αυτή τη δυνατότητα, την πολεμούμε αυτήν τη δυνατότητα. Λέμε ότι η τιμαριθμική αύξηση είναι δικαίωμα όλων των εργαζομένων και δεν αποτελεί στην πραγματικότητα αύξηση, αλλά αποτροπή μείωσης του εισοδήματος.» (Χειροκροτήματα από το ΠΑΣΟΚ!)

    Καταλάβατε περί τίνος πρόκειται; Ας το ξαναδιαβάσουμε παρακαλώ για να το εμπεδώσουμε και να μην παίζουμε με τη ‘Δημοκρατία’ μας. Είδατε συλλογισμό; Νιώσατε τον εμπαιγμό; Σίγουρα ο κ. Πάγκαλος θεωρεί τους πολίτες αφελείς. Ώστε λοιπόν, για ν’ ανακεφαλαιώσουμε: Εάν οι Βολευτές (Βολευτές είπα!) δε δώσουν αύξηση στον εαυτό τους από το δικό μας υστέρημα, θα γίνουν το κακό παράδειγμα και θα παρασυρθούν οι εργοδότες όλης της χώρας να μη δώσουν ούτε εκείνοι αύξηση στους εργαζόμενους! Κι αυτό είναι ένα άκρως επικίνδυνο σενάριο. Καταλάβατε περί τίνος πρόκειται συνάδελφοι στη λιτότητα και στη φτώχεια; Ευλογούν τα γένια τους για το καλό μας!

    Ας δούμε τώρα τι ήταν εκείνο που είπαν τα μικρά κόμματα δια των εκπροσώπων τους που έκανε τον κ. Πάγκαλο να μιλήσει για λειτουργία των κομμάτωναυτών υπό το δέος χαρακτηρισμών και για λαϊκισμό ορισμένων. Αρχικά παραθέτω απόσπασμα από την αγόρευση της ειδικής αγορήτριας του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος και Αντιπροέδρου της Βουλής κυρίας Βέρας Νικολαϊδου, που νομίζω ότι αντανακλά την άποψη της πλειοψηφίας του λαού:
    «Το επίμαχο θέμα που μας υποχρεώνει να μην μπορούμε να στηρίξουμε τον προϋπολογισμό του 2009 είναι ότι περιλαμβάνει αύξηση στις αποζημιώσεις των Βουλευτών. Εκτιμάμε ότι σε αυτή τη φάση δεν πρέπει να υπάρξει καμία αύξηση, ακόμη και αν είναι ίδια με την εισοδηματική πολιτική. Προτείνουμε να μην εγκριθεί το σημείο αυτό.(…) Οποιαδήποτε αύξηση σε αυτή τη φάση θα προκαλέσει και πιστεύουμε δικαιολογημένα το κοινό αίσθημα. (…) Κλείνοντας, θέλω να επαναλάβω τη θέση μας ότι δεν έχουμε αντίρρηση και θα ψηφίσουμε τον Απολογισμό. Στον Προϋπολογισμό όμως, εφόσον η Κυβέρνηση αλλά και τα υπόλοιπα Κόμματα επιμένουν να περιλαμβάνει την αύξηση στις βουλευτικές αποζημιώσεις, δεν θα μπορέσουμε να τον στηρίξουμε και θα καταψηφίσουμε.»

    Πιο μαλακά διατύπωσε την αντίρρηση του κόμματός του ο Ειδικός Αγορητής του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού κ. Βορίδης, λέγοντας μεταξύ άλλων: «Σε ένα επίπεδο, όμως, συμβολικής έχει την αξία του. Όταν αύριο θα λέμε στην κοινωνία ότι θα πρέπει να σφίγγει το ζωνάρι, γιατί δεν μπορεί να εκτελεστεί ο Κρατικός Προϋπολογισμός –και θυμηθείτε το, αυτά θα ακούσουμε από τον Υπουργό Οικονομίας, ότι δεν έχει δυνατότητες ο Κρατικός Προϋπολογισμός, ότι δεν μπορεί να δώσει- πότε σε ένα επίπεδο συμβολικό, θα έπρεπε να συμμετέχει το ελληνικό Κοινοβούλιο, οι Έλληνες Βουλευτές, όχι γιατί το ποσό είναι τόσο σημαντικό, αλλά για να δείξουμε ότι συμμετέχουμε ενεργά στην αγωνία των πολιτών. (…) Με αυτή την έννοια, εμείς θεωρούμε ότι δεν θα έπρεπε στο επίπεδο των μισθών των Βουλευτών να γίνει αυτή η αύξηση της εισοδηματικής πολιτικής, κυρίως ξαναλέω, για λόγους συμβολικού και ηθικού χαρακτήρα. Και επειδή αυτό είναι ένα θέμα μείζον, το οποίο κατά τη γνώμη μας χρωματίζει και χαρακτηρίζει τον κατά τα άλλα θετικό Προϋπολογισμό της Βουλής, γι’ αυτό το λόγο θα δηλώσουμε «ΠΑΡΩΝ» στην ψηφοφορία του συγκεκριμένου Προϋπολογισμού.»

    Αρκετά βελούδινη ήταν και η αντίρρηση του ΣΥΡΙΖΑ, δια της Ειδικής Αγορήτριας κ. Άννας Φιλίνη στην οποία ο κ. Αλαβάνος είχε αναθέσει την εκπροσώπηση του κόμματός του στη συγκεκριμένη συνεδρίαση της Βουλής: «Καταλήγοντας, θέλω να πω, όσον αφορά τον Απολογισμό, ότι εμείς θα ψηφίσουμε υπέρ, αλλά, όσον αφορά τον Προϋπολογισμό της Βουλής, παρά τα θετικά στα οποία αναφέρθηκα στη διάρκεια της εισήγησής μας, οι αυξήσεις αυτές προς τους Βουλευτές θεωρούμε ότι δεν είναι απαραίτητες. Δεν θέλουμε να υπάρξει οποιαδήποτε πρόκληση προς το κοινό αίσθημα και γι’ αυτό, εφόσον συνεχίζουν να υπάρχουν οι αυξήσεις αυτές, θα ψηφίσουμε για τον Προϋπολογισμό ‘ΠΑΡΩΝ’.»

    Βγήκα από τα ρούχα μου διαβάζοντας τα επιχειρήματα των εκπροσώπων των μικρών κομμάτων. Ώστε μόνο για λόγους ‘συμβολικής’ δεν πρέπει να δοθεί η αύξηση στους παχυλόμισθους εθνοπατέρες; Δεν υπάρχει δηλαδή θέμα ουσίας; Ήδη παίρνουν 7000€ (επτά χιλιάδες ευρώ) μηνιαίως, χώρια τα απροσδιορίστου ύψους πρόσθετα ποσά που εισπράττουν για ταξίδια, μισθώσεις αυτοκινήτων, τηλέφωνα, συνεργάτες, κλπ. Δεν τους αρκούν αυτά για να συστήνουν Εξεταστικές Επιτροπές που τάχα διερευνούν και στη συνέχεια κουκουλώνουν σκάνδαλα, και πού και πού να συντάσσουν ή να τροποποιούν κάνα πολυπαράθυρο νομοσχέδιο, συχνά εκ του πονηρού, φτιαγμένο στο πόδι; Τι άλλο από τούτα κάνουν εκεί μέσα, εκτός του ν’ αλληλοβρίζονται και ν’ αλληλομηδενίζονται;

    Αλήθεια, τόσο αμελητέα δαπάνη τους φαίνεται η αύξηση των 4,9%; Δηλαδή το επί πλέον ποσόν των περίπου 2.150.000€ που θα πάρουν συνολικά οι βολευτές ως ετήσια αύξηση στο ήδη φουσκωμένο ποσόν των 43.867.000€ που πήραν το 2008 είναι ψίχουλα για την χειμαζόμενη Ελληνική οικονομία; Δεν υπάρχουν άμεσες κι επιτακτικές ανάγκες για την κάλυψη των οποίων θα μπορούσε να διατεθεί; Δεν υπάρχουν σχολεία με τρύπιες στέγες, νησιά χωρίς κοινοτικά ιατρεία, έλλειψη πυροσβεστικών οχημάτων, έλλειψη αξονικών και μαγνητικών τομογράφων σε δημόσια νοσοκομεία, έλλειψη εξοπλισμού για εντατικές μονάδες νοσοκομείων, κλπ., κλπ.; Φαίνεται ότι οι Βολευτές μας έχουν χάσει την αίσθηση του μέτρου και δε συναισθάνονται σε ποια υπερχρεωμένη χώρα παλαιόπτωχων και νεόπτωχων ζούνε. Μου θυμίζουν τη Μαρία Αντουανέτα με το παντεσπάνι.

    Όσο για τις άλλες δαπάνες της Βουλής, αλγεινή εντύπωση προκαλεί η παράθεση κάποιων στοιχείων και αριθμών από το Βουλευτή του ΠΑΣΟΚ κ. Ιωάννη Αμοιρίδη: «Θα κάνω κάποιες παρατηρήσεις στον προϋπολογισμό και θα κάνω την τοποθέτηση στο τέλος. Διαβάζω για μισθώματα 5.000.000 ευρώ -διότι για το 2009 αυτή είναι η πρόταση- από 3,2 που ήταν πέρσι. Τα μισθώματα σαν ποσό είναι πολύ μεγάλα. Δεν θα μπορούσε να αγοραστεί ένα κτίριο με κάποιον τρόπο και αυτά τα 5.000.000 ευρώ να δίνονται κάθε χρόνο σε αυτό το κτίριο, να παραμείνει και σαν επένδυση στην περιουσία της Βουλής; Αναρωτιέμαι, γιατί το ποσό είναι πολύ μεγάλο.

    Για τις εκδόσεις φαίνεται ότι τριπλασιάζεται το ποσό και είναι προς τη θετική κατεύθυνση αυτό, να βγουν δηλαδή περισσότερες εκδόσεις για το έργο που παράγεται. Για την επισκευή και συντήρηση από τα 1,6 εκατομμύρια πηγαίνουμε στα 6,2. Δεν ξέρω αν αυτό είναι για το κτίριο ή γενικότερα για τα κτίρια, πάντως η διαφορά είναι τέσσερις φορές περισσότερο για συντήρηση μέσα στο 2009. Δεν το έχω δει κάπου στην αιτιολογική έκθεση να αιτιολογείται. Οι αμοιβές για εκπαίδευση και μετεκπαίδευση των Βουλευτών από 250.000 πηγαίνουν στις 600.000, τέσσερις φορές επάνω. Κι ένα σημείο ακόμη: Για εκτέλεση έργων προϋπολογίστηκαν 2.000.000 το 2008, δεν εκτελέστηκε τίποτα και προϋπολογίζονται άλλα 2.000.000 για το 2009. Έπρεπε να υπάρχει κάποια αιτιολογική έκθεση για αυτά τα ποσά που αφορούν αυτούς τους κωδικούς γιατί μπαίνουν αν προϋπολογίσουμε κάτι.»

    Καταλαβαίνετε λοιπόν για τι σπατάλη και έλλειψη νοικοκυρέματος πρόκειται. Πλήρης ασυδοσία! Εκεί μέσα χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα, που λέει κι ο λαός. Άλλο να το φανταζόμαστε κι άλλο να μας το δηλώνουν οι ίδιοι με αριθμούς. Και αν οι 300 εθνοπατέρες δεν μπορούν ή δεν θέλουν να νοικοκυρέψουν τη Βουλή, δηλαδή το σπίτι τους, δικαιούμαστε άραγε να ελπίζουμε ότι θα μπορέσουν ή θα θελήσουν ποτέ να νοικοκυρέψουν το Ελληνικό κράτος; Ελάτε τώρα, δεν είναι ώρα για μαύρο χιούμορ και ανέκδοτα… Δεν υπάρχουν εκείνοι που θα μας σώσουν. Γαλάζιοι, Πράσινοι και όλες οι ενδιάμεσες αποχρώσεις είναι όλοι άχρηστοι. Μαζεύτηκαν στη Βουλή από τυχοδιωκτισμό, άκρατη φιλοδοξία και ναρκισσισμό. Τι νομίσατε; Πολιτεύθηκαν για να μας υπηρετήσουν; Ας μην είμαστε αφελείς. Με οποιονδήποτε από δαύτους στο τιμόνι της εξουσίας, η Ελλάδα προς καινούργια χρέη, ανεργία και φτώχεια θα τραβά,τραβά, τραβά, και ξανά προς το χάος τραβά. Απαισιόδοξη; Όχι! Απλά ρεαλίστρια…
    (Τώρα που μίλησα για ναρκισσισμό μούρθε στο νου και ο Τατούλης. Έχει πει κάποια σωστά πράγματα, αλλά είδατε ο αφιλότιμος πώς ποζάρει μπροστά στην κάμερα; Το ύφος που παίρνει κάτι φορές δίνει την εντύπωση ότι την έχει ψωνίσει για τα καλά. Πάντως, με τα τα-τα-τατουλίσματα, έγινε κι αυτός διάσημος.)

    Α, ναι, ξέχασα να σας πω κάτι για να γελάσετε: Εκτός από την αύξηση, ο κ. Πάγκαλος ζήτησε και οίκημα για να φιλοξενούν οι Βουλευτές φίλους τους από την επαρχία που προφανώς τους επισκέπτονται για τα πατροπαράδοτα ‘δημοκρατικά’ ρουσφέτια. Βέεεβαια! Μ’ άλλα λόγια ο Θόδωρος ό,τι θυμάται χαίρεται. Να τι είπε στη Βουλή, και οι άλλοι από κάτω δεν τον αποδοκίμασαν:
    «Και ενδεχομένως, αν αποκτήσουμε και αυτό το κτηριάκι στην Κανάρη, θα μπορεί να αποκτήσει ο Βουλευτής μια στοιχειωδώς αξιοπρεπή δυνατότητα να φιλοξενήσει κάποιους, ιδιαίτερα οι εξ επαρχίας συνάδελφοι που έχουν βαθιά ανάγκη να φιλοξενήσουν κάποιους που έρχονται να τους επισκεφτούν. Εδώ, τους φιλοξενούμε στο καφενείο της Βουλής, διότι δεν υπάρχει άλλος χώρος και το κτήριο είναι συνήθως συνωστισμένο. Πρέπει ο Βουλευτής να έχει μια δυνατότητα ξενίας, διότι η ξενία είναι και αυτή μια από τις δυνατότητες να έρθει σε επαφή με το εκλογικό Σώμα, με το λαό, με τις δυνάμεις της κοινωνίας, οι οποίες επιδιώκουν να έχουν άμεση πρόσβαση στο Βουλευτή και όχι απλώς έγγραφη ή μέσα από τις ηλεκτρονικές αλληλογραφίες.»

    Καταλαβαίνετε τώρα για ποιες ζωτικές ανάγκες των εθνοπατέρων μιλάμε; Ο εξ επαρχίας Βουλευτής αντί να περιφέρεται στο νομό του και να διαπιστώνει τα πραγματικά προβλήματα επί τόπου, θα πρέπει να έχει χώρο δωρεάν φιλοξενίας των φίλων του που τον επισκέπτονται στην Αθήνα για ρουσφέτια. Σίγουρα ο κ. Πάγκαλος βρίσκεται εκτός τόπου, χρόνου και λογικής. Ανησυχώ μήπως σύντομα τον τρώμε πάλι στη μάπα ως Υπουργό, ελπίζω όχι των Εξωτερικών, μιας και μας τέλειωσαν οι «Οτσαλάν».

    Μην ανησυχείτε όμως, παιδιά! Μεθαύριο είναι η 17η Νοέμβρη, κι εμείς θα γιορτάσουμε την αποκατάσταση της «Δημοκρατίας», μιας βλοσυρής κυρίας που μια ζωή τρέφεται με τις σάρκες των υποσιτισμένων παιδιών της. Οι βολεμένοι εθνοπατέρες θα σπεύσουν στο Πολυτεχνείο από ευγνωμοσύνη για να καταθέσουν στεφάνια, και οι κουκουλοφόροι, γνωστοί-άγνωστοι, θα επιτελέσουν γι’ άλλη μια φορά τα ‘θρησκευτικά’ τους καθήκοντα κατά τα καθιερωμένα. Ποιος τη χάρη μας!

  13. dimitris
    30 Ιανουαρίου, 2009 στο 22:41

    sorry pou kalipsa xoro..apla giati den einai kalo na milame me anakrivies..an i pigi mou einai lathos diorthoste me..

  14. 31 Ιανουαρίου, 2009 στο 02:19

    @dimitris: mallon dn 3ereis ti akrivws esti parata3i…. oxi, loipon, oi parata3eis dn apotelountai apo atoma. oi parata3eis (opws tis vlepw egw) einai eniaia, adiaireta synola atomwn xwris apopsi pou anti na dimiourgisoun dikia tous, aspazontai afti tou synolou sto opoio anikoun… oso gia tin aftodia8esi file dimitri, dn einai pote moni tis. synodevetai apo paideia, elef8eria, ais8ima eg8ynis kai an8rwpias… stoixeia pou stin koinwnia sas (kai xrisimopoiw to sas giati dn 8elw na anikw, oso k an anagazomai) ekleipoun…

  15. Μάνος
    31 Ιανουαρίου, 2009 στο 10:43

    η δική μου πηγη ήταν λάθος.Ηθελα να γράψω ότι 2 ψήφισαν υπερ και 3 παρων αλλά δεν ίσχυει.Συγγνωμη. Η ουσία όμως παραμένει η ίδια. Και για τις παρατάξεις.. Εχεις προσπαθήσει να μάθεις πόσο εύκολο είναι να φύγεις από το ΚΚΕ? ψαξ’το λίγο και θα δεις. Και ειλικρινά πιστεύεις ότι τη γραμμή του κόμματος και της παράταξης την καθορίζουν όλα τα μέλη?

  16. dimitris
    31 Ιανουαρίου, 2009 στο 11:23

    @mano:den gnorizo poso dyskolo einai na fygeis apo to kke kai genikotera apo kanena komma.kata ti gnomi mou dyskolo isos einai na fygeis apo ta 2 megala komata pou synithos sou dinoun kai kapoia exousia.tora apo ta mikra mallon fevgeis pio efkola..tora gia tis parataxeis gia mena einai syllogikotites(me ton kalo i k ton kako tropo) kai an tis theseis den tis vgazoun sto idio vathmo ola ta meli einai katanoito sto vathmo pou kapoioi exoun agnoia..pantos den gnorizo i den fantazomai atoma na einai kapou kai na diafonoun..sorry alla einai trelo..@neithan ontos dikio exeis afta pou les sti koinonia mou ekleipoun alla esy pos boreis na diaforopoiisai melos tis koinonias eisai opos oloi kai oloi exoume ena meridio efthinis..kai telos epeidi sas vlepo na exete kapoia gnosi, isastan pote se parataxi??

  17. jItaNo EsKaPado
    2 Φεβρουαρίου, 2009 στο 21:06

    ‘Μα αυτο που δεν καταλαβαινω στη λογικη σας..χωρις να με νοιαζουν οι παραταξεις..και η κομματικη η γενικοτερα ιδεολογια ατομικη ειναι..αφου τα κομματα που αναφερεται απο ατομα αποτελουνται..αρα ατομα διαμορφωνουν και την πολιτικη και την ιδεολογια τους…»

    mallon kalytera na deis pws
    «i grammi tou kommatos einai mia diamorfomeni ek twn proterwn ideologia apo hgetika stelexi aftou, symfona me tis patroparadotes kai agies theseis tou ekastote kommatos se syndiasmo me ta kata kairous wfeli twn kata kairous hgetikwn morfwn twn kommatwn. Ta nea meli tou kommatos kalountai na taftistoun se oso megalytero vathmo boroun (100%) an einai dynaton) me ti grammi tou kommatos, akomi kai an diafwnoun, prepei na to xanaskeftoun…
    alliws yparxei provlima, me diadoxika stadia lysis

    1. Entatikopoiisi tou xwsimatos tis grammis sto myalo tou melous me afxisi twn drastiriotitwn tou sxetika me to komma
    2 organomeni propaganda pros afton apo megalytera kai palaiotera stelexi tou kommatos xwris tin yparxi kanenos antilogou sta legomena tous.
    Se kathe komma yparxoun ta atoma ekeina ta opoia exoun tin ikanotita na peithoun ta neotera meli gia sygekrimena szitimata grammis i oxi, kanontas to tyerastio ergo na tous valoun sti mesi me alla dyo-tria organa tou kommatos kai na tous pipilizoun tin thesi kai ti grammi me diaforous pikilomorfous tropous.
    3 an pia to neo melos exei toso megali ideologiki apoklisi(kai parola afta to prixan na ginei neo melos, lol ti koinotypo den nomizete?) tote to paratane stin isixia tou, fortonontas tou omws douleies tou kommatos kai xrisimopoiontas to ws aplo ektelestiko organo.

    Peri diagrafis fysika oute logos, to komma den exei perithoria na xanei stratiwtes…eeee, meli thelw na pw…
    mono an to idio to atomo kinisei diadikasies wste na fygei apo to komma, borei na yparxei mia kapoia periptwsi na to skeftoun ta kefalia tou kommatos.

    Oi parapanw leptomeries einai ena mwsaiko twn diaforwn taxtikwn pou xrisimopoioun ta ellinika kommata ws pros ta meli tous, kyriws ta nea.
    Oi periswteres exoun ws paradeigma to ena kai monadiko agio komma pou yparxei se touto ton planiti kai maxetai kathe mera me ton kapitalismo kai ton evromonodromo

  18. dimitris
    3 Φεβρουαρίου, 2009 στο 04:40

    efxaristo gia tin apantisi kapado alla tha epimino os ena vathmo sti thesi mou..apo osa les katalavaino oti eisoun mallon vathia xomenos se komma gia na xereis tosa etsi??alla se oti les xehnas kati.. 1 kai 2@.milas gia apousia antilogou kai drastiriotites..ma kala o allos pragmata me to zori kanei?kai episis ti den milaei einai pathitiko on?avoulo?mallon ypovathmizeis ton kathe anthropo etsi.episis ama diafono ego toulaxiston me kati, den pithomai xoris epihirimata..3@ma kala an exei toso ideologiki apoklisi tha paei kapou..?poso mallon tha kanei douleies?ti tin zoi tou apeiloun?to logiko einai kapoios pou den thelei kati den to kanei fantazomai poso ama diafonei kai olas..kai anarotiemai kata poso ena komma pou prepei na paragei kapoia politiki thelei ena soro diafonountes?ligo koulo den einai afto pou les?
    telos les gia ti grammi tou kommatos alla i theseis olon ton ellinikon kommaton allazoun..i piesi ton melon nomizo allaxe kapoies theseis tou pasok stin paideia..ara oxi ta kefalia..

    Se afto pou perigrafeis ousiastika katalavaino avoulous anthropous pou den nomizo oti stekei me tin pragmatikotita..kapoios pou energopoieitai politika se kapoia parataxi einai avoulos?kai an ta kommata einai etsi opos les kai kathos poloi ellines einai meloi giati o ellinikos laos ta ebistevetai..?paradeigma giati adiaforei kai krazei tous anarxikous(mallon eisai gia na xoneis toso sta kommata)?(milao gia tin pleiopsifia panta)..kai pano stis taktikes pou les ok..alla kai oi anarxikoi sto pareistiko pane polles fores kai profanos kapia stelexi tous milane se nearous organomenous anarxikous paromia..stin AK(nomizo etsi ti lene) ginetai kouventa toulaxisto..alla logiko den einai? xerei enas pou asholeitai me kati 1mina kati pou xerei kapoios pou asholeite 2 hronia?

  19. dimitris
    3 Φεβρουαρίου, 2009 στο 04:47

    kai gia na pao ekei pou xekinise i sizitisi diavazontas to post sas..(ta kommata kai oi parataxeis exoun kai kala kai kaka..edo symfonoun pano kato oloi.. apopsi mou)allla pos eseis pou eiste mia omada ena synolo me kapoia organosi katigoreite ena allo politiko synolo..?se afto den mou apantise kaneis ousiastika akomi.se kapoia pou lete exete dikio alla edo mallon exete adiko..milao gia to post panta.

  20. 3 Φεβρουαρίου, 2009 στο 14:11

    8a katantisw kourastikos… Diafores 8es…? diafores 8a exeis…
    1. Anti8eta apo tis kommatikes parata3eis emeis den xrimatodotoumaste apo pou8ena.
    2.Anti8eta apo tis parata3eis emeis den pairnoume grammi apo pou8ena.
    3.Anti8eta apo tis parata3eis emeis den exoume ierarxia.
    4.Anti8eta apo kapoies parata3eis, i dikia mas politikopoiisi den einai ta party sto Lido.
    5.Anti8eta apo tis parata3eis, den katevainoume stis ekloges.
    6.Anti8eta apo tis parata3eis den epizitoume e3ousia epi twn allwn, alla e3ousia epi tou eaftou mas.
    7.Anti8eta apo kapoies parata3eis den kerdizoume opadous moirazontas simeiwseis.
    8.Anti8eta apo tis parata3eis to plaisio sto opoio kinoumaste syndiamorfwnetai apo olous mas kai oxi apo tin igesia tis parata3is.
    9.Anti8eta apo tis parata3eis den exoume eggrafi/viografiko/kommatiki taftotita.

    8es na grapsw ki alla…? borw… to oti den katalavaineis esy ti sou leme de simainei oti de sou to leme… isws na simainei oti to leme me la8os tropo kai afto einai diko mas ftai3imo. etsi prospa8isa na ta aplopoiisw me tin parapanw lista. kai nai, yparxoun polla avoula onta se afton ton kosmo. tin epomeni fora pou 8a vgeis e3w ri3e ena mati gyrw sou…

  21. jItaNo EsKaPado
    3 Φεβρουαρίου, 2009 στο 14:53

    «eisoun mallon vathia xomenos se komma gia na xereis tosa etsi?»

    Fysika kai oxi, gia na xereis tetoies plirofories den xreiazetai na eisai kai melos, isws na exeis filous, kollitous meli, isws na einai pragmata pou o kosmos taxei toumpano kai aftoi krifo kamari?

    «kai episis ti den milaei einai pathitiko on?avoulo?mallon ypovathmizeis ton kathe anthropo etsi»

    Mallon ta atoma afta ypovivazoun ton eafto tous gt ligo poly afto ginetai

    «3@ma kala an exei toso ideologiki apoklisi tha paei kapou..?»

    Mallon den xereis tous tropous prosegisis gia mia egrafi, px epiklisi sto synesthima, epiklisi sto boukali, epiklisi stis simiwseis, epiklisi stin epigousa anagki gia «politiki energopoiisi»
    ola afta, syn to gegonos oti poly monoplevri propaganda apo polla stelexi mazi den sou afinei perithoria gia diafwnia, symvaloun sto na graftei kapoios kai meta na syniditopoihsei oti den einai ola etsi opws tou ta parousiasan, i toulaxiston den tou ta parousiasan ola etsi opws einai, i akoma, den tou ta parousiasan kan ola, an me antilamvanesai

    paradeigma giati adiaforei kai krazei tous anarxikous(mallon eisai gia na xoneis toso sta kommata)?

    kala, oti tou fanei tou lolostefani…
    den xreiazetai na einai kapoios anarxikos gia na krazei ta kommata file mou, katalave to, yparxoun poly aidiasmenoi anthrwpoi pou exoun pleon katalavei oti to melon den einai sta kommata alla ston lao ton idio

    ‘i piesi ton melon nomizo allaxe kapoies theseis tou pasok stin paideia..ara oxi ta kefalia..’

    tha to afina asxoliasto alla as ta xekatharisoume

    to Pasok einai opws kai ta ypoloipa kommata tis antipolitefsis(opoia einai antipolitefsi stin ekastote kyvernisi) opou fisaei o anemos, kai EIDIKA to pasok.
    eidan loipon ta kefalia pou fysaei o anemos, diladi ti thelei i megali merida twn anthrwpwn kai oti an pane antitheta exoun xasei ti mpala alla kai ena terastio plithos psifwn(giafto ginetai olos o xavas) pou strefetai kentroaristera, kai apofasisan na allaxoun poukamiso, oso afora panta ti paideia

    oxi diladi oti tous pistevei kaneis, stin ellada, stis palies kyriws genies, i psifos einai patroparadwti kai dyskola allazei…
    lene px oi palioi pasokoi, papandreikoi, «egw den psifizw dexia» kai den vlepoun oti i politiki diakyvernisis tou kommatos tous poly ligo diaferei apo afti tis ND kai einai kai afti Dexia…

  22. dimitris
    4 Φεβρουαρίου, 2009 στο 23:38

    @neithan..efxaristo pou paretheses kapoia zitimata alla tha sou apantiso me tis diafonies mou..den symfonoume se kapoia alla ti na kanoume..1@oi kommatikes parataxeis exoun xrimata apo syndromes melon(pou yparxoun)kapoies nomizo kanoun kai kopsimo kouponion..ara den einai athemito na exei kapoios porous..@2an i grammi pou les einai kapoia paneladiki thesi einai ousiastika kai mia pio evria politiki epilogi paneladika ara afto einai kalo gia ousiastiki antimetopisi zitimaton..pantos ta diafoniso oti oi theseis den diamorfonontai apo ola ta meli..i pasp sti sxoli mas p.x exei diaforetikes theseis apo tin pasp sto polytexnio nomizo..exallou afto pou les einai koulo…siga min kathontousan tosi anthropoi stis parataxeis xoris foni..3@to oti den exete ierarxia einai kalo alla ginetai giati eistai ligoi..an eisasta poloi kai drousate se paneladiko epipedo tha itan anagaia..vevaia afti pou exoun thesi skopos einai na krinontai kai na exoun parapano efthines..@4o kathenas exei dikaioma na kanei party poio to provlima sas..den paei kapoios sto party gia na polotikopoiithei alla gia na diaskedasei..@5to oti den katevainete stis ekloges einai kako..pos tha sas krinei o kosmos?..pos tha ekfrasteis parapano..kai apo ti mia pos perneis apofaseis sti synelefsi kai snobareis tis ekloges?@6 ti tha pei exousia epi allon an psifizei kapoios pasp tou askei exousia i pasp?kai ama einai etsi pos askousate exousia sto syllogo(ara olous) me tis apofaseis sas?den leo oti itan arnitikes alla milao pano se afto pou les..7@den nomizo kaneis na einai opados kanenos gia simeioseis..8@sto xanaleo an isastan poly pali logika igesia tha eixate..einai praktiko to thema.kai giati na meinei kaneis se opoiadipote parataxi ama den exei foni..?9@den gnorizo pos baineis se parataxi alla profanos epeidi exoun kapoies arxes kai leitourgia kapou symfoneis me aftes..taftotites pali den yparxoun apo oso xero..palia nomizo ypirxan kata ti xounta..Telos legontas olous tous allous antropous avolous tous snobarete ara den exete kai ebistosini sta pistevo sas giati gia na ginoun afta pou thelete xreiazeste kai megalo arithmo avoulon..kai alitheia vazei kaneis tabela se kapoion?Borei i sizitisi na mas deixnei oti diafonoume kai den vgazei kapou alla itan kalo pou egine.

  23. dimitris
    4 Φεβρουαρίου, 2009 στο 23:52

    kapado@ an den eisoun kapou kalo einai na min milas san pantognostis gia ta kommata.den sto leo arnitika alla fantazomai an rotiseis enan anthropo pou einai kapou tha sou pei alla pragmata.den eisai i apoliti pigi tis alitheias.
    tora an se kapoion den tou ta parousiasoun ola opos les tha fygei..ego etsi tha ekana fantazomai..afto einai to logiko.kai ti tha pei propaganda??kai esei mirazontas ta ilika tis katalipsis propaganda kaneis.milao gia tin enoia tis lexis.an sta kommata sizitan kalo einai..les pali oti o laos misei ta kommata alla 8 ekatomiria pigan na psifisoun stis ekloges kai afou to mellon einai sto lao giati aftos koimatai?as ton ekfrasoun kapoia kommata loipon pou niazontai gia afton.Kai alitheia pos tha drasei olos o laos an den exei mia apli domi?..to pasok pali pou les kai poloi neoi to psifizoun..i pasp sti sholi mas einai proti p.x..episis tsouvaliazeis kai sy ola ta ypoloipa kommata tis antipolitefsis lanthasmena..einai idio to pasok i i nd ma ta kommata tis aristeras i to laos?einai idia i exokoivouleftiki aristera me ta alla kommata?ena soro diafonies exoun…mas douleveis??diavase kai kana programma des kai kana nomo pos ton psifizoun..etsi anefere kai paramano o manos ena pragma kai eixe kanei lathos poioi psifisan ekeino to nomo..min ginomaste ebatheis gia ta pistevo tou kathena mas.

  24. Nailbunny
    5 Φεβρουαρίου, 2009 στο 10:19

    Δημήτρη, νομίζω πως δείχνεις υπερβολική εμπιστοσύνη στους ανθρώπους, κάτι που δεν είναι κακό, αλλά σε κάνει σε κάποια θέματα να φαίνεσαι αφελής.

    Κατ’ αρχάς είναι βασικό λάθος να κρίνεις το τι κάνουν οι άλλοι με βάση το τι θα έκανες εσύ στη θέση τους ή σε κάποια παρόμοια κατάσταση. Παρομοίως το να πιστεύεις πως είναι απαραίτητο να είσαι μέσα σε μία παράταξη για να έχεις γνώση των πρακτικών της έχει επίσης το ίδιο αποτέλεσμα.

    Κράτα στο νου σου πως εμείς, τα παιδιά του ενωτικού,είμαστε κατ’ αρχάς άτομα. Η άποψη του καθενός εκφράζει τον εαυτό του εκτός από τα πράγματα που έχουμε συμφωνήσει ότι μας εκφράζουν όλους. Ένα από τα πράγματα που μας εκφράζουν είναι πως, όχι, δε θέλουμε άβουλα άτομα ή πρόβατα. Ούτε μαζί μας αλλά ούτε και εναντίον μας. Ρωτάς γιατί ο κόσμος κοιμάται. Εγώ σου απαντάω, εσύ τι κάνεις γι’ αυτό; Κι αν οι παρατάξεις οργανώνουν ρε συ Δημήτρη πάρτυ μόνο για να διασκεδάσεις εσύ, τότε γιατί αναγράφουν με πελώρια, ευανάγνωστα τόσο που είναι αδύνατον να τα χάσεις γράμματα ποιος είναι την κάθε φορά ο διοργανωτής; Έστω ότι δε θέλουν να μαζέψουν ψήφους, ποιος νομίζεις ότι είναι ο ρόλος των χορηγών; Να ψωνίσεις τα προϊόντα τους, δεν το κάνουν για την ψυχή της μάνας τους νά ‘σαι σίγουρος. Λες ότι σνομπάρουμε τις εκλογές. Δε θα διαφωνήσω εδώ, αλλά δεν ξέρω τι σε κάνει να πιστεύεις πως το να διαφωνείς ιδεολογικά με κάτι ή να απέχεις από την πεπατημένη φανερώνει σνομπάρισμα.

    Ναι, υπάρχει κόσμος που θα κάτσει στις παρατάξεις χωρίς φωνή. Ναι υπάρχει κόσμος που θα δώσει την ψήφο του για ένα δωρεάν μπουκάλι, για τζάμπα σημειώσεις, για να βγάλει γκόμενα μια ΠΑΣΠίτισσα. Ξέρεις γιατί; Γιατί αυτόν τον κόσμο ΔΕΝ ΤΟ ΝΟΙΑΖΕΙ. Έχει βολευτεί, δε θέλει να ανακινήσει τα πράγματα, θέλει να κάνει τη ζωή του μέσα στην κατάσταση που βρήκε χωρίς να πάρει το ρίσκο να προσπαθήσει να την αλλάξει και αυτό στο κάτω κάτω δεν είναι απαραίτητα κακό. Το κακό φίλε μου Δημήτρη και η έννοια της προπαγάνδας για την οποία μας κατηγόρησες είναι ότι κάπου εκεί, υπάρχουν άνθρωποι που του ψιθύρισαν πως αυτοί ξέρουν καλύτερα πως να φτιάξουν τα πράγματα γι’ αυτόν και μπορούν να τον βοηθήσουν με ένα μικρό αντάλλαγμα….κι αυτοί τους πίστεψαν.

    Γι’ αυτό το λόγο τους κατηγορώ, γι αυτή την αιτία τους απεχθάνομαι. Γιατί ποτέ, ούτε μία φορά δε σκέφτηκαν μόνοι τους. Γιατί από την σκληρή θεωρητικά ηληκία των δεκαοχτώ, το σημείο της ζωής σου που λες «Κόσμε, σάλτα και γαμήσου, θα κάνω ότι γουστάρω», αυτοί οι άνθρωποι πούλησαν τη φωνή τους με αντάλαγμα να λύσουν άλλοι τα προβλήματά τους και βυθίστηκαν στο γλυκό ύπνο του σταρχιδισμού.

    Ετούτα.

  25. jItaNo EsKaPado
    5 Φεβρουαρίου, 2009 στο 13:08

    «as ton ekfrasoun kapoia kommata loipon pou niazontai gia afton.»
    sovara piosteveis oti yparxoun kommata pou noiazontai gia to kalo tou laou? eisai vathia nyxtwmenos, gia ton eafto tous noiazontai kai gia tis thesoules, tis edres.
    An ypirxannkommata pou noiazontai gia to kalo tou laou, afta tha eprepe ideologika kai mono na ta anixnefsoume stis grammes tis aristeras.
    Mias aristeras omws pou adynati na sispirwthei gia to kalo tou laou? mias aristeras o=pou vriskei profaseis gia na min synergazetai kai na diaspatai? pws les oti mia tetoia aristera pou den borei na kanei ypoxoriseis se apla kai elassona themata noiazetai pragmatika gia to kalo tou laou?
    «to pasok pali pou les kai poloi neoi to psifizoun..i pasp sti sholi mas einai proti p.x..»
    I diki mas pasp exei pei polles fores oti «allo to pasok allo i pasp» na to xereis.
    Kai pali, i psifos twn newn aftwn einai kata 90% oikogeniaki ypothesi
    «episis tsouvaliazeis kai sy ola ta ypoloipa kommata tis antipolitefsis lanthasmena..einai idio to pasok i i nd ma ta kommata tis aristeras i to laos?einai idia i exokoivouleftiki aristera me ta alla kommata?ena soro diafonies exoun…mas douleveis??»:

    mallon den katalavaineis i den theleis na katalaveis.
    Se kanena koino tsouvali den evala tis politikes twn ND/pasokwn me aftes tis endokoinovouleftikis aristeras (KKE/SYN) alla kai tou Fasistofileleftherismou(LAOS) kai vevaia oute tis exwkoinovouleftikis aristeras.
    Ti tha pei exwkoinovouleftiki aristera allwste? prepei na eisai se komma gia na anikeis saftin? moipws oxi? skepsou to.
    Afto pou eipa einai oti oi politikes ND-PASOK einai kata ena terastio pososto idies, den anefera aftes twn allwn kommattwn.
    Gia ta alla kommata lew pws opoiadipote kai an einai i politiki tous, megalyteros tous skopos einai i psifothiria. I politiki tous den ekfrazei ton aplo lao para se ena poly mikro vathmo.

    O logos pou o Ellinas paei na psifisei einai oti tosa xronia tou exoun agiopoiisei afto systima twn eklogwn, tin ninemia meta tis ekloges, tin pseftiki aisthisi oti me afto to dieftharmeno systima apofasizei gia to mellon tou. Gia kanenan allon logo.
    Emeis loipon9gia na apantisw proswpika kai safto pou rwtas ton Neithan) eimaste enantia safto to vromiko systima twn Antiproswpeftikwn eklogwn twn idiwn kai twn idiwn proswpwn kai twn oikogeniarxiwn.
    Eimaste enantia safto to systima pou thelei tin Zwi sou na kremetai apo 20 onomata se ena psifodeltio.
    Katalave to.

    allwste einai kai atoma mesa sti syllogikotita pou einai entws twn parataxewn.
    Oso giaftous, den tous empodizei kanenas oute na katevoune me tin parataxi tous stis ekloges, oute vevaiws na psifisoun afou aisthanontai pws i syllogikotita tous kalyptei men ideologika kai praktika, alla aisthanontai kai tin anagki na ekfrastoun kai mesw twn eklogwn, to theoroun oi idioi(antitheta me tous perisoterous apo mas) ena mesw palis.

    Vlepeis loipon ti poikilomorfia gia tin opoia sou milaw, gia tous symvivasmous pou prepei na ginontai mesa se ena synolo outws wste afto na proodefsei?
    An loipon kai i aristera den antilifthei oti gia na ekfrasei pragmatika to symferwn tou laou opws sou eipa parapanw, prepei na afisei ta mikrokommatika stin akri, tote en yparxei gia afotus melon.

    «kapado@ an den eisoun kapou kalo einai na min milas san pantognostis gia ta kommata.den sto leo arnitika alla fantazomai an rotiseis enan anthropo pou einai kapou tha sou pei alla pragmata.den eisai i apoliti pigi tis alitheias.»
    sou xanalew loipon oti oi parapanw plirofories einai apo atoma pou anikan H ANIKOUN AKOMA SE PARATAXEIS.
    Se parakalw na diavazeis prosektikotera

  26. jItaNo EsKaPado
    7 Φεβρουαρίου, 2009 στο 10:13

    episis xexasa na pw kapoia pragmata anaforika me tis endosxoliakes parataxeis sta opoia me kalipse epityxws o prolalisantas Karfitsomenos Lagos(kata to papoutsomenos gatos)

  27. dimitris
    11 Φεβρουαρίου, 2009 στο 01:15

    @nailbunny avoula atoma sto enotiko den yparxoun?oloi katanooune pliros oti leei to enotiko?
    les gia tis parataxis pou kernane boukalia alla yparxoun parataxeis pou zitan apo ton kosmo na agonistei kai orismenes tou prizoun ta arxi..a…gia afto to thema..i pks ta eaak kai i aren den simetihan se kinitopoiiseis den kalousan se aftes tous foitites..?sti sholi mas eida ti pks..sto polytexnio xero apo tin kopela mou gia ta eaak..
    einai afti i 3 para tis diafonies tous to idio me tous allous?
    ego borei na diafono mazi tous se kapoia themata alla anagnorizo oti agonizontai..gia oti pistevoun sosto..
    propaganda kanete kai eseis..kai afto to blog mia morfi propagandisis ton ideon sas einai..
    tora giati bikan se parataxi..giati symfonoun kai theloun na drane se paneladiko epipedo.. gia afto einai poloi..
    kai pistevo oti petyhainoun polla parapano apo oti na agonizesai memonomena..paneladiki drasi xreiazetai..min koitamai mono tin avli mas..
    @kapado pali xekinisate tis anakrivies..lete gia tis theseis pou niazontai..gia ola ta komata..
    sto kke nomizo pairnoun ena meros tou misthou kai o allos paei sto komma eno
    oi vouleftes boroun na allaxoun an parei kapoia apofasei i kentriki epitropi..afti paradigma exoun kerdos?
    thymamai enan viomihaniko ergati pou evgaine sta kanalia os vouleftis..koubouri ton elegan..aftos ti evgale?
    kai sto laos nomizo pali ena meros paei sto komma..
    tora les gia tin antiprosopefsi..se opoiadipote politika organomeni koinonia apo tin dimiourgia tou kosmou panta ypirhan os ena vathmo antiprosopoi..sta panepistimia to anotato organo einai i geniki sinelefsi alla ama pas se megalytero plithismiaka arithmo ti ginetai?
    pos tha vgainei mia apofasi?tha milane xilia atoma?anagaio einai na yparxoun antiprosopoi..
    a kai exokoinovouleftiki aristera einai afti pou einai ektos koinovouliou..profanos an thes na legesai oti anikeis se afti den einai anagi na eisai se ena komma..
    telos..gia to pasok kaneis lathos exei apihisi sti neolaia kai afti to stirizei politika..sta exit polls epairne kai parapano apo ti nd stous neous..ma kala se ti kosmo zeis?den einai oloi oi anthropoi anarxikoi i aristeroi….

  28. jItaNo EsKaPado
    11 Φεβρουαρίου, 2009 στο 16:49

    «@nailbunny avoula atoma sto enotiko den yparxoun?oloi katanooune pliros oti leei to enotiko?»

    eftyxws oxi, se ena terastio vathmo, kai an yparxoun, tous exigoume tis theseis mas kai tous parotrinoume na symetexoun ean symfwnoun.
    Exw dei polla paidia na kinitopoiountai mesa apo to Enwtiko, kai na allazoun toso pou den tha to pistepseis.

    «propaganda kanete kai eseis..kai afto to blog mia morfi propagandisis ton ideon sas einai..»

    i diafora einai oti se afto to blog borei na grapseiopoio melos tis Sylogikotitas xwris logokrisia kai oti thelei.
    Kai oxi mia elitistiki «igesia» pou pipilaei mia grammi.

    «sto kke nomizo pairnoun ena meros tou misthou kai o allos paei sto komma eno
    oi vouleftes boroun na allaxoun an parei kapoia apofasei i kentriki epitropi..afti paradigma exoun kerdos?»

    oi vouleftes tou KKE min anysixeis, exoun alla pronomia ta opoia ta lamvanboun mesa apo to komma.
    Kai sto xanalew gia alli mia fora, gia na to katalaveis, oti den vazw ola ta kommata symfwna me tis theseis tou sto idio tsouvali, alla i maxi tis voulis einai mia prospatheia na kerdithoun karekles outws wste i grammi tou kommatos na exei perisoteres diexodous sta edrana tis voulis.

    Oso gia to Laos, eleos, den thelw na milaw gia fasistes.

    ‘pos tha vgainei mia apofasi?tha milane xilia atoma?anagaio einai na yparxoun antiprosopoi»

    to pws antilamvanetai kathe anthrwpos tin koinoniki domi pou tha prepei na exei mia koinwnia einai kati entelws asxeto me tin kouventa afti, an theleis na sto exigisw pws to skeftomai egw, boroume na kanoume mia alli syzitisi.
    Pantws to pws pairnontai oi apofaseis sti diki mas syllogikotita einai ena kalo paradeigma.
    Kai eipes pali pio prin oti emeis den exoume igesia epeidi den eimaste organomenoi panelladika.
    Loipon kaneis lathos, apofaseis boroun na pairnontai apo syllogikotites kai apla na anakoinwnontai sta ypoloipa parakladia an afti tha exei megalytero xaraktira xwris na xreiastei na psifistoun i na apofasistoun mesazontes klp.

    «se ti kosmo zeis?den einai oloi oi anthropoi anarxikoi i aristeroi….»

    afto min stenaxwriesai, toxw katalavei parapoly kala kai prin mou to diefkriniseis esy toso evgenika

  29. 10 Νοεμβρίου, 2009 στο 22:42

    Όσοι ενδιαφέρονται να διαβάσουν άρθρα του Νόαμ Τσόμσκι στα ελληνικά μπορούν να βρουν μερικά εδώ

  1. No trackbacks yet.

Αφήστε απάντηση στον/στην dimitris Ακύρωση απάντησης